Graag gedaan Roeloef wij steunen jequote:Op woensdag 14 mei 2008 08:57 schreef Roelof_Kremer het volgende:
tja, jammer.
Als de kans er is om eerder te beginnen zal ik dat zeker doen.
Maar opgeven nooit. Ben al 2 jaar bezig en nog een jaartje maakt dan ook niet uit. ondertusse is het al 2,5 jaar maar okey.
Nogmaal thanks.
Roelof
Oke!quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:25 schreef Roelof_Kremer het volgende:
zal doen
Echt niet manquote:Op woensdag 14 mei 2008 22:34 schreef 3lmo het volgende:
Inloggen, posten, uitloggen, tijd ertussen om het echt over te laten komen, inloggen, posten. (Misschien nog even van draadloos netwerk wisselen om de mods om het tuintje te leiden)
Kthxbai!
Meschien weet je het iets te goedquote:Op woensdag 14 mei 2008 22:34 schreef 3lmo het volgende:
Inloggen, posten, uitloggen, tijd ertussen om het echt over te laten komen, inloggen, posten. (Misschien nog even van draadloos netwerk wisselen om de mods om het tuintje te leiden)
Kthxbai!
Quilaquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:26 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Daarnaast is quila een goede fan waar ik mee contact buiten deze topic. En hij was er van het begin bij (toen ik de eerste topic opende).
Daarom weet hij er wat meer van en geeft ook voor af info en reacties.
Quila ik hoop dat dit een beetje helpt.
JIj bent tegenwoordig lekker bezig :Squote:Op maandag 1 september 2008 15:46 schreef AQuila360 het volgende:
Roelof gaat vandaag met een update komen over zijn project!
Hij is een tijdje weg geweest maar de firma is druk bezig geweest mijn zijn ideen!
Naaistreek?quote:Op maandag 1 september 2008 15:55 schreef Rkatier het volgende:
[..]
JIj bent tegenwoordig lekker bezig :S
Ik hoop dat je er gelukkig me wordt. stiekem hoop ik dat er ooit iemand jouw zo'n naaistreek leverd.
Wees maar niet bang, je bent mijn tijd iedergeval niet waard
Hou nou maar op met de geintjes, iedereen weet dat RC jouw kloon is. Het is al lang en breed achter de schermen besproken.quote:
Ga weg manquote:Op maandag 1 september 2008 16:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hou nou maar op met de geintjes, iedereen weet dat RC jouw kloon is. Het is al lang en breed achter de schermen besproken.
Ja dat heb ik gelezen, alleen maak ik me niet zo druk om lemming of een kloon..quote:Op maandag 29 september 2008 20:36 schreef AQuila360 het volgende:
Dus nix aangezien iedereen blijkbaar denkt dat ik Roelof ben
Ik normaal ook nietquote:Op dinsdag 30 september 2008 00:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gelezen, alleen maak ik me niet zo druk om lemming of een kloon..
Gezellig dat je er ook bent Disja!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |