Die ijsblokjes werken niet altijd hequote:Op donderdag 3 april 2008 22:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]dan moet je écht een keer aan de slag met heet kaarsvet en ijsblokjes
quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:42 schreef Bluezz het volgende:
Je hebt geen tepelsAch joh, je hebt ze toch nergens voor nodig
Dat is idd erg mooi! Beetje bekend geworden door Grey's Anatomyquote:Op donderdag 3 april 2008 23:52 schreef Den_Haag het volgende:
Ik ga maar eens lekker slapen.
Hier nog even wat wegdroommuziek:
lekker nummertje idd.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:52 schreef Den_Haag het volgende:
Ik ga maar eens lekker slapen.
Hier nog even wat wegdroommuziek:
Meldt.quote:
Kan ik me voorstellen! Wanneer vertrek je ookalweer?quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:53 schreef ColdFeet het volgende:
Had ik al verteld dat ik echt de nachtjes aftel voordat ik naar IJsland ga?
Ik klinkt erg als: zonder mrCFquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:53 schreef ColdFeet het volgende:
Had ik al verteld dat ik echt de nachtjes aftel voordat ik naar IJsland ga?
Lijkt mij helemaal geweldig mooi ruig land, Ijsland.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:58 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, ik ga alleen! Mr CF moet gewoon werken
Dinsdagochtend vlieg ik. Oh yeah. Nog even een gidsje aanschaffen voor in het vliegtuig!
Spreek je IJslands?? Waar & waarom heb je dat geleerd?quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij helemaal geweldig mooi ruig land, Ijsland.
En als je nog een gidsje nodig heb, wil ik graag je gids spelen.![]()
spreek een beetje ook die taal
Maar nu is het weer bedtijd voor mij en ga ik mijn laatste werkdagje maar eens geestelijk voorbereiden.
Trusteh!![]()
Dat ken ik wel jaquote:Op vrijdag 4 april 2008 01:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ben er weer, had toneelles
Wisten jullie dat als je een knop om hebt gezet dat je een persoon leuk vindt, dat het nauwelijks meer iets uitmaakt wát die persoon doet of zegt, dat je het toch allemaal leuk blijft vinden?
Bizar.![]()
Naar bed.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |