1. dat anouk in het huis komt is zeker.
2. niemand, behalve een groepje leipo's including moi vind dat nicolette erin moet.
3. OF je gaat voor C. OF je vind haar een omgebouwde hoer waarbij Mona peanuts is.. (en ik ga voor het laatste).
ik haaaaaaaaaaaat dit soort mensen. Je hoeft ze niet te kennen om te zien dat het helemaal niks is. Dump maar weer terug in waarzitiewaarzitiesjobizsitie.
Aankomende uitspraken:
1. "Ja, maar ik wil ook wel een liedje maken hoor"
2. "Ja, maar ik kan helemaal niet borduren"
3. "Ik lust dit helemaal niet"
4. "Ik wil wel een beetje privacy hoor"
5. "Ja, maar ik moet gewoon 12 uur per dag slapen hoor"
6. "Hier doe ik niet aan mee"
7. "Ja, maar ik wil wel echt zingen tijdens de playbackshow"
8. "Als ik hier uit kom, ben ik beroemd en kom in de playboy"
(SunChaser dat is een goeie!)
quote:
op 11-02-1999 om 02:12 PM schreef jooltje het volgende:Ik heb het gisteren niet helemaal kunnen volgen en weet niet wie nou precies wie van de 3 is.
Geeft niet joh, de redactie van BB kon het ook niet volgen. Anouk zat naast Rolf, nicolette in het midden (met de rotkop) en dan Cyrille, dat je die kan vergeten!
(En om Cyrille meteen een hoer te noemen vind ik wel ver gaan trouwens , ook al mag je haar niet )
Anouk= toffe chick, die zeker in het huis
komt, lijkt me wel een leuke meid,
met een beetje humor in ieder geval.
Dat zij ook liever de kip zou willen
slachten, zie ik ff door de
vingers....
Nicolette= Inderdaad, een domme
Getrouwd met een vent die zelf het
licht nog niet gezien heeft en niet
veel weet te vertellen over het
gedrocht waar hij al een tijd mee is
getrouwd. Ze ging inderdaad voor
lelijk&intilligent, hoewel zij en hij
allebei lelijk zijn maar over
intilligent valt nog te praten.
Cyrille= domme bimbo, alleen die lach is al
erg...Kan me herinneren dat men zich
daar bij Mona ook aan ergerden, dit
zal nog veel erger worden, en die
gozer die een halve minuut over haar
mocht lullen, leek wel een homo !!En
het was geloof ik haar vriend, dan is
er dus een grote kans dat ze travo
is...
Goed, als ik dan zou moeten kiezen tussen deze drie kies ik voor Anouk en die andere twee..?? Snij maar door de helft dan en plak aan elkaar dan krijg je een mix: Mooi, Dom en Lelijk..
quote:
op 11-02-1999 om 04:42 PM schreef Aphrodite het volgende:Cyrille= domme bimbo, alleen die lach is al
erg...Kan me herinneren dat men zich
daar bij Mona ook aan ergerden, dit
zal nog veel erger worden, en die
gozer die een halve minuut over haar
mocht lullen, leek wel een homo !!En
het was geloof ik haar vriend, dan is
er dus een grote kans dat ze travo
is...
Je bent niet de enigste die er zo over denkt hier,maar het valt me op dat er nu een paar newbies ( 1 a 2 postings ) op zitten die dat fel tegenspreken !
Zijn dat "vriendjes" van hem/haar,die opdracht hebben gekregen om dit juist in het beste forum (FOK !) te ontkrachtigen ? ? ? ?
quote:
op 11-02-1999 om 04:53 PM schreef Joel het volgende:
ze heeft in ieder geval wel een lekker man...misschien moeten we die maar eens gezelschap gaan houden als zij in Almere zit!;-)
Wie het wordt, ik weet het ook niet...die Ciriel daar moet ik echt even van
Ik hoor Ruud al zo denken : "Cirrie hoe is het met je Frutje"...brrrrrrrrrrr
Dus van mij mogen het de andere twee dames worden. We zullen het met een uurtje weten.
En zag je Ruud glunderen toen-ie Anouk zag? Bij Cyrille had-ie zoiets van "Hé da's een geil wijf...", maar bij Anouk zag je 'm denken "Gjodverdikkie man, wat een leuke meid!" Hij dacht niet eens aan sex!
quote:
op 11-02-1999 om 07:44 PM schreef Arcee het volgende:
maar bij Anouk zag je 'm denken "Gjodverdikkie man, wat een leuke meid!" Hij dacht niet eens aan sex!
Right! ...
"Erst effe een ztrobwaffel etuh"
Nicolette had met haar aangezichtsverlamming (zie mondhoeken) sowieso weinig kans. Zeker toen ze uit de doeken ging doen hoe ze 'leven in de brouwerij ging brengen'. "Ze had er wel gedachten bij". Maar welke dat waren, daar kwam ze niet helemaal (helemaal niet) uit.
Kinderen wordt altijd geleerd niet met vreemde mannen mee te gaan. Cyrille heeft die les niet opgelet, volgens mij. Haar eerste opmerking in 'het huis' (zie signature) bezorgde me galbulten, dus dan weet je het wel.
Geen van de drie dus, zoals ook de bewoners vonden, aan hun lauwe reactie te zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |