Als je naar het Alexandrium of woonmaal Arena of iets vergelijkbaars gaat kan het aardig druk zijn om een normale zaterdag. Maar over het algemeen heb je wel gelijk dat het veeeeel rustiger is dan een IKEAquote:Op donderdag 3 april 2008 16:58 schreef sobotta het volgende:
alle interieurwinkels behalve de ikea zijn zo eng rustig (behalve op tweede paasdag, pinksteren ed).
True, maar zij hoeven niet aan je te verkopen als je geen aanbetaling wil doenquote:Op donderdag 3 april 2008 16:54 schreef dingdang het volgende:
Aanbetalingen kunnen ze overigens nooit eisen.. Het is hooguit een gunst dat je aan ze geeft..
dat is hemquote:Op donderdag 3 april 2008 23:50 schreef athlonkmf het volgende:
Je bedoeld zoiets? http://www.zuiderster.nl/
het lijkt een beetje haco, morres, trendhopper achtig...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop