abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57804097
nu zit er naast de ikea in barendracht de zuiderster,ook zoiets als de ikea maar net iets anders.

nu viel het me al op dat het er heel rustig is,en dan bedoel ik eng rustig.

heefd iemand ervaringen met het kopen van tapijt en meubels bij de zuiderster?
zijn ze een beetje goed met de levertijden en service of is het helemaal ruk daar??
het is natuurlijk leuk om te weten of de meubels die ik eventueel zou willen bestellen ook nog echt aankomen
ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
pi_57805009
Heb mijn bank en eetkamerstoelen gekocht bij de Zuiderster, ook die in Barendrecht trouwens.

Het hele concept is anders dan Ikea Trouwens, ze leveren op bestellen en levertijden zijn dan dus ook snel een maand. Maar verder niks te klagen hoor, kwaliteit enzo is okay. Verder betaal je bij levering, wel 10% aanbetalen trouwens, dus zo groot is het risico ook weer niet en ze hebben een CBW keurmerk volgens mij, dus bij failissement zit je ook goed.
Naar mijn idee is de kwaliteit ook wat beter, het is een "echte"meubelwinkel, ze leveren geen flatpack furniture uit een aflevermagazijn.

Verder is juist een pré toch dat het rustig is?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_57807573
Aanbetalingen kunnen ze overigens nooit eisen.. Het is hooguit een gunst dat je aan ze geeft..
pi_57807664
alle interieurwinkels behalve de ikea zijn zo eng rustig (behalve op tweede paasdag, pinksteren ed).
jesus saves, i spend
pi_57807914
quote:
Op donderdag 3 april 2008 16:58 schreef sobotta het volgende:
alle interieurwinkels behalve de ikea zijn zo eng rustig (behalve op tweede paasdag, pinksteren ed).
Als je naar het Alexandrium of woonmaal Arena of iets vergelijkbaars gaat kan het aardig druk zijn om een normale zaterdag. Maar over het algemeen heb je wel gelijk dat het veeeeel rustiger is dan een IKEA
quote:
Op donderdag 3 april 2008 16:54 schreef dingdang het volgende:
Aanbetalingen kunnen ze overigens nooit eisen.. Het is hooguit een gunst dat je aan ze geeft..
True, maar zij hoeven niet aan je te verkopen als je geen aanbetaling wil doen
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_57818814
Je bedoeld zoiets? http://www.zuiderster.nl/

het lijkt een beetje haco, morres, trendhopper achtig...
pi_57831152
quote:
Op donderdag 3 april 2008 23:50 schreef athlonkmf het volgende:
Je bedoeld zoiets? http://www.zuiderster.nl/

het lijkt een beetje haco, morres, trendhopper achtig...
dat is hem
ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop