"Now i know why the world is such a mess,
God usses Windows..........."
quote:
op 11-02-1999 om 01:00 PM schreef Alex het volgende:
He Dude's en Dudette's al enkele dagen is er een hype omtrend het Karin en Maurice verhaal hoe ik (en meerdere met mij) ook zullen hebben gezocht, Echte beelden hiervan zijn er (nog steeds) Niet Daarom doe ik hierbij het dringende verzoek aan een ieder op dit fantastische forum die daadwerkelijk Authentieke beelden van dit gebeuren in zijn bezit heeft hiermee naar buiten te treden zodat het legioen hier van kan mee genieten
Die beelden zijn er helaas niet (hele verhaal is een verzinseltje, maar dat wist je vast zelf ook al )
Waar ik je wel aan kan helpen zijn leuke foto's van Hummie tijdens haar SM-sessies. Vreemd dat we dat nou nog nooit bij Sex vd Buch hebben gezien, haleluja wat een dominerend tiepje zeg!
(je kunt eea sowieso al opmaken uit de kleding die ze soms draagt)
Murphy
PS: Dat Hummie heftig aan SM doet is ECHT waar, ik het het van drie verschillende mensen vernomen, oa. een cameraman die haar gefilmd heeft tijdens "the act". Dus..
[Dit bericht is gewijzigd door MrMurphy (Datum 02 November 1999).]
quote:
op 11-02-1999 om 01:25 PM schreef bono het volgende:
De berichten dat Karin Maurice gepijpt heeft zijn WEL echt waar en dat weet ik hondenderd procent zeker. Ze zijn echter nooit uitgezonden omdat K in de dagboekkamer gesmeekt en gehuild heeft om ze niet uit te zenden.
Heb het verhaal van insiders vernomen..
Wij geloven je, en hadden het ook als AVI, echter.... Meerhoerman heeft het verkeerde filmpje gepost. Je kunt het op onze Big Mother site allemaal lezen.
http://bigmother.tsx.org
Grtz,
MiRR0RMaN en DEATHRoW
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |