abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 november 1999 @ 13:00:00 #1
1182 Alex
Tja wat zal ik zeggen
pi_213035
He Dude's en Dudette's al enkele dagen is er een hype omtrend het Karin en Maurice verhaal hoe ik (en meerdere met mij) ook zullen hebben gezocht, Echte beelden hiervan zijn er (nog steeds) Niet Daarom doe ik hierbij het dringende verzoek aan een ieder op dit fantastische forum die daadwerkelijk Authentieke beelden van dit gebeuren in zijn bezit heeft hiermee naar buiten te treden zodat het legioen hier van kan mee genieten
Thanks alvast........

"Now i know why the world is such a mess,
God usses Windows..........."

pi_213036
Alex,
kijk ff bij de laatste post van de Topic "Bianca bevestigd gossip Karin & Maurice".
  dinsdag 2 november 1999 @ 13:19:00 #3
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_213037
quote:
op 11-02-1999 om 01:00 PM schreef Alex het volgende:
He Dude's en Dudette's al enkele dagen is er een hype omtrend het Karin en Maurice verhaal hoe ik (en meerdere met mij) ook zullen hebben gezocht, Echte beelden hiervan zijn er (nog steeds) Niet Daarom doe ik hierbij het dringende verzoek aan een ieder op dit fantastische forum die daadwerkelijk Authentieke beelden van dit gebeuren in zijn bezit heeft hiermee naar buiten te treden zodat het legioen hier van kan mee genieten

Die beelden zijn er helaas niet (hele verhaal is een verzinseltje, maar dat wist je vast zelf ook al )
Waar ik je wel aan kan helpen zijn leuke foto's van Hummie tijdens haar SM-sessies. Vreemd dat we dat nou nog nooit bij Sex vd Buch hebben gezien, haleluja wat een dominerend tiepje zeg!
(je kunt eea sowieso al opmaken uit de kleding die ze soms draagt)

Murphy

PS: Dat Hummie heftig aan SM doet is ECHT waar, ik het het van drie verschillende mensen vernomen, oa. een cameraman die haar gefilmd heeft tijdens "the act". Dus..

[Dit bericht is gewijzigd door MrMurphy (Datum 02 November 1999).]

dinsdag 2 november 1999 @ 13:25:00 #4
1267 bono
need to introduce?
pi_213038
De berichten dat Karin Maurice gepijpt heeft zijn WEL echt waar en dat weet ik hondenderd procent zeker. Ze zijn echter nooit uitgezonden omdat K in de dagboekkamer gesmeekt en gehuild heeft om ze niet uit te zenden.
Heb het verhaal van insiders vernomen..
BB, even better then Zoo station.
  dinsdag 2 november 1999 @ 13:25:00 #5
1026 Quelling
A hubba hubba and a ding dang
pi_213039
Zou dit topic niet gesloten worden?
When I was a sperm
I had alot to learn.

dinsdag 2 november 1999 @ 13:26:00 #6
1267 bono
need to introduce?
pi_213040
Ik bedoel natuurlijk honderd procent zeker...
BB, even better then Zoo station.
  dinsdag 2 november 1999 @ 13:34:00 #7
1026 Quelling
A hubba hubba and a ding dang
pi_213041
ik ook.
When I was a sperm
I had alot to learn.

pi_213042
quote:
op 11-02-1999 om 01:25 PM schreef bono het volgende:
De berichten dat Karin Maurice gepijpt heeft zijn WEL echt waar en dat weet ik hondenderd procent zeker. Ze zijn echter nooit uitgezonden omdat K in de dagboekkamer gesmeekt en gehuild heeft om ze niet uit te zenden.
Heb het verhaal van insiders vernomen..

Wij geloven je, en hadden het ook als AVI, echter.... Meerhoerman heeft het verkeerde filmpje gepost. Je kunt het op onze Big Mother site allemaal lezen.
http://bigmother.tsx.org

Grtz,

MiRR0RMaN en DEATHRoW

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')