quote:Op woensdag 30 april 2008 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaat heen gij snoodaard, morgenvroeg om vier uur gaat de wekker weer.....
![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2008 04:31 schreef PC eend het volgende:
Even ter Barts verdediging...
Hij keek zelf volgens mij helemaal nooit streams![]()
Hij heeft al zijn info voornamelijk van streamgedeformeerde groupies uit de cos, nou dan weet je het wel
Is het dan voor "Bart in deze rol" niet een beetje curieus dat hij geen streams ziet en dan amanda gaat lopen vertellen dat ze zachter moet praten?quote:Op donderdag 1 mei 2008 07:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Bart hoeft niet verdedigd, hij lijkt mij best een aardige gozer en heb helemaal niets tegen hem. We spreken enkel over dit specifieke onderdeel uit z'n takenpakket, "Bart als re-integratie coach". Ik mag toch hopen dat iedereen dat begrijpt......!!! Ik schrijf niet voor niets in die vorige posting "Bart in deze rol"
Ze praat toch tegen hem of heeft hij geen oren?quote:Op donderdag 1 mei 2008 09:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is het dan voor "Bart in deze rol" niet een beetje curieus dat hij geen streams ziet en dan amanda gaat lopen vertellen dat ze zachter moet praten?
Dus dat
quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:22 schreef stevi0 het volgende:
Maar goed, dat het in het geval van Amanda alleen maar over haar harde stem kan gaan, zegt genoeg.
Als goedgeaarde nederlander moet je toch ergens over zeiken.
Nou, Amanda is tegenwoordig wel erg bijdehand en eigenweis. Laat onverlet dat je, als gast en coach, haar niet hoeft aan te vallen op haar stemgeluid. Ik zie dan ook wel enig verband tussen haar gedrag (niet gelijk "de wijsheid" van Bart accepteren en zijn houding jegens haar) En ja, misschien heeft de houding van de massa ook invloed op z'n houding. Laat het hem zelf maar vertellenquote:Op donderdag 1 mei 2008 09:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is het dan voor "Bart in deze rol" niet een beetje curieus dat hij geen streams ziet en dan amanda gaat lopen vertellen dat ze zachter moet praten?
Hij leest voornamelijk mee en dat zou misschien kunnen verklaren waarom hij tegen amanda 'tekeer' ging (ik heb het zelf niet gezien), die groupies schreeuwen daarom, vinden het prachtig en vragen om meer.
Amanda lijkt mij geen naar persoon, die zomaar bijdehand gaat lopen doen als je haar op een normale manier benadert.
Dus dat
Bedankt voor je wijze woorden.quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, Amanda is tegenwoordig wel erg bijdehand en eigenweis. Laat onverlet dat je, als gast en coach, haar niet hoeft aan te vallen op haar stemgeluid. Ik zie dan ook wel enig verband tussen haar gedrag (niet gelijk "de wijsheid" van Bart accepteren en zijn houding jegens haar) En ja, misschien heeft de houding van de massa ook invloed op z'n houding. Laat het hem zelf maar vertellen
Simpelweg vond ik dat er sprake was van twee "fouten":
1. Stemgeluid dempen verordineren
2. Haar onderuit schoffelen bij de groep zonder dat ze er bij zit, omdat ze hem niet accepteert na ondermeer z'n uitlatingen over decibelletjes.
Als je een echte coach bent, iets wil bereiken, dan neem je haar één op één en ga je rustig zitten praten.
Oh ja, ik vind dat Bart na twee niet veel verder komt dan dat het allemaal niet meevalt buiten. Welnu, dat kan ik ze ook wel vertellen. Ik vind het af en toe ook allemaal best kut buiten
Edit: nu ik het teruglees denk ik "Dat had ik toch allemaal al een keer geschreven"![]()
misschien is de stem van amanda inhet echt ook oveheersend luidruchtig en soms zelfs irritand?quote:Op donderdag 1 mei 2008 09:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij leest voornamelijk mee en dat zou misschien kunnen verklaren waarom hij tegen amanda 'tekeer' ging (ik heb het zelf niet gezien), die groupies schreeuwen daarom, vinden het prachtig en vragen om meer.
Amanda lijkt mij geen naar persoon, die zomaar bijdehand gaat lopen doen als je haar op een normale manier benadert.
Dus dat
Dat kan je weten als je de steams kijktquote:Op donderdag 1 mei 2008 16:37 schreef Coraatje het volgende:
[..]
misschien is de stem van amanda inhet echt ook oveheersend luidruchtig en soms zelfs irritand?
Ik denk dat dit meer woorden zijn van een logopedist. Ze gaat al maanden naar een logopedist. Dieenebart haalt ook nog aan dat hij dit van de logopedist en de zangleraar had gehoord.quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:57 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien is
"Amanda, het is erg goed voor je stembanden dat je gestopt bent met roken, en hiervoor wil je een oprecht compliment geven. De volgende uitdaging ligt in een stembandbewust volumebeheer, hierdoor gaan we samen nog meer vooruitgang boeken."
een optie.
Ze ging toen dus niet gelijk van tafel?quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:49 schreef schatje het volgende:
Bart is niet de enige die Amanda heeft aangesproken op haar stemgebruik. Na juf Judith heeft ook zangcoach Rob haar duidelijk gemaakt dat ze haar stem anders moet gebruiken. Hij zei dat ze geen vooruitgang boekte en dat het daarom geen zin had om door te gaan met de zanglessen.
Hij vond dat Amanda zich teveel schuilde achter haar stembandproblemen en vertelde haar dat hij veel mensen in zijn lessen heeft gehad met zware stembandproblemen. Volgens hem zit haar adem te hoog, dat ze haar stembanden te strak aantrekt en ze d'r keelgat meer moet open houden.
Dat vond Amanda niet leuk om te horen. Even later ging ze uithuilen bij Brian.
Amanda kan niet zo goed tegen kritiek. Hoe het ook wordt verpakt.
Zo is dat, de volgende keer gaat hij natuurlijk vertellen dat haar tepels niet hard genoeg zijn. Lijkt mij ook een essentiële zaak voor re-integratie in onze samenleving.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 04:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze ging toen dus niet gelijk van tafel?
Dat zangleraren het over het stemgebruik hebben, vind ik dan weer iets minder vreemd
En als Bart dan toch zonodig de zangleraar/logopedist/re-intergratie coach wil uithangen kan hij (als vriend van de familie) het ook wel even met huub hebben over de toonhoogte die hij zo af en toe tegen zijn schoonmoeder aanslaat
Ja ja, hij ziet er inderdaad redelijk goed uit. Bijna net zo goed als Brian....quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:12 schreef noekje het volgende:
Hmmm, typisch. Bart is gewoon een lekker jong om te zien. Ik zie hier allemaal mannen over hem klagen.
Jaloers huh?![]()
Wat een kutargument hè?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |