abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 april 2008 @ 01:53:35 #176
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_58393231
Bart komt juist daar om ze te laten inzien dat buiten niet iedereen even aardig zal zijn.Del kan er niet mee omgaan want vindt zichzelf helemaal geweldig.Juist Bart wil haar zeggen dat de beide beentjes echt op de vloer moeten blijven maar nee hoor ze weet het beter!Bart heeft gelijk als hij zegt dan niet meer met haar te willen/kunnen werken.Oh, bart kent de broer van Claire en is dus meteen zwaar anti B & A volgens hun.Bart gaf ook claire en Huub dezelfde tips maar nee, dat viel niet op bij B & A.Nou voor wie hulp wil ,geef het hen Bart en laat de rest dan maar op hun bek gaan buiten!
Je kakelt wel als een kip maar leg nou eerst maar eens een ei!
pi_58393378
Ik heb het dus gemist maar heb de filmpjes inmiddels gevonden

deel 1
Bekijk deze YouTube-video

deel 2

etc
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  † In Memoriam † woensdag 30 april 2008 @ 11:27:14 #178
135305 beequeen
Lost.
pi_58395953
Bart, je was top gisteravond, bedankt.

Ik hoop dat je terug mag komen van Brian en Amanda.

[ Bericht 38% gewijzigd door beequeen op 30-04-2008 11:39:10 ]
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58397454
Om reintegratiecoach te zijn dien je wel zelf geintegreerd te zijn.
Daar Bart een zelfstandige loner is lijkt me dit onmogelijk.
En waarom heeft hij niet wat meer respect voor Brian en Amanda. Trekt hij het niet dat Amanda reeds een sterke onafhankelijke vrouw is. Ik snap niet dat Bart zo gaat voor de kruiperige houding van Huub en Claire. Alhoewel Bart zichzelf wel graag als de wijze goeroe ziet. Laat erg graag merken dat ie ook een paar hersens heeft. Ja en dan zijn Brian en Amanda natuurlijk wel een makkelijke prooi, hetgeen alleen maar iets zegt over zijn zwakte als coach. Maar goed , een logisch gevolg van zelf niet geintegreerd zijn en geen professionele onafhankelijke houding in kunnen nemen. Triest hoor.
pi_58397666
quote:
Op woensdag 30 april 2008 11:27 schreef beequeen het volgende:
Bart, je was top gisteravond, bedankt.

Ik hoop dat je terug mag komen van Brian en Amanda.
je mag van mij gewoon wegblijven
pi_58398110
Bart. Jij zelf vertelt doodleuk dat jij nog steeds hinder ondervind van je optreden bij BB1, hoe wil jij dan in hemelsnaam de spelers van de Gouden Kooi gaan helpen. Ik denk dat het belangrijker is, dat jij voor jezelf hulp aan gaat vragen. Je komt heel traumatisch over.Hoe kan je dan neutraal deze mensen gaat helpen. Om ze een trauma aan te praten???? Je bent duidelijk niet objectief bezig. En ook ik vindt het niet kloppen dat jij ingezet bent als coach. Jij en de familie van Claire hebben nogal aardig de vinger in de pap. En dat blijkt bij deze weer eens heel duidelijk. Ga niet de BBer uithangen en zeggen dat deze bewoners het heel moeilijk gaan krijgen als ze straks weer buiten staan, want ik denk dat ze het er beter af zullen brengen dan jij. Zij zullen geen trauma's eraan over houden zoals jij en ik denk dat het voor jou beter is om je eigen coach te gaan zoeken. Misschien is pappie Ron wel een goede coach voor je of broertje Bram. Je laat je al door deze mensen gebruiken want anders zou je er nu niet zitten en je zelf verlagen met de uitspraken die je deed. Als je zo'n hinder hebt ondervonden en volgens jouw zeggen nog steeds ondervindt na 9 jaar toen je het BBhuis uitkwam en camera's een verschrikking vindt ,wat doe je dan in de Gouden Kooi????? Of ben je weer te lang uit de media geweest en heb je juist weer wat aandacht nodig. Ik denk dat ze dan nog beter Ruud uit BB als coach neer hadden kunnen zetten. Sorry Bart, maar ik had je anders ingeschat maar schijnbaar heb jij het zelfde fatsoen, normen en waarde als de familie van Claire en als Huub. Geen normen geen waarde en geen respect!!!!!!Jammer.
pi_58398363
Moet toch een eer zijn dat er speciaal mensen zich aan gaan melden om iets tegen je te willen zeggen, Bart.

Ja, toon wat respect voor Amanda. Dit doe je dmv naar haar tetters te kijken ipv haar in de ogen aan te kijken. Eveneens zou ze het zeer waarderen als je tegen haar aan gaat schuren.
Go hard or go home
  woensdag 30 april 2008 @ 14:44:36 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58398568
quote:
Op woensdag 30 april 2008 14:27 schreef noekje het volgende:
Moet toch een eer zijn dat er speciaal mensen zich aan gaan melden om iets tegen je te willen zeggen, Bart.

Ja, toon wat respect voor Amanda. Dit doe je dmv naar haar tetters te kijken ipv haar in de ogen aan te kijken. Eveneens zou ze het zeer waarderen als je tegen haar aan gaat schuren.
Dat geeft maar aan hoe lang je een BN'er blijft
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_58398914
quote:
Op woensdag 30 april 2008 14:27 schreef noekje het volgende:

Hier, vereer ik jou ook nog even met wat woorden.
Kun je je arm er nog verder in steken?
pi_58399290
quote:
Op woensdag 30 april 2008 15:09 schreef stevi0 het volgende:

[..]

Hier, vereer ik jou ook nog even met wat woorden.
Kun je je arm er nog verder in steken?
*aai geeft over je boze bolletje*

Feit blijft dat Amanda eens moet gaan beseffen dat je niet van mensen af kan komen dmv een pruikje of een telefoontje. Ze heeft het incasseringsvermogen van een toetje. Bij één keer wat negatief commentaar en het was nog mild, is ze gelijk over de piemel. Het echte leven is harder dan een opmerking over wat decibellen.
Het is fijn dat je daar afgeschermd blijft van het negatieve comentaar maar er komt een dag dat je de wijde wereld in moet en je gaat beseffen dat geen hond op het liefdesduet zit te wachten en je uitlacht ipv toelacht.
Zo werkt het gewoon, helaas voor Amanda.
Go hard or go home
pi_58399561
quote:
Op woensdag 30 april 2008 15:39 schreef noekje het volgende:

[..]

*aai geeft over je boze bolletje*

Feit blijft dat Amanda eens moet gaan beseffen dat je niet van mensen af kan komen dmv een pruikje of een telefoontje. Ze heeft het incasseringsvermogen van een toetje. Bij één keer wat negatief commentaar en het was nog mild, is ze gelijk over de piemel. Het echte leven is harder dan een opmerking over wat decibellen.
Het is fijn dat je daar afgeschermd blijft van het negatieve comentaar maar er komt een dag dat je de wijde wereld in moet en je gaat beseffen dat geen hond op het liefdesduet zit te wachten en je uitlacht ipv toelacht.
Zo werkt het gewoon, helaas voor Amanda.
Jammer dat je je jalousie niet in kunt houden en met onzinnige argumentjes iemand aan moet vallen die wel zelfstandig, onafhankelijk en assertief is.
pi_58399687
quote:
Op woensdag 30 april 2008 16:03 schreef stevi0 het volgende:

[..]

Jammer dat je je jalousie niet in kunt houden en met onzinnige argumentjes iemand aan moet vallen die wel zelfstandig, onafhankelijk en assertief is.
Wij hebben een andere visie op wat zelfstandig, onafhankelijk en assertief gedrag is. Laten we het daar maar op houden.
Go hard or go home
pi_58400510
Zou Noekje ook tetters hebben?

Feit is dat het nogal onfatsoenlijk is om, als gast, tegen Amanda tot twee keer toe te zeggen dat ze haar decibellen wat moet verlagen.

Feit is ook dat door dat te doen er direct een moeilijk overbrugbare vertrouwensbreuk is ontstaan tussen hem en Amanda.

Feit is ook dat Bart na twee bezoeken inhoudelijk verdomd weinig gebracht heeft. Het tweede bezoek kenmerkte zich al helemaal door leegte en gebrek aan inhoudelijkheid

Feit is ook dat het zeer onprofessioneel is om tegen alle andere spelers een hard oordeel uit te spreken over Amanda i.p.v. tegen Amanda zelf.

Misschien had Bart wel last van ego? Misschien waren de opmerkingen van Amanda dat Bart haar niet kon helpen wel confronterend voor hem omdat er wel een kern van waarheid in zat?

Immers, de pretentie hebben iemand te kunnen helpen en dat aangeven, terwijl je zelf nog dagelijks tegen problemen aanloopt, lijkt mij ietwat vals.

Ik pleit Amanda echter niet vrij. Vertrekken van tafel is niet zo heel erg vreemd, gezien Bart's opmerkingen in haar richting. Maar even afmelden behoort dan wel tot het goede fatsoen.

In tegenstelling tot z'n eerste bezoek, lijkt Bart nu, ten opzichte van de spelers, z'n neutraliteit verloren te hebben en geeft hij blijk van duidelijke voorkeuren. In zijn rol vind ik dat ronduit een misselijke en nogal laakbare houding. Temeer omdat juist hij, vanwege z'n vriendschap met de broer van Claire en met Claire, zich daar verre van zou moeten houden. Ik kan dan ook voor een redelijk deel met de onvrede van Brian en Amanda meegaan.

Bart in deze rol:
[ ] geschikt
[x] ongeschikt

[ Bericht 0% gewijzigd door Neemmijnietserieus op 30-04-2008 17:34:51 ]
pi_58400530
quote:
Op woensdag 30 april 2008 17:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Feit is dat het nogal onfatsoenlijk is om, als gast, tegen Amanda tot twee keer toe te zeggen dat ze haar decibellen wat moet verlagen.
Onzin, en Bart is geen gast hij is een coach.
pi_58405779
quote:
Op woensdag 30 april 2008 17:29 schreef Dementor het volgende:

[..]

Onzin, en Bart is geen gast hij is een coach.
Bart is als coach te gast. Voor de nuance.
  woensdag 30 april 2008 @ 22:21:08 #191
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_58405808
quote:
Op woensdag 30 april 2008 22:19 schreef stevi0 het volgende:

[..]

Bart is als coach te gast. Voor de nuance.
Een coach mag je van verwachten dat hij eerlijk en duidelijk is, ik kan me voorstellen dat als je met Amanda moet communiceren haar volume een beetje vervelend kan zijn, zacht gezegd.
be nice or go away
pi_58405951
quote:
Op woensdag 30 april 2008 22:21 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Een coach mag je van verwachten dat hij eerlijk en duidelijk is, ik kan me voorstellen dat als je met Amanda moet communiceren haar volume een beetje vervelend kan zijn, zacht gezegd.
Meta-communicatie is per definitie een teken van zwakte of simpele manier om je boven iemand te stellen.
Lekker professioneel.
  woensdag 30 april 2008 @ 22:31:50 #193
145755 kahaarin
pi_58406017
quote:
Op woensdag 30 april 2008 22:28 schreef stevi0 het volgende:

[..]

Meta-communicatie is per definitie een teken van zwakte of simpele manier om je boven iemand te stellen.
Lekker professioneel.
Overschreeuwen is toch een teken van onmacht, als je niet zeker bent van je zaak dan ben je eerder geneigd om je woorden heel veel kracht (volume) mee te geven, het lijkt wel of Amanda de behoefte heeft om gehoord te worden ten koste van alles, haar eigen stem en de wrevel van anderen ten spijt.
be nice or go away
pi_58406063
quote:
Op woensdag 30 april 2008 22:31 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Overschreeuwen is toch een teken van onmacht, als je niet zeker bent van je zaak dan ben je eerder geneigd om je woorden heel veel kracht (volume) mee te geven, het lijkt wel of Amanda de behoefte heeft om gehoord te worden ten koste van alles, haar eigen stem en de wrevel van anderen ten spijt.
I rest my case.
  woensdag 30 april 2008 @ 22:42:05 #195
145755 kahaarin
pi_58406223
quote:
Op woensdag 30 april 2008 22:34 schreef stevi0 het volgende:

[..]

I rest my case.
Klein nootje dan, Bart had gewoon gelijk om haar daar op te wijzen, of ze het nu leuk vind of niet, het is niet de manier waarop de meeste mensen wensen te communiceren, hij heeft in mijn ogen zijn werk dus gewoon goed gedaan.
be nice or go away
pi_58407187
quote:
Op woensdag 30 april 2008 17:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zou Noekje ook tetters hebben?

Feit is ook dat door dat te doen er direct een moeilijk overbrugbare vertrouwensbreuk is ontstaan tussen hem en Amanda.

Feit is ook dat Bart na twee bezoeken inhoudelijk verdomd weinig gebracht heeft. Het tweede bezoek kenmerkte zich al helemaal door leegte en gebrek aan inhoudelijkheid

Feit is ook dat het zeer onprofessioneel is om tegen alle andere spelers een hard oordeel uit te spreken over Amanda i.p.v. tegen Amanda zelf.

Misschien had Bart wel last van ego? Misschien waren de opmerkingen van Amanda dat Bart haar niet kon helpen wel confronterend voor hem omdat er wel een kern van waarheid in zat?

Immers, de pretentie hebben iemand te kunnen helpen en dat aangeven, terwijl je zelf nog dagelijks tegen problemen aanloopt, lijkt mij ietwat vals.

Ik pleit Amanda echter niet vrij. Vertrekken van tafel is niet zo heel erg vreemd, gezien Bart's opmerkingen in haar richting. Maar even afmelden behoort dan wel tot het goede fatsoen.

In tegenstelling tot z'n eerste bezoek, lijkt Bart nu, ten opzichte van de spelers, z'n neutraliteit verloren te hebben en geeft hij blijk van duidelijke voorkeuren. In zijn rol vind ik dat ronduit een misselijke en nogal laakbare houding. Temeer omdat juist hij, vanwege z'n vriendschap met de broer van Claire en met Claire, zich daar verre van zou moeten houden. Ik kan dan ook voor een redelijk deel met de onvrede van Brian en Amanda meegaan.

Bart in deze rol:
[ ] geschikt
[x] ongeschikt
Feit is dat Amanda een volume heeft dat pijn doet aan je trommelvliezen en blijkbaar ook een feit dat niemand ooit tegen haar gezegd heef dat zulk een volume irritant is, misschien omdat men in 'haar kringen' men haar zo'n leuke meid vindt.

Feit is ook dat niemand van de 'professionals' die zelfde raad in haar hersentje heeft kunnen planten. Ze weet allles beter en als ze het niet kan plaatsen loopt ze weg en gaat iets anders doen.

Feit is ook dat Amanda heeft laten zien liever haar kop in het zand te steken dan te luisteren naar kritiek en daar iets mee te doen.

Feit is ook dat Bart tijdens het tweede bezoek heeft geconstateerd dat Amanda geen gebruik meer wenste te maken van de kennis van Bart en dat Bart daarop het besluit nam geen tijd meer aan Amanda te besteden vanwege de getoonde houding.

Misschien had Amanda wel last van een ego. Misschien dat Amanda door haar lange aanwezigheid in de kooi meer denkt te weten dan Bart, die maar drie maanden afgezonderd is van de buitenwereld

De pretentie menen te hebben wijsheden te kunnen ventileren over "het leven na..." ,na winnaar te zijn geworden van het eerste spraakmakende RL-gebeuren, en ook daarna te hebben getoond te weten waar de klepel hangt na iets te horen rammelen, is niet misplaatst.

Ik pleit ook mijn eigen beoordeling niet vrij. Ik kijk door mijn eigen brilletje.

En wat neutraliteit betreft.... Als iemand zijn waardering voor wie dan ook heeft uitgesproken is de neutraliteit verleden tijd

Bart in deze rol:
[x ] geschikt
[ ] ongeschikt
[/quote]

[ Bericht 0% gewijzigd door ruudpuntenel op 30-04-2008 23:32:18 ]
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_58407597
quote:
Op woensdag 30 april 2008 23:19 schreef ruudpuntenel het volgende:

Ik pleit ook mijn eigen beoordeling niet vrij. Ik kijk door mijn eigen brilletje.

Bart in deze rol:
[x ] geschikt
[ ] ongeschikt
Feit is dat ik zie dat je je posting 0 procent hebt gewijzigd. Dat had in dit geval beter 100 procent kunnen zijn

Met groet, NMNS
pi_58407601
En toen
pi_58407626
quote:
Op woensdag 30 april 2008 23:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Feit is dat ik zie dat je je posting 0 procent hebt gewijzigd. Dat had in dit geval beter 100 procent kunnen zijn

Met groet, NMNS
Ach, mijn brilletje is ook niet altijd even goed gepoetst
pi_58407639
quote:
Op woensdag 30 april 2008 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
En toen
Gaat heen gij snoodaard, morgenvroeg om vier uur gaat de wekker weer.....

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')