nou, eh...
Ze zijn homeless 22 mei.
Brian kan niet in zijn flat, want daar zit zijn moeder. Nouja, ik kan me voorstellen dat dat na lang alleen wonen niet echt lekker is. Daarnaast wil Amanda nog bij hem intrekken.
Amanda heeft wel een woonadres, maar daar heeft ze nooit gewoond.
Aiaiaiaaaaiiii wat een crisis!
Niet eens een plekje om je terug te trekken van "die gekgeworden buitenwereld"
Idem Huub. Jaap gaat met Cora samenwonen, en Cora lijkt me wel een goede thuisbasis (zolang als hun relatie duurt)
---------------------
Bij Jaap zie ik het probleem niet zozeer in het "los rondlopen", maar in de teleurstelling die hij krijgt als zijn media / entertainment plannen niet van de grond komen. Jaap is "autistisch" genoeg en fysiek groot genoeg om letterlijk boven "die rare mensen" te staan. Maar al sinds hij binnen is werkt hij aan zijn Grote Plan om Beroemd te worden. Dat zal bij hem de grootste klap worden als het niet lukt, of als het niet gaat zoals hij wil dat het gaat.
---------------------
Men verheugt zich nog al op het schnabbelen. Ik denk echter dat met het stoppen van het programma, de animo om ze te boeken toch drastisch vermindert.
(maar goed, ik ben niet thuis in dat soort zaken)
-------------------
Financiën
Aangezien allen toch wel een spaarpot hebben opgebouwd van de vergoeding, is het misschien aardig eens te laten uitrekenen hoeveel geld ze binnen een maand kwijt zijn aan alles wat ze moeten aanschaffen. Kleding, woning, inrichting, auto/fiets, alles wat je in en om je huis hebt, dus.
Waarschijnlijk is dit te hoog gegrepen (mede doordat ze niet zoveel vrije tijd hebben). Dus misschien maar "je hebt een half uur de tijd om een lijst te maken" en dan na dat halve uur de lijsten met elkaar vergelijken en verbeteren. Resultaat: een discussie over hoeveel een televisie kost tegenwoordig, bijvoorbeeld. Of welke verzekeringen je moet hebben. Beseffen dat je óók schoonmaakmiddelen moet meerekenen.
----------------------------
nou, zelf weet je ook wel een heleboel. En je hebt niet veel tijd.
Maar tijd genoeg om tegen Amanda te zeggen dat ze ook een strippenkaart voor de tram op de lijst moet zetten

je kan het!