abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57821426
nou, eh...

Ze zijn homeless 22 mei.
Brian kan niet in zijn flat, want daar zit zijn moeder. Nouja, ik kan me voorstellen dat dat na lang alleen wonen niet echt lekker is. Daarnaast wil Amanda nog bij hem intrekken.
Amanda heeft wel een woonadres, maar daar heeft ze nooit gewoond.
Aiaiaiaaaaiiii wat een crisis!
Niet eens een plekje om je terug te trekken van "die gekgeworden buitenwereld"

Idem Huub. Jaap gaat met Cora samenwonen, en Cora lijkt me wel een goede thuisbasis (zolang als hun relatie duurt)

---------------------
Bij Jaap zie ik het probleem niet zozeer in het "los rondlopen", maar in de teleurstelling die hij krijgt als zijn media / entertainment plannen niet van de grond komen. Jaap is "autistisch" genoeg en fysiek groot genoeg om letterlijk boven "die rare mensen" te staan. Maar al sinds hij binnen is werkt hij aan zijn Grote Plan om Beroemd te worden. Dat zal bij hem de grootste klap worden als het niet lukt, of als het niet gaat zoals hij wil dat het gaat.

---------------------
Men verheugt zich nog al op het schnabbelen. Ik denk echter dat met het stoppen van het programma, de animo om ze te boeken toch drastisch vermindert.
(maar goed, ik ben niet thuis in dat soort zaken)

-------------------
Financiën
Aangezien allen toch wel een spaarpot hebben opgebouwd van de vergoeding, is het misschien aardig eens te laten uitrekenen hoeveel geld ze binnen een maand kwijt zijn aan alles wat ze moeten aanschaffen. Kleding, woning, inrichting, auto/fiets, alles wat je in en om je huis hebt, dus.
Waarschijnlijk is dit te hoog gegrepen (mede doordat ze niet zoveel vrije tijd hebben). Dus misschien maar "je hebt een half uur de tijd om een lijst te maken" en dan na dat halve uur de lijsten met elkaar vergelijken en verbeteren. Resultaat: een discussie over hoeveel een televisie kost tegenwoordig, bijvoorbeeld. Of welke verzekeringen je moet hebben. Beseffen dat je óók schoonmaakmiddelen moet meerekenen.

----------------------------

nou, zelf weet je ook wel een heleboel. En je hebt niet veel tijd.

Maar tijd genoeg om tegen Amanda te zeggen dat ze ook een strippenkaart voor de tram op de lijst moet zetten je kan het!
pi_57821511

wat jammer dat ik je gemist heb vanavond Bart,

de enige tip die ik voor je heb is om amanda en brian weer eens met beide beentjes op
de grond te zetten, die twee vinden zich zelf zó geweldig, da's niet gezond

en vraag eens waar amanda bijzit of Brian écht van plan is om te gaan samenwonen met Amanda ná De Kooi......... volgens mij rekent amanda daar helemaal op, maar moet brian er eigenlijk niet aan denken.

ik weet ook zeker dat het een drama gaat worden als die twee in een huis zónder camera's komen te zitten.
daar moet je toch niet aan denken.........

enne wees lief voor Huub, ik was net zo een grote fan van jou als nu van huub, ik vindt hem nog altijd de échtste van het hele stel, iedereen blaat wel dat amanda zó echt is, maar ik zie dat totaal anders, ze speelt het kindvrouwtje, en af en toe komt haar ware aard boven, enne........ die is niet mooi, denk aan aanranding van Lieke......... ze kan ontzettend sneaky en gemeen zijn, kei en keihard, vroeger verwend tot op het bod, altijd in het middelpunt gestaan, en ook willen staan, héél ongezond.........

als die de echte wereld weer in moet, dan moet ze eens goed de waarheid horen, dus daar ligt een mooie taak voor jou als gezonde hollandse knul, doe je best, zal niet makkelijk worden, en brian mag wel eens ontmaskerd worden, dat scheinheilige gedoe van hem is echt zum kotzen.

voor de rest beste lieve Bart veel succes daar maar ook hoop ik een beetje plezier
(plezier zal je alleen bij huub en jaap vinden)

dag bart, hoop dat ik volgende keer als je komt van je mee kan genieten

vrijdag 4 april 2008 @ 09:46:23 #103
156669 Lady-night
dames eerst
pi_57823130
IK denk wel dat je Amanda en Brian beter apart had kunnen spreken.
Hangplek voor vrije gedachten
pi_57823406
Ik denk dat jullie allemaal maar eens een afspraak met Bart moeten gaan maken over hoe het struks nu verder moet met al die Cossers zonder leven.....
  vrijdag 4 april 2008 @ 10:15:39 #105
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_57823651
Bart zat in jaar 1999 in Nederlands 1 ste real- life- serie Big Brother,
naar de BB-finale keken 4.2 miljoen kijkers. Zelfs Sint Nicolaas sprak in zijn toespraak
met de burgemeester en meneer Aart over Big Brother 1, Bart en Ruud.
Amanda 20 jarige benjamin van DGK, weet niet wie Bart van Big Brother 1 is ?
Dat kan, Amanda was in 1999 een meisje van 11 jaar die in een kort rokje en een piercing naar groep 7
van de basisschool ging met in haar portemonnee het dagelijkse briefje van 10 gulden om snoepjes
voor te kopen bij de plaatselijke Jamin , Amanda had het druk met voor zichzelf opkomen op school
want volgens haar zeggen had ze vreselijke klasgenoten, ze noemde haar stinkhoer.
Voor Amanda een filmpje van BB 1, dag 33, misschien mag ze die van S T bekijken?
Dan kan ze zien hoe het interieur eruit ziet van BB, de buitenplaats en wie de andere BB's zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door tuinfluiter op 04-04-2008 20:06:17 (BETERE KWALITEIT FILMPJE ERBIJ GEZET.) ]
  vrijdag 4 april 2008 @ 10:25:35 #106
162917 tuinfluiter
pi_57823857
8, 9 jaar later, is dan DE Gouden Kooi, gevangen in luxe, dag in dag uit.....geen uitjes, optredens, winkelen?

Amanda : Ik vind 100 dagen BB niks, kijk eens hoelang wij hier zitten?

Bart als re-integratie coach .

Van 12345678910nl
  vrijdag 4 april 2008 @ 10:29:28 #107
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_57823935
Had geen flauw benul wie 'dienebart' was, moest googelen. BB1 was hier niet zo popi you see

Ik vind trouwens wel dat er kei-harde garantie afspraken gemaakt moeten worden als er geen succevolle re-intergratie volgt.
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
  vrijdag 4 april 2008 @ 10:34:50 #108
162917 tuinfluiter
pi_57824041
Deel 2, alle delen tot 8, 9, te vinden bij YouTube.

Van 12345678910nl
  vrijdag 4 april 2008 @ 10:37:44 #109
162917 tuinfluiter
pi_57824101
Deel 3 zie andere delen tot 8, 9 bij Youtube.( ik moet nu weg........ )

Van 12345678910nl
pi_57824944
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 10:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat jullie allemaal maar eens een afspraak met Bart moeten gaan maken over hoe het struks nu verder moet met al die Cossers zonder leven.....
strak plan........ BART!!! (wanneer, hoe & waar)

Maar serieus... je deed het goed!
Heb alles gevolgt (behalve gesprek met Jaap)..... je stelde je open op ri. de bewoners met af en toe een sneer (heerlijk)......
Halverwege het gesprek met Brian&Amanda ben ik afgetaaid; lag niet aan jou..... maar die 2 denken echt dat ze geweldig zijn... (je moet inwendig toch wel in een deuk gelegen hebben)

Gesprek met Huub was goed.... (hij ratelt maar door he) .... maar die wil wel het één en ander van je aannemen.
Nou s6 in je vervolggesprekken en zet hier ff de datum neer, wanneer je weer gaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Desii op 04-04-2008 12:26:10 ]
pi_57825239
Mijn tip is: '' Wees eerlijk Bartje, maak jezelf niet groter dan je bent. '' (daar wordt je nml kleiner van) Je vertelt tegen Jaap dat je beroepshalve naar alle real life soaps kijkt, na wat doorvragen van Jaap blijkt dat jij gewoon kijkt omdat je in BB hebt gezeten en net als wij gewoon voor Bart met de korte achternaam zitten te staren. Niks beroepshalve dus.

[ Bericht 10% gewijzigd door Borga op 04-04-2008 11:36:30 ]
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_57825411
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 10:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Leuk, trek jij je agenda maar vast want als vaste cos-user zal het jou ook wel zwaar vallen. Of ben jij toevallig net die ene cos-ser met wel een leven? Ik hoorde in de wandelgangen dat er eentje was met wél een leven en ik had zo mijn vermoedens maar jij bent het dus.
Go hard or go home
  Moderator vrijdag 4 april 2008 @ 12:33:34 #113
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_57826766
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 10:29 schreef Inukshuk het volgende:
Had geen flauw benul wie 'dienebart' was, moest googelen. BB1 was hier niet zo popi you see

Ik vind trouwens wel dat er kei-harde garantie afspraken gemaakt moeten worden als er geen succevolle re-intergratie volgt.
Ik vrees dat Bartemans zijn contract dan onmiddelijk weer inlevert.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 4 april 2008 @ 13:23:51 #114
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_57827817
het begint wat dun te worden bovenop Bart
  vrijdag 4 april 2008 @ 14:45:49 #115
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_57829566
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:33 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik vrees dat Bartemans zijn contract dan onmiddelijk weer inlevert.
Ha die Gert al aan het aftellen?

Nee joh, meneer Bart is volgens mij heul blij dat beppie, truus, klaartje en sien van now life hem helemaal
ge-wel-dig vinden. Die komt vast morgen weer intergreren met de bewoners.

Wat ik overigens een goed plan vind Bart. Integreer jij er maar lustig op los, tis weer wat anders, een coach heel belangrijk over zichzelf te horen lullen dan de uitgemolken verhalen van de bewoners .
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
pi_57830341
Mocht er nou een volgende keer komen. "Bespeel" Huub, Claire en natuurlijk Amanda en Brian afzonderlijk. In beide gevallen acht ik het niet waarschijnlijk dat ze na de kooi als stel bij elkaar blijven. Misschien aardig om daar eens naar te vissen. Ik ben natuurlijk vooral benieuwd naar de lastige belastende informatie die dat over Brian en Amanda zal opleveren.
  Moderator vrijdag 4 april 2008 @ 16:06:31 #117
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_57831224
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:45 schreef Inukshuk het volgende:

[..]

Ha die Gert al aan het aftellen?

Jaaa, nog ongeveer de duur van een halve BB, dan is het gebeurd.,
En dan een mooi eindfeest bij jou in je "achtertuintje" toch?
Mag Bart ook mee, die coacht ons met gemak door de jetlag heen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 4 april 2008 @ 16:14:37 #118
158708 gan-sim
the turning point
pi_57831364
hee bart,ik heb een zwerver gevonden die graag wil dat brian en amanda zich na de kooi over hem ontfermen...
jezus komt....doe alsof je het druk hebt!
  vrijdag 4 april 2008 @ 16:40:59 #119
2018 PC eend
relativist
pi_57831865
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 16:14 schreef gan-sim het volgende:
hee bart,ik heb een zwerver gevonden die graag wil dat brian en amanda zich na de kooi over hem ontfermen...
Ik heb zoiets met een hoer voor Huub
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_57834704
ik vond je goed bezig met alle bewoners!

leuk om je weer te zien en ik kijk uit naar je volgende bezoek!
  vrijdag 4 april 2008 @ 19:24:57 #121
188345 Py
op zich
pi_57834732
Hé Bart. Ben je nu serieus bezig dat volk met beide beentjes terug op de grond te zetten?
  vrijdag 4 april 2008 @ 19:52:19 #122
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_57835292
Heb de filmpjes gekeken, ik heb zo gelachen om die opmerking over Amanda's stem Wat stelt dat kind zich meteen vijandig op, wil geen woord van Bart aannemen.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  vrijdag 4 april 2008 @ 22:11:26 #123
162917 tuinfluiter
pi_57838840
Bart in DGK als re-integratie coach, afspeellijst met 10 films.

http://nl.youtube.com/view_play_list?p=3DF6C7AA528219AE

Van 12345678910nl
  Moderator zaterdag 5 april 2008 @ 00:38:53 #124
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_57842171
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 22:11 schreef tuinfluiter het volgende:
Bart in DGK als re-integratie coach, afspeellijst met 10 films.

http://nl.youtube.com/view_play_list?p=3DF6C7AA528219AE

Van 12345678910nl
Amanda wil wel een reisprogramma presenteren, of "iets met vrouwen, met veel vrouwelijk publiek."
Bart: "Een middagje oorbellen passen."

pi_57842959
Script suggestie

"Zelfkritiek"

Meester Bart "nou jongens, stel je voor, je bent in de supermarkt, en opeens staat er iemand voor je neus die duidelijk geen fan van jou is. Gaat he-le-maal uit zijn plaat.... Wat denk je dat die persoon tegen jou zegt?"

Huub "Vuile racist, kankerlijer, ik trek je kop er af"
Bart "Heel goed, Huub. En wat zeg je dan zelf terug?"
Huub "Joh, het is maar een soap hoor. Wat heb ik eigenlijk precies gezegd wat racistisch was? Weet je dat nog?"

Bart "Heel goed, heel kalm en bereid om een gesprek aan te gaan... En jij Brian? Wat zegt zo'n hysterische anti-fan tegen jou?"
Brian "Eéh... Para Brian, Para Para"
Bart "en wat zeg je terug?"
Brian "Eéh... man... hihihi ... hahahaha....hehehaaaa.... that's my trade mark, Para Brother"
Bart "Heel goed. Humor is heel goed. Claire?"

Claire "Zo'n persoon zegt "ik vond je saai"'
Bart "En wat antwoordt jij dan?"
Claire "Dat snap ik"

Bart "Amanda? Wat denk je dat een anti-fan tegen jou zou zeggen?"
Amanda "Mensen zeggen nooit iets naars tegen me. Ik kom heel vaak buiten en sommigen gaan wel heel erg uit hun plaat, maar ze zijn allemaal aardig, hoor. Hihihi, één keer wou een jongetje van 10 mijn tieten voelen"
Bart "Zullen we anders even een rollenspel doen? Speel ik een heel vervelende fan die een hekel aan jou heeft"
Amanda "Is goeoeoeoeoeoeoed. Kom maar op !"
Bart trekt pruik af.

Mag dat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')