abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 mei 2008 @ 11:04:19 #226
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_58432144
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 18:57 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien is

"Amanda, het is erg goed voor je stembanden dat je gestopt bent met roken, en hiervoor wil je een oprecht compliment geven. De volgende uitdaging ligt in een stembandbewust volumebeheer, hierdoor gaan we samen nog meer vooruitgang boeken."

een optie.
Dit snapt ze toch helemaal niet

Veel te veel woorden met meer dan 2 lettergrepen.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 17:23:21 #227
2018 PC eend
relativist
pi_58438894
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 10:12 schreef noekje het volgende:
Hmmm, typisch. Bart is gewoon een lekker jong om te zien. Ik zie hier allemaal mannen over hem klagen.
Jaloers huh?

Wat een kutargument hè?
Ik probeer het een beetje voor Amanda op te nemen

Jaloers dus ..... op Brian
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_58439918
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 10:12 schreef noekje het volgende:
Hmmm, typisch. Bart is gewoon een lekker jong om te zien. Ik zie hier allemaal mannen over hem klagen.
Jaloers huh?

Wat een kutargument hè?
Freud zou hier wel raad mee weten

Ik vind dat Bart het best goed doet, hij weet tenslotte uit ervaring waar hij het over heeft, en als Amanda geen kritiek kan velen gaat ze toch lekker naar huis?
pi_58441371
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 18:19 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Freud zou hier wel raad mee weten
Amanda geen kritiek kan velen gaat ze toch lekker naar huis?
Goed argument...
pi_58441662
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 19:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Goed argument...
Blurk ftw!!
Go hard or go home
  Moderator vrijdag 2 mei 2008 @ 20:10:33 #231
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_58441895
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 04:31 schreef PC eend het volgende:
Even ter Barts verdediging...
Hij keek zelf volgens mij helemaal nooit streams
Volgens mij wel.
Of hij deed heel goed alsof.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 2 mei 2008 @ 20:19:27 #232
2018 PC eend
relativist
pi_58442092
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 20:10 schreef Gert het volgende:

[..]

Volgens mij wel.
Dan zat ie dus keihard te liegen
pi_58442649
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 20:19 schreef PC eend het volgende:

[..]

Dan zat ie dus keihard te liegen
Hij kwam ook in de COS en daar zit wat mij betreft 90 procent te liegen. Hoe ouder ik wordt, hoe meer scepsis ik heb over het menselijk vermogen om zaken in de juiste proportie te zien.

Of......of.......ik ben volledig gestoord, dat kan natuurlijk ook nog. Feit is dat ik mij dagelijks af vraag hoe het in vredesnaam mogelijk is dat mensen hetzelfde zo verschillend zien, ervaren, interpreteren.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 21:46:02 #234
130054 demins
We weten niks
pi_58443871
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 20:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Hij kwam ook in de COS en daar zit wat mij betreft 90 procent te liegen. Hoe ouder ik wordt, hoe meer scepsis ik heb over het menselijk vermogen om zaken in de juiste proportie te zien.

Of......of.......ik ben volledig gestoord, dat kan natuurlijk ook nog. Feit is dat ik mij dagelijks af vraag hoe het in vredesnaam mogelijk is dat mensen hetzelfde zo verschillend zien, ervaren, interpreteren.
Ja, dat is een echte eye-opener!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_58444685
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 21:46 schreef demins het volgende:

[..]

Ja, dat is een echte eye-opener!
Hai sneak.....ook weer even om de hoek kijken?
  zaterdag 3 mei 2008 @ 04:28:24 #236
188345 Py
op zich
pi_58450121
Ja Bart. Vergeet ook niet dat jij je totaal niet bewust was van de gekte die zich buiten aan het ontwikkelen was. BB was de eerste.
Deze mensen hebben zich willens en wetens opgegeven voor iets waarvan ze zich heel bewust waren dat er continue veel camera's bij betrokken zijn. Ik zie soms de oogjes glunderen als je vertelt dat je na 9 jaar nog steeds binnen 30 seconden herkend wordt.
pi_58450167
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 04:28 schreef Py het volgende:
Ja Bart. Vergeet ook niet dat jij je totaal niet bewust was van de gekte die zich buiten aan het ontwikkelen was. BB was de eerste.
Deze mensen hebben zich willens en wetens opgegeven voor iets waarvan ze zich heel bewust waren dat er continue veel camera's bij betrokken zijn. Ik zie soms de oogjes glunderen als je vertelt dat je na 9 jaar nog steeds binnen 30 seconden herkend wordt.
Ik begrijp dat dus ook niet van Bart, hij had en heeft moeite met bekendheid maar laat wel z'n neus weer in DGK zien, zodat hij wéér 9 jaar vooruit kan met herkend worden.

Of....of...is hij in plaats van het leren van de bewoners "Hoe om te gaan met bekendheid" zichzelf aan het leren en te bewijzen dat hij kan! Een soort van herkansing in herkenning en het nu goed doen?
  zaterdag 3 mei 2008 @ 17:15:14 #238
188345 Py
op zich
pi_58456416
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 05:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik begrijp dat dus ook niet van Bart, hij had en heeft moeite met bekendheid maar laat wel z'n neus weer in DGK zien, zodat hij wéér 9 jaar vooruit kan met herkend worden.

Of....of...is hij in plaats van het leren van de bewoners "Hoe om te gaan met bekendheid" zichzelf aan het leren en te bewijzen dat hij kan! Een soort van herkansing in herkenning en het nu goed doen?
Ik weet niet of Bart moeite heeft met zijn bekendheid. Wel is hij zich heel bewust dat zijn bekendheid een grote impact heeft op de manier waarop Bart zijn leven kan leven en hoe hij zich moet opstellen. En vooral hoe hij dingen moet interpreteren en langs zich heen moet laten gaan.

Alleen het feit dat in dit topic hele meningen over Bart staan en hij beoordeeld wordt. En ik hier een hele zienswijze over hem neerpen, dat is eigenlijk al maf.

Bart is als naïef pikkie BB ingegaan en als nationaal symbool er weer uit gekomen. Die jongen heeft zich heel wat jaartjes achter zijn oren gekrabd over de massahysterie die hij over zich heen gestort heeft gekregen. Terwijl hij in zijn ogen niets anders gedaan heeft dan een poosje in een huis te zitten om wat cash te scoren.

In zijn ogen is hij net als wij. In onze ogen is hij dé Bart. Ik kan me voorstellen, dat Bart het ook wel prettig vindt om zijn kant van het verhaal nog eens te vertellen na 9 jaar, wat hem allemaal is overkomen. En misschien werkt het ook wel enigszins therapeutisch voor hemzelf. Om na 9 jaar als gastspeler in zo'n huis waar hij zelf ook in gezeten heeft, nog eens zijn hele verhaal te kunnen doen. En zichzelf op aspecten terug te herkennen in de huidige bewoners.

Bovenstaande kan uiteraard alleen Bart zelf iets over zeggen. Met het kleine beetje wat ik ervan zie, heb ik er mijn eigen kijk op gegeven.

Maar de huidige bewoners kicken op de aandacht. Maakt niet uit of ze als slet in de Party komen of als hoerenloper worden afgeschilderd. Alle aandacht zuigen ze op.

Ze willen helemaal niet integreren. Ze willen die sterrenstatus, met veel roem en geld. Ze willen allemaal dat DGK hun springplank voor hun verdere leven is.

En dat maakt een job als reïntegratiecoach er niet makkelijker op.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 17:24:04 #239
130054 demins
We weten niks
pi_58456580
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 05:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Vergeet Hotel Big Brother niet...

Bij nader omzien: vergeet het maar snel...
Kwartjes vallen soms jaren later!
  zaterdag 3 mei 2008 @ 17:27:58 #240
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_58456659
Kritiek of bijval, jullie zijn hoe dan ook allemaal, stuk voor stuk, beschaafder dan Amanda.

Ik stream zelden. Ik lees veel bij in COSsen, hoor van Bram en de redactie nog wel eens wat, en heb zelf een aardig beeld van hoe ze daar de tijd (moeten) doorbrengen.

Amanda heeft echt een naar stemgeluid, en de vorige keer had ik serieus koppijn. Die marktviswijvenstem dringt door merg en been, vandaar dat ik er toen iets van heb gezegd. Toen zei ze nog dat ze voor mij wel iets rustiger wilde doen.
Dat was de laatste keer snel afgelopen... ah...

Het lijkt voor de buitenwereld vast dat ik Huub en Claire (en in mindere mate Jaap) voortrek, maar feit is dat Huub (in tegenstelling tot Brian) veel toegankelijker is. Veel eerder bereid om water bij de wijn te doen om een conversatie op gang te houden. En dan laat ik hier Amanda even buiten beschouwing, want zij beschouwt iedere conversatie als een discussie waar een winnaar uit voort moet komen. Zelfs Claire is sociaal een stuk sterker.

De users die vinden dat ik als 'coach' weinig te vertellen heb kan ik melden dat er weinig op papier staat over hoe we te werk moeten gaan (geen script, zeg maar). Vandaar ook dit topic

Voor de rest ben ik verheugd met de positieve reacties die ik krijg. Ik zie ze, voor de goede orde, liever op m'n beeldscherm dan dat ik iedere keer naar de voordeur moet lopen. (Hint)
  zaterdag 3 mei 2008 @ 17:57:33 #241
196697 Heathen.
Its No Game
pi_58457151
Hoe vaak ben je al langs geweest?
  zaterdag 3 mei 2008 @ 20:14:24 #242
2018 PC eend
relativist
pi_58459353
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 17:27 schreef dieenebart het volgende:
Kritiek of bijval, jullie zijn hoe dan ook allemaal, stuk voor stuk, beschaafder dan Amanda.
Sterruf jonguh
  zaterdag 3 mei 2008 @ 20:50:04 #243
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_58460067
Ik zou niet weten wie er anders over die ervaring zou kunnen vertellen, dus ik vind Bart een prima coach hiervoor. Volgens mij is het de eerste keer dat de bewoners te horen krijgen dat ze straks helemaal niet op handen worden gedragen, in hun beleving begint de gekte straks pas.

Vond het voorval met Amanda wel een mooi voorproefje van hoe het straks zal gaan. Als ze straks te gast is bij een radiostation zullen ze ook wel tegen haar zeggen dat ze niet zo hard moet tetteren. Gaat ze dan ook boos weglopen? Ergens is het ook wel logisch natuurlijk, dat kind heeft anderhalf jaar alleen maar kontkussers over de vloer gehad en een redactie die alles voor haar doet.

Verder vind ik het ergens heel erg grappig dat ze elkaar anderhalf jaar lang Miljonairs noemen, en nu 3 weken voor het einde moet coach Bart dat idee weer snel uit hun hoofd praten voor ze eruit mogen
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_58460153
quote:

Amanda heeft echt een naar stemgeluid, en de vorige keer had ik serieus koppijn. Die marktviswijvenstem dringt door merg en been, vandaar dat ik er toen iets van heb gezegd. Toen zei ze nog dat ze voor mij wel iets rustiger wilde doen.
Dat was de laatste keer snel afgelopen... ah...
Als je boeiend genoeg bent, dan luistert ze en houdt ze haar mond wel dicht.....
quote:
De users die vinden dat ik als 'coach' weinig te vertellen heb kan ik melden dat er weinig op papier staat over hoe we te werk moeten gaan (geen script, zeg maar). Vandaar ook dit topic
Dan verzin je toch zelf wat? Doe eens een toneelspel met die gasten, waarbij de ene partij een lastige dronken kroegbezoeker speelt en de ander "de ster". Geheid loopt het uit op een vette ruzie en hebben we weer lol (wel de goede personen tegenover elkaar zetten s.v.p.). Pluspunt voor jou in dat geval, je bent lekker neutraal....
  zaterdag 3 mei 2008 @ 20:58:04 #245
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_58460212
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 20:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Als je boeiend genoeg bent, dan luistert ze en houdt ze haar mond wel dicht.....

We hebben het over Amanda he....

cap mazaru
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_58462781
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 04:31 schreef PC eend het volgende:
Even ter Barts verdediging...
Hij keek zelf volgens mij helemaal nooit streams
Hij heeft al zijn info voornamelijk van streamgedeformeerde groupies uit de cos, nou dan weet je het wel
Het zelfde verhaal met BB dus.
Zelf nooit kijken en maar oordelen.
En nu heeft hij de informatie van een Bram die bevooroordeeld is.
En dan wil iemand slim overkomen?

Een coach hoort niet te werken voor de streams,
maar achter de streams.
Zijn werk in de kooi slaat nergens op.
Het lijkt er meer op of iemand alleen in de aandacht wil staan.
Er klopt in ieder geval niks van zijn beweeg redenen.

pi_58462815
quote:

Hoezo?
Hoor je onze stemmen ook in je hoofd dan?
pi_58466891
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 23:29 schreef Cobra1 het volgende:

Er klopt in ieder geval niks van zijn beweeg redenen.

Als hij van A naar B wil, dan is er niets mis met zijn beweeg redenen....
  zondag 4 mei 2008 @ 09:58:34 #249
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_58467343
quote:
knip-scroll up-knip

Bespeur ik hier wellicht enig jaloezie vanwege het feit dat Brian wel weet wat hij met zijn toekomst gaat doen? Burt, leg je er maar bij neer, niet iedereen kan paardenmelker worden

Vind het wel stoer dat je door blijft posten
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
  zondag 4 mei 2008 @ 10:02:41 #250
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_58467375
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 23:31 schreef Cobra1 het volgende:

[..]

Hoezo?
Hoor je onze stemmen ook in je hoofd dan?

Was dit berichtje door Cobra 1 of 7 getypt?

Stoere Burt
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')