Dit snapt ze toch helemaal nietquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:57 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien is
"Amanda, het is erg goed voor je stembanden dat je gestopt bent met roken, en hiervoor wil je een oprecht compliment geven. De volgende uitdaging ligt in een stembandbewust volumebeheer, hierdoor gaan we samen nog meer vooruitgang boeken."
een optie.
Ik probeer het een beetje voor Amanda op te nemenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:12 schreef noekje het volgende:
Hmmm, typisch. Bart is gewoon een lekker jong om te zien. Ik zie hier allemaal mannen over hem klagen.
Jaloers huh?![]()
Wat een kutargument hè?
Freud zou hier wel raad mee wetenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:12 schreef noekje het volgende:
Hmmm, typisch. Bart is gewoon een lekker jong om te zien. Ik zie hier allemaal mannen over hem klagen.
Jaloers huh?![]()
Wat een kutargument hè?
Goed argument...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Freud zou hier wel raad mee weten![]()
Amanda geen kritiek kan velen gaat ze toch lekker naar huis?
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 1 mei 2008 04:31 schreef PC eend het volgende:
Even ter Barts verdediging...
Hij keek zelf volgens mij helemaal nooit streams![]()
Dan zat ie dus keihard te liegenquote:
Hij kwam ook in de COS en daar zit wat mij betreft 90 procent te liegen. Hoe ouder ik wordt, hoe meer scepsis ik heb over het menselijk vermogen om zaken in de juiste proportie te zien.quote:
Ja, dat is een echte eye-opener!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij kwam ook in de COS en daar zit wat mij betreft 90 procent te liegen. Hoe ouder ik wordt, hoe meer scepsis ik heb over het menselijk vermogen om zaken in de juiste proportie te zien.
Of......of.......ik ben volledig gestoord, dat kan natuurlijk ook nog. Feit is dat ik mij dagelijks af vraag hoe het in vredesnaam mogelijk is dat mensen hetzelfde zo verschillend zien, ervaren, interpreteren.
Ik begrijp dat dus ook niet van Bart, hij had en heeft moeite met bekendheid maar laat wel z'n neus weer in DGK zien, zodat hij wéér 9 jaar vooruit kan met herkend worden.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 04:28 schreef Py het volgende:
Ja Bart. Vergeet ook niet dat jij je totaal niet bewust was van de gekte die zich buiten aan het ontwikkelen was. BB was de eerste.
Deze mensen hebben zich willens en wetens opgegeven voor iets waarvan ze zich heel bewust waren dat er continue veel camera's bij betrokken zijn. Ik zie soms de oogjes glunderen als je vertelt dat je na 9 jaar nog steeds binnen 30 seconden herkend wordt.
Ik weet niet of Bart moeite heeft met zijn bekendheid. Wel is hij zich heel bewust dat zijn bekendheid een grote impact heeft op de manier waarop Bart zijn leven kan leven en hoe hij zich moet opstellen. En vooral hoe hij dingen moet interpreteren en langs zich heen moet laten gaan.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 05:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dus ook niet van Bart, hij had en heeft moeite met bekendheid maar laat wel z'n neus weer in DGK zien, zodat hij wéér 9 jaar vooruit kan met herkend worden.
Of....of...is hij in plaats van het leren van de bewoners "Hoe om te gaan met bekendheid" zichzelf aan het leren en te bewijzen dat hij kan! Een soort van herkansing in herkenning en het nu goed doen?
Vergeet Hotel Big Brother niet...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 05:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dus ook niet van Bart, hij had en heeft moeite met bekendheid maar laat wel z'n neus weer in DGK zien, zodat hij wéér 9 jaar vooruit kan met herkend worden.
Of....of...is hij in plaats van het leren van de bewoners "Hoe om te gaan met bekendheid" zichzelf aan het leren en te bewijzen dat hij kan! Een soort van herkansing in herkenning en het nu goed doen?
Sterruf jonguhquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:27 schreef dieenebart het volgende:
Kritiek of bijval, jullie zijn hoe dan ook allemaal, stuk voor stuk, beschaafder dan Amanda.![]()
Als je boeiend genoeg bent, dan luistert ze en houdt ze haar mond wel dicht.....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:27 schreef dieenebart het volgende:
Amanda heeft echt een naar stemgeluid, en de vorige keer had ik serieus koppijn. Die marktviswijvenstem dringt door merg en been, vandaar dat ik er toen iets van heb gezegd. Toen zei ze nog dat ze voor mij wel iets rustiger wilde doen.
Dat was de laatste keer snel afgelopen... ah...
Dan verzin je toch zelf wat? Doe eens een toneelspel met die gasten, waarbij de ene partij een lastige dronken kroegbezoeker speelt en de ander "de ster". Geheid loopt het uit op een vette ruzie en hebben we weer lol (wel de goede personen tegenover elkaar zetten s.v.p.). Pluspunt voor jou in dat geval, je bent lekker neutraal....quote:De users die vinden dat ik als 'coach' weinig te vertellen heb kan ik melden dat er weinig op papier staat over hoe we te werk moeten gaan (geen script, zeg maar). Vandaar ook dit topic![]()
We hebben het over Amanda he....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je boeiend genoeg bent, dan luistert ze en houdt ze haar mond wel dicht.....
Het zelfde verhaal met BB dus.quote:Op donderdag 1 mei 2008 04:31 schreef PC eend het volgende:
Even ter Barts verdediging...
Hij keek zelf volgens mij helemaal nooit streams![]()
Hij heeft al zijn info voornamelijk van streamgedeformeerde groupies uit de cos, nou dan weet je het wel
Hoezo?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:27 schreef dieenebart het volgende:
Kritiek of bijval, jullie zijn hoe dan ook allemaal, stuk voor stuk, beschaafder dan Amanda.![]()
Als hij van A naar B wil, dan is er niets mis met zijn beweeg redenen....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:29 schreef Cobra1 het volgende:
Er klopt in ieder geval niks van zijn beweeg redenen.
quote:
Was dit berichtje door Cobra 1 of 7 getypt?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:31 schreef Cobra1 het volgende:
[..]
Hoezo?
Hoor je onze stemmen ook in je hoofd dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |