quote:
Op vrijdag 4 april 2008 18:55 schreef LightLuke het volgende:[..]
Ik denk dat degene die dit topic regelmatig doorzullen lezen gaan overstappen, wat er ongeveer 100 zullen zijn (denk ik).
Reden waarom ik voor ben:
- Ik haat cheaters

.
- Meer strijd tussen plaats 1 en 2.
Reden waarom ik tegen zou zijn:
- De subteamstats waarmee ik ongeveer een maand mee bezig ben geweest het voor elkaar te krijgen, en de huidige tijd die er nog altijd aan wordt besteed zoals valideren van users, toevoegen etc zal ik dan als verloren tijd moeten beschouwen.
Op dit moment ben ik dus eigenlijk Tegen.
Zal wel de enige zijn.
Dat hoeft niet perse zo te zijn, het plaatje wat ik al
eerder op GoT postte ter verduidelijking:
![]()
en in het GoT topic werd al door iemand opgemerkt dat zeker een team als FOK! de onderlinge competitie zou willen behouden. Dan ga je dus eigenlijk een stap lager naar nummer 3.
Situatie schets: Stel dat we met elkaar besluiten het door te voeren. Dan zou iedere whatpulse user onder de team Dutch Power Cows vallen (ongeacht of ie in een subteam zit of niet). Vervolgens zullen users hun naam op Whatpulse.org moeten wijzigen om in een subteam te kunnen horen onder laag 2 (iets als [FOK!]Gebruikersnaam bijv). En vervolgens is het aan de statsbouwers van betreffende team om een eventuele laag 3 of zelfs 4 te maken maar daar zou laag 1 en 2 (DPC) niets mee te maken moeten hebben.
Ten eerste wil ik graag wat meer fokkers zien met hun mening (de poll is niet alleen bedoeld voor mensen die voor zijn):
http://wp.whyz.nl/poll/Ten tweede als iedereen al positief gestemd is, dan lijkt mij een vervolgstap eerst eens met elkaar proberen in contact te komen via mailing list of msn oid, statsbouwers, teameigenaren en mogelijk andere personen die zich actief inzetten voor team FOK! of GOT. Het lijkt mij niet realistisch om te zeggen dat als 100% voor zou zijn van beide kanten dan het de volgende dag al geregeld is. Het is allemaal vrijwilligerswerk en met name de statistieken moeten goed geregeld zijn en wie welke taak doet. Kan wel weken over heen gaan.
Wat betreft de statistieken zit ik zelf te denken bijvoorbeeld aan een universeel xml achtig bestand ofzo die elke dag gegenereerd wordt en dat de statsbouwer(s) van FOK! en GoT deze kunnen gebruiken om naar eigen inzicht de statistieken te kunnen genereren. Maar dit soort dingen moeten dus besproken worden.