abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57827253
Ja ik weet niet wie hoangtubongdem is, maar dat is toch een beetje de grootverdiener van fok
pi_57828085
Die is ook nog niet zo lang lid volgens mij...
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
pi_57828206
Nee klopt, die komt uit 1337 als ik me niet vergis.
Die joinde ineens een tijdje terug, fijn toch ?
pi_57828232
Dat zeker! Pallets vol keys meegenomen
  vrijdag 4 april 2008 @ 13:44:49 #55
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_57828292
Ik vind het wel een goed idee, Nederland ftw!

Oké, ik doe pas 6 dagen mee maar soit
pi_57828608
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:40 schreef Crientj het volgende:
Nee klopt, die komt uit 1337 als ik me niet vergis.
Die joinde ineens een tijdje terug, fijn toch ?
Ik denk alleen niet dat hij dan zomaar overstapt naar de Dutch Cows??
pi_57828687
Whaha.
Voor mij is het prima, zolang het maar niet ineens veranderd enzo. zal straks die poll wel invullen. Ben mn kamer nu eigenlijk aant opruimen.
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:59 schreef nicomart het volgende:

[..]

Ik denk alleen niet dat hij dan zomaar overstapt naar de Dutch Cows??
Whaha, nee denk het ook niet.
Ja of we zouden vanuit FOK de naam moeten aanpassen en alles veranderen enzo..
pi_57828728
Hij moet
pi_57829105
Hier een whatpulsende Gotter
Leuk om te lezen dat jullie het ook wel zien zitten Zometeen eerste plaats en dagelijks een zeer royale output (H)

Ik hoop dat het de coders lukt om twee hoofdsubteams te maken met daaronder weer subteams. Zo wordt het een echte fusie, waarin beide partijen ook nog steeds onderling kunnen strijden..... Uiteindelijk komt het zelfs alleen maar ten goede van de dagelijkse output....
De namen zouden dan mijnsinzien moeten veranderen in [GoT..] en [Fok!..] met op de puntjes eventueel het subsubteamnummer.
pi_57829228
Lijkt me niet dat dat een probleem moet worden met die subteam en subsubteams..
pi_57829461
quote:
Op vrijdag 4 april 200806:45 schreef SlariBot het volgende:

[ FQR: onbekend blok verwijderd ]
Wholla! Mooi bovenaan!
En over de 1M heen

[ Bericht 61% gewijzigd door mcDavid op 04-04-2008 14:41:35 (stukje opgefrist) ]
pi_57829598
Ghehe.
Duurt nog eventjes voordat ik weer een mijlpaal heb..
Zo'n 440.000 keys voor nodig, dan alweer 12 miljoen keys. ;o
pi_57829611
Omdat we GoT voorlopig niet inhalen zijn de subteams gemaakt. De strijd is nu weer een beetje terug als meer mensen in een subteam gaan joinen. Dus het is wel jammer dat dat verloren gaat als we gaan fuseren. Natuurlijk kan dat ook weer terug komen. Ik weet nog niet of ik het wil of niet (maakt ook niet zo veel uit, heb nog niet veel keys ) maar waarschijnlijk volg ik de menigte.

@hieronder
Daar zit natuurlijk wel wat in. Maar dan wil ik wel subsubteams.

[ Bericht 16% gewijzigd door FastFox91 op 04-04-2008 18:40:44 ]
pi_57829647
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:48 schreef FastFox91 het volgende:
Omdat we GoT voorlopig niet inhalen zijn de subteams gemaakt. De strijd is nu weer een beetje terug als meer mensen in een subteam gaan joinen. Dus het is wel jammer dat dat verloren gaat als we gaan fuseren. Natuurlijk kan dat ook weer terug komen. Ik weet nog niet of ik het wil of niet (maakt ook niet zo veel uit, heb nog niet veel keys ) maar waarschijnlijk volg ik de menigte.
Wat zou je leuker lijken,

* Oneindige strijd tussen LL, GoT & FOK
* FOK & GoT samen om LL te verslaan.

Ej, ik wilde hem nog niet posten:
Maar iig, dan lijkt mij toch wel gewoon het 2e leuker om zo samen op 1 te komen staan ^^.
pi_57831317
jaaaaaaa
MILJOEN
You dream it, I live it.
pi_57831464
Gefeliciteerd!
pi_57832651
Eerst was ik er op tegen, maar na dat berichtje van LUElinks gelezen te hebben zeg ik

Let's get 'em!
pi_57832680
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:19 schreef nicomart het volgende:
Ik stem ook voor.. Dat arrogante berichtje is gewoon te slecht voor woorden!!
inderdaad, let's teach those MF's
Azwethinkweiz
  vrijdag 4 april 2008 @ 17:34:29 #69
184614 Olep
Semper Fi.
pi_57832745
Kan ik subteam Overijssel joinen? WP Username: Olep userid: 215854 Niet dat ik zoveel pulse maar je moet je provincie helpen he
Fuck today, it's tomorrow.
pi_57832848
Heb net al een post gemaakt op GoT gemaakt over de eventuele fusie... Omdat diezelfde post hier eigenlijk ook wel kan, drop ik hem hier ook nog even:

----------

Prima initiatief.

Ben zelf enige tijd geleden al van FOK! overgestapt naar het FOK!-subteam van GoT. Hoop daarmee enigszins het goede voorbeeld te kunnen geven, want het lijkt me duidelijk dat zowel FOK! als GoT op eigen kracht geen meter meer verderkomen. Voor Fok is het onmogelijk ons nog in te halen, en voor ons is het onmogelijk Lue in te halen, simpelweg omdat zij er telkens weer een paarhonderd miljoen bij zullen cheaten als we een beetje dicht in de buurt komen.

Kortom: we hebben elkáár gewoon nodig en de enige oplossing is dan dus inderdaad een fusie.

Ben benieuwd of het gaat werken. Denk eigenlijk dat de meerderheid wel vóór dit idee is. In het Whatpulse-topic op Fok waren er in het verleden ook positieve reacties op een eventuele fusie namelijk, en de reacties in dit topic zijn zo te zien ook overwegend positief. De vraag is alleen of het ook echt gaat werken natuurlijk, en of er genoeg mensen over zullen stappen. (want ik neem aan dat elke user nog wel handmatig van team zal moeten switchen)

----------

Dat was 'm dan.

Verder zou ik er nog even aan toe willen voegen dat Lue blijkbaar inderdaad gewoon de oorlog heeft verklaard door zich rechtstreeks aan GoT te richten. 't Zou fantastisch zijn als FOK! en GoT onder één team verder zouden kunnen gaan om daarmee in één klap een gigantische voorsprong op Lue te kunnen behalen.
pi_57834130
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 17:42 schreef Omniej het volgende:
De vraag is alleen of het ook echt gaat werken natuurlijk, en of er genoeg mensen over zullen stappen. (want ik neem aan dat elke user nog wel handmatig van team zal moeten switchen)
Ik denk dat degene die dit topic regelmatig doorzullen lezen gaan overstappen, wat er ongeveer 100 zullen zijn (denk ik).

Reden waarom ik voor ben:
- Ik haat cheaters .
- Meer strijd tussen plaats 1 en 2.

Reden waarom ik tegen zou zijn:
- De subteamstats waarmee ik ongeveer een maand mee bezig ben geweest het voor elkaar te krijgen, en de huidige tijd die er nog altijd aan wordt besteed zoals valideren van users, toevoegen etc zal ik dan als verloren tijd moeten beschouwen.

Op dit moment ben ik dus eigenlijk Tegen.
Zal wel de enige zijn.
Typ mee! FOK!Whatpulse
PSN OnlineID: LightLuke92
pi_57834504
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 18:55 schreef LightLuke het volgende:
- De subteamstats waarmee ik ongeveer een maand mee bezig ben geweest het voor elkaar te krijgen, en de huidige tijd die er nog altijd aan wordt besteed zoals valideren van users, toevoegen etc zal ik dan als verloren tijd moeten beschouwen.
Subteams zijn inderdaad nog een punt van discussie. De huidige subteams van GoT en FOK! zouden sub-subteams kunnen worden, of gewoon subteams náást de 'algemene' subteams van FOK! en GoT.

Persoonlijk zou ik er wel voor zijn om gewoon alle huidige subteams te behouden en die als subsubteam aan het grote team toe te voegen. Dan heb je dus één groot team (DUtch Power Cows), daaronder twee subteams (FOK! en GoT), en daaronder alle huidige subteams.

Ik neem aan dat de huidige subteamstats dus ook gewoon kunnen blijven, als het zo'n opzet gaat worden.

Edit: Oh, en complimenten nog voor de subteamstats. Zie net dat ik daar nog niet op gereageerd had. Ziet er netjes uit.
pi_57834644
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 18:55 schreef LightLuke het volgende:

[..]

Ik denk dat degene die dit topic regelmatig doorzullen lezen gaan overstappen, wat er ongeveer 100 zullen zijn (denk ik).

Reden waarom ik voor ben:
- Ik haat cheaters .
- Meer strijd tussen plaats 1 en 2.

Op dit moment ben ik dus eigenlijk Tegen.
Zal wel de enige zijn.
Dat hoeft niet perse zo te zijn, het plaatje wat ik al eerder op GoT postte ter verduidelijking:

en in het GoT topic werd al door iemand opgemerkt dat zeker een team als FOK! de onderlinge competitie zou willen behouden. Dan ga je dus eigenlijk een stap lager naar nummer 3.

Situatie schets: Stel dat we met elkaar besluiten het door te voeren. Dan zou iedere whatpulse user onder de team Dutch Power Cows vallen (ongeacht of ie in een subteam zit of niet). Vervolgens zullen users hun naam op Whatpulse.org moeten wijzigen om in een subteam te kunnen horen onder laag 2 (iets als [FOK!]Gebruikersnaam bijv). En vervolgens is het aan de statsbouwers van betreffende team om een eventuele laag 3 of zelfs 4 te maken maar daar zou laag 1 en 2 (DPC) niets mee te maken moeten hebben.

Ten eerste wil ik graag wat meer fokkers zien met hun mening (de poll is niet alleen bedoeld voor mensen die voor zijn): http://wp.whyz.nl/poll/

Ten tweede als iedereen al positief gestemd is, dan lijkt mij een vervolgstap eerst eens met elkaar proberen in contact te komen via mailing list of msn oid, statsbouwers, teameigenaren en mogelijk andere personen die zich actief inzetten voor team FOK! of GOT. Het lijkt mij niet realistisch om te zeggen dat als 100% voor zou zijn van beide kanten dan het de volgende dag al geregeld is. Het is allemaal vrijwilligerswerk en met name de statistieken moeten goed geregeld zijn en wie welke taak doet. Kan wel weken over heen gaan.

Wat betreft de statistieken zit ik zelf te denken bijvoorbeeld aan een universeel xml achtig bestand ofzo die elke dag gegenereerd wordt en dat de statsbouwer(s) van FOK! en GoT deze kunnen gebruiken om naar eigen inzicht de statistieken te kunnen genereren. Maar dit soort dingen moeten dus besproken worden.
pi_57835395
MSN gaat no way lukken.
Mailing lijst misschien.
  vrijdag 4 april 2008 @ 20:04:34 #75
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_57835568
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 19:20 schreef Lighteye het volgende:

Vervolgens zullen users hun naam op Whatpulse.org moeten wijzigen om in een subteam te kunnen horen onder laag 2 (iets als [FOK!]Gebruikersnaam bijv).
Team FOK! heeft 1249 leden, waarvan er misschien 25 regelmatig in het topic komen en 200 (gok) die het wp gebeuren af en toe bijhouden. Als het hele team moet verhuizen en handmatig zijn naam moet veranderen voorspel ik een groot verlies voor ons team.
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')