abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57798698
Murning T_lex, ik neem de andere bewoners uiteraard ook niet kwalijk dat ze tegen hem spelen.
Dat is het spel tenslotte, ze willen allemaal één ding: winnen! En terecht.
Gaat mij erom dat bijna alles wat daar als personeel/gastspelers enz in huis komen anti-Huub zijn.
En brainles en amandel hebben een idiote voorkeurspositie.
pi_57798703
quote:
Op donderdag 3 april 2008 09:39 schreef T-lex het volgende:

[..]

Meld zich...
Ben geen Huubhater hoor, heb alleen een andere voorkeur. Zelf ben ik van mening dat Huub deze hele situatie aan z'n eigen te danken heeft. Hij riep altijd, "ik" speel het spel, er moeten mensen weg. Eerst wil hij een vervroegde ontslagronde om Claire te dumpen En nu gaat hij ineens Kumbaya zingend iedereen z'n handje beethouden richting de finale.
Er moet gewoon iemand weg...en dat zal echt niet in het kamp B&A gebeuren.
zeg nooit nooit
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_57798718
quote:
Op donderdag 3 april 2008 09:42 schreef Kaat38 het volgende:
Murning T_lex, ik neem de andere bewoners uiteraard ook niet kwalijk dat ze tegen hem spelen.
Gaat mij erom dat bijna alles wat daar als personeel/gastspelers enz in huis komen anti-Huub zijn.
en daarom verdienen die het al niet om te winnen en amanda al helemaal niet met dr grote arrogante slamuil
pi_57798719
quote:
Op donderdag 3 april 2008 09:40 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

waarom kijk ik hier niet gek van op en kijk al helemaal niet raar als het blijkt waar te zijn waar rook is is vuur
Maar ik wil eerst een bron weten dus zolang niet bewezen onschuldig.
(Kenneth en onschuldig....eeeeeeeeh.....la maar)
pi_57798739
zo amanda al uit bed had ze in dr bed gepiest ofzo de stem zal dr wel geroepen hebben, anders had ze dr nog ingelegen.
  † In Memoriam † donderdag 3 april 2008 @ 09:46:48 #99
135305 beequeen
Lost.
pi_57798760
Goedemorgen
Ik zie dat Amanda al aangekleed is en bezig met haar make up. Ik heb nog geen druppel water voorbij zien komen, ook geen douche gehoord of ligt dat aan mij?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_57798767
quote:
Op donderdag 3 april 2008 09:42 schreef Kaat38 het volgende:
volledig mee eens.!!!!!
Ik wil wel eens zien hoe dat gaat als iedereen die er in komt tegen die twee zijn!!!!
Jankend de poort uit!!!!!
Flens is een Manipulerend Kutwijf.
pi_57798771
quote:
Op donderdag 3 april 2008 09:45 schreef JEEtjuuh het volgende:
zo amanda al uit bed had ze in dr bed gepiest ofzo de stem zal dr wel geroepen hebben, anders had ze dr nog ingelegen.
Wellicht auto rijden of zoiets?
  Admin donderdag 3 april 2008 @ 09:48:17 #102
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_57798790
Mooie OP weer!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_57798813
quote:
Op donderdag 3 april 2008 09:46 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen
Ik zie dat Amanda al aangekleed is en bezig met haar make up. Ik heb nog geen druppel water voorbij zien komen, ook geen douche gehoord of ligt dat aan mij?
ze is gewoon zo smerig
pi_57798863
quote:
Op donderdag 3 april 2008 09:47 schreef trettie het volgende:

[..]

volledig mee eens.!!!!!
Ik wil wel eens zien hoe dat gaat als iedereen die er in komt tegen die twee zijn!!!!
Jankend de poort uit!!!!!
we hebben kunnen zien hoe walgelijk brian zat te klagen dat eric erin kwam e hoe hij toen zat je zemelen dat Huub werd geholpen en info kreeg van eric ................. hoor goed info kreeg van eric terwijl hij elke week info kreeg van zijn familie
pi_57798950
ik heb me geluid weer uit gezet de reden zal jullie allen wel bekend zijn, maar ik vraag me echt af hoe amanda denkt een plaat te gaan opnemen ?
pi_57799017
quote:
Op donderdag 3 april 2008 09:55 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik heb me geluid weer uit gezet de reden zal jullie allen wel bekend zijn, maar ik vraag me echt af hoe amanda denkt een plaat te gaan opnemen ?
Je hebt zangeressen met mega schorre stemmen en die toch mooi kunnen zingen.
Gaat um niet worden, amandel is mega over the top zeg maar, geen gehoor die strot.
  donderdag 3 april 2008 @ 09:59:31 #107
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_57799020
quote:
Op donderdag 3 april 2008 09:51 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

we hebben kunnen zien hoe walgelijk brian zat te klagen dat eric erin kwam e hoe hij toen zat je zemelen dat Huub werd geholpen en info kreeg van eric ................. hoor goed info kreeg van eric terwijl hij elke week info kreeg van zijn familie
Het ergste vond ik dat die rat de ene dag tegen del zei dat die er in ging klimmen dat Eric weg moest omdat het niet eerlijk was dat Huub steun van hem kreeg.
En twee dagen daarna was er een stemming of Eric er uit moest of niet.
En die stemming was plotseling geen meerderheidsstemming, maar moest ineens unaniem zijn.
Ik kots van de partijdigheid van die redactie. En de invloed die rat en zijn del hebben op de beslissingen van de redactie
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_57799058
Snol werkt een pistoletje naar binnen..oraal dit keer
Dolf is de baas
Insaantje
pi_57799113
quote:
Op donderdag 3 april 2008 01:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:Gesprek Huub en Jaap over het tegen elkaar gaan spelen omdat Jaap denkt
dat hij Claire eruit moet spelen: http://www.megaupload.com/?d=17Q1S02O
Tijdsduur: 20 minuten.
hierin zegt Jaap heel duidelijk dat hij niet tegen Brian en Amanda wil spelen. Zelfs niet om show te maken.

Maar 2 keer zegt hij ook letterlijk "meen ik niet" m.a.w. hij zegt in dit gesprek gescripte dingen voor de opnames van TV. En zo weten we dus niet of dit allemaal script is, en wat Jaap echt vindt.

Ook bij Huub, trouwens
Huub "ik denk dat..."
Jaap "ik denk dat NIET"
Huub (schiet in de lach) "ik ook niet..."

Scripts zijn kut. Zwaar kut.

Het gesprek eindigt met de opmerking van Jaap dat de komende week (=aanval op Claire) het verschil kan maken tussen veel of weinig schnabbels. Dat het veel kijkers zal trekken.
En Huub beaamt dat

Wat een voosheid.
pi_57799211
quote:
Op donderdag 3 april 2008 09:51 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Ja precies en van Luc en vele anderen daar en van Nadia die binnenkomt en van de vele anderen die daar binnen komen vallen of reeds zijn ricardo is ook hun hulpje.
Ik dacht trouwens dat dimitri dat ook was maar die heeft ze een mooie streek geleverd.
Maar als ie op deze voet blijft doorgaan zal ook hij het veld wel moeten ruimen voor een andere Brian en Amanda fan.
pi_57799285
ja hoor het piskind ligt weer in dr nest

† In Memoriam † donderdag 3 april 2008 @ 10:16:44 #112
135305 beequeen
Lost.
pi_57799293
Het is toch ook niet te geloven. Ellen zegt tegen Amanda dat ze nog niet klaar is en over een kwartiertje terug mag komen. Amanda duikt gewoon haar bed weer in.
― Mark Twain
pi_57799306
quote:
Op donderdag 3 april 2008 10:16 schreef JEEtjuuh het volgende:

[ afbeelding ]
Wat een troel is het ook he, moest ze ff een kwartiertje wachten tot Ellen klaar was voor het paardrijden.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  donderdag 3 april 2008 @ 10:17:32 #114
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_57799309
quote:
Op donderdag 3 april 2008 10:05 schreef avonne het volgende:
[..]
hierin zegt Jaap heel duidelijk dat hij niet tegen Brian en Amanda wil spelen.
Zelfs niet om show te maken.
Inderdaad, Jaap is behoorlijk door de mand gevallen vannacht ....... het is al net zo'n laffe
klootzak geworden als Brian, hij wil inderdaad helemaal niet tegen dat trailer-trash spelen.

Met dank aan zijn nieuwe adviseur denk ik

Hoop dat hij echt zijn doodvonnis heeft getekend, en dat Huub hem eruit stemt over drie weken.

Goedemorgen overigens
.
pi_57799321
quote:
Op donderdag 3 april 2008 10:11 schreef trettie het volgende:

[..]

Ja precies en van Luc en vele anderen daar en van Nadia die binnenkomt en van de vele anderen die daar binnen komen vallen of reeds zijn ricardo is ook hun hulpje.
Ik dacht trouwens dat dimitri dat ook was maar die heeft ze een mooie streek geleverd.
Maar als ie op deze voet blijft doorgaan zal ook hij het veld wel moeten ruimen voor een andere Brian en Amanda fan.
als dimitri terug komt en echt tegen brian en amanda gaat spelen staat hij zo buiten de deur, de redactie wil ons perse amanda en brian door de nek duwen nou dat gaat hem bij mij nooit worden en dan ook echt nooit
pi_57799330
quote:
Op donderdag 3 april 2008 10:16 schreef JEEtjuuh het volgende:

[ afbeelding ]
Kan der met mijn rode petje niet bij
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † donderdag 3 april 2008 @ 10:19:39 #117
135305 beequeen
Lost.
pi_57799338
Mooi, Herma krijgt een telefoontje, die slabek moet haar nest uit.
― Mark Twain
pi_57799342
flusiter fluister fluister herma met amanda lui kreng dat het is.

pi_57799351
quote:
Op donderdag 3 april 2008 10:05 schreef avonne het volgende:

[..]

hierin zegt Jaap heel duidelijk dat hij niet tegen Brian en Amanda wil spelen. Zelfs niet om show te maken.

Maar 2 keer zegt hij ook letterlijk "meen ik niet" m.a.w. hij zegt in dit gesprek gescripte dingen voor de opnames van TV. En zo weten we dus niet of dit allemaal script is, en wat Jaap echt vindt.

Ook bij Huub, trouwens
Huub "ik denk dat..."
Jaap "ik denk dat NIET"
Huub (schiet in de lach) "ik ook niet..."

Scripts zijn kut. Zwaar kut.

Het gesprek eindigt met de opmerking van Jaap dat de komende week (=aanval op Claire) het verschil kan maken tussen veel of weinig schnabbels. Dat het veel kijkers zal trekken.
En Huub beaamt dat

Wat een voosheid.
ik ben naar een ding heel benieuwd!
Of we na afloop van de kooi nog te horen gaan krijgen hoe het nu werkelijk allemaal ging!
Maar dat zal er wel niet in zitten neem ik aan.
Jaap dreigt ook geregeld met de rechter en dan hoor je Huub zeggen : wat denk je daarmee te kunnen doen?
En Jaap wees toen naar mijn idee naar Nicolaas die ook naar de rechter zou zijn geweest.
Nicolaas heeft volgens mij ook nog nooit zijn gewonnen geld gekregen , dat hoorde ik Huub laatst ook nog een keer zeggen!
Er zijn kennelijk al meer mensen geweest die naar de rechter zijn gestapt maar dat zal wel niet geholpen hebben anders hadden we er vast iets van gehoord!
pi_57799371
quote:
Op donderdag 3 april 2008 10:19 schreef beequeen het volgende:
pi_57799375
quote:
Op donderdag 3 april 2008 10:19 schreef beequeen het volgende:

Schatje, ik ga jou zó missen na 22 mei!!
Dolf is de baas
Insaantje
pi_57799407
quote:
Op donderdag 3 april 2008 10:18 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

als dimitri terug komt en echt tegen brian en amanda gaat spelen staat hij zo buiten de deur, de redactie wil ons perse amanda en brian door de nek duwen nou dat gaat hem bij mij nooit worden en dan ook echt nooit
bij mij ook niet!!!!!
Bah moet er niet aan denken!!!
  donderdag 3 april 2008 @ 10:22:54 #123
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_57799413
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_57799425
@trettie, klopt, Jaqueline was ook naar de rechter gestapt zei Huub omdat ineens de regels waren aangepast. Maar ze was er geen stap verder meegekomen.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')