zeg nooit nooitquote:Op donderdag 3 april 2008 09:39 schreef T-lex het volgende:
[..]
Meld zich...![]()
Ben geen Huubhater hoor, heb alleen een andere voorkeur. Zelf ben ik van mening dat Huub deze hele situatie aan z'n eigen te danken heeft. Hij riep altijd, "ik" speel het spel, er moeten mensen weg. Eerst wil hij een vervroegde ontslagronde om Claire te dumpen En nu gaat hij ineens Kumbaya zingend iedereen z'n handje beethouden richting de finale.
Er moet gewoon iemand weg...en dat zal echt niet in het kamp B&A gebeuren.
en daarom verdienen die het al niet om te winnen en amanda al helemaal niet met dr grote arrogante slamuilquote:Op donderdag 3 april 2008 09:42 schreef Kaat38 het volgende:
Murning T_lex, ik neem de andere bewoners uiteraard ook niet kwalijk dat ze tegen hem spelen.
Dat is het spel tenslotte, ze willen allemaal één ding: winnen! En terecht.
Gaat mij erom dat bijna alles wat daar als personeel/gastspelers enz in huis komen anti-Huub zijn.
En brainles en amandel hebben een idiote voorkeurspositie.
Maar ik wil eerst een bron weten dus zolang niet bewezen onschuldig.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:40 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
waarom kijk ik hier niet gek van op en kijk al helemaal niet raar als het blijkt waar te zijn waar rook is is vuur
volledig mee eens.!!!!!quote:Op donderdag 3 april 2008 09:42 schreef Kaat38 het volgende:
Murning T_lex, ik neem de andere bewoners uiteraard ook niet kwalijk dat ze tegen hem spelen.
Dat is het spel tenslotte, ze willen allemaal één ding: winnen! En terecht.
Gaat mij erom dat bijna alles wat daar als personeel/gastspelers enz in huis komen anti-Huub zijn.
En brainles en amandel hebben een idiote voorkeurspositie.
Wellicht auto rijden of zoiets?quote:Op donderdag 3 april 2008 09:45 schreef JEEtjuuh het volgende:
zo amanda al uit bed had ze in dr bed gepiest ofzo de stem zal dr wel geroepen hebben, anders had ze dr nog ingelegen.
quote:Op donderdag 3 april 2008 09:46 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik zie dat Amanda al aangekleed is en bezig met haar make up. Ik heb nog geen druppel water voorbij zien komen, ook geen douche gehoord of ligt dat aan mij?
we hebben kunnen zien hoe walgelijk brian zat te klagen dat eric erin kwam e hoe hij toen zat je zemelen dat Huub werd geholpen en info kreeg van eric ................. hoor goed info kreeg van eric terwijl hij elke week info kreeg van zijn familiequote:Op donderdag 3 april 2008 09:47 schreef trettie het volgende:
[..]
volledig mee eens.!!!!!
Ik wil wel eens zien hoe dat gaat als iedereen die er in komt tegen die twee zijn!!!!
Jankend de poort uit!!!!!
Je hebt zangeressen met mega schorre stemmen en die toch mooi kunnen zingen.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:55 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik heb me geluid weer uit gezet de reden zal jullie allen wel bekend zijn, maar ik vraag me echt af hoe amanda denkt een plaat te gaan opnemen ?
Het ergste vond ik dat die rat de ene dag tegen del zei dat die er in ging klimmen dat Eric weg moest omdat het niet eerlijk was dat Huub steun van hem kreeg.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
we hebben kunnen zien hoe walgelijk brian zat te klagen dat eric erin kwam e hoe hij toen zat je zemelen dat Huub werd geholpen en info kreeg van eric ................. hoor goed info kreeg van eric terwijl hij elke week info kreeg van zijn familie
hierin zegt Jaap heel duidelijk dat hij niet tegen Brian en Amanda wil spelen. Zelfs niet om show te maken.quote:Op donderdag 3 april 2008 01:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:Gesprek Huub en Jaap over het tegen elkaar gaan spelen omdat Jaap denkt
dat hij Claire eruit moet spelen: http://www.megaupload.com/?d=17Q1S02O
Tijdsduur: 20 minuten.
Ja precies en van Luc en vele anderen daar en van Nadia die binnenkomt en van de vele anderen die daar binnen komen vallen of reeds zijn ricardo is ook hun hulpje.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
we hebben kunnen zien hoe walgelijk brian zat te klagen dat eric erin kwam e hoe hij toen zat je zemelen dat Huub werd geholpen en info kreeg van eric ................. hoor goed info kreeg van eric terwijl hij elke week info kreeg van zijn familie
Wat een troel is het ook he, moest ze ff een kwartiertje wachten tot Ellen klaar was voor het paardrijden.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:16 schreef JEEtjuuh het volgende:
ja hoor het piskind ligt weer in dr nest
[ afbeelding ]
Inderdaad, Jaap is behoorlijk door de mand gevallen vannacht ....... het is al net zo'n laffequote:Op donderdag 3 april 2008 10:05 schreef avonne het volgende:
[..]
hierin zegt Jaap heel duidelijk dat hij niet tegen Brian en Amanda wil spelen.
Zelfs niet om show te maken.
als dimitri terug komt en echt tegen brian en amanda gaat spelen staat hij zo buiten de deur, de redactie wil ons perse amanda en brian door de nek duwen nou dat gaat hem bij mij nooit worden en dan ook echt nooitquote:Op donderdag 3 april 2008 10:11 schreef trettie het volgende:
[..]
Ja precies en van Luc en vele anderen daar en van Nadia die binnenkomt en van de vele anderen die daar binnen komen vallen of reeds zijn ricardo is ook hun hulpje.
Ik dacht trouwens dat dimitri dat ook was maar die heeft ze een mooie streek geleverd.
Maar als ie op deze voet blijft doorgaan zal ook hij het veld wel moeten ruimen voor een andere Brian en Amanda fan.
Kan der met mijn rode petje niet bijquote:Op donderdag 3 april 2008 10:16 schreef JEEtjuuh het volgende:
ja hoor het piskind ligt weer in dr nest
[ afbeelding ]
ik ben naar een ding heel benieuwd!quote:Op donderdag 3 april 2008 10:05 schreef avonne het volgende:
[..]
hierin zegt Jaap heel duidelijk dat hij niet tegen Brian en Amanda wil spelen. Zelfs niet om show te maken.
Maar 2 keer zegt hij ook letterlijk "meen ik niet" m.a.w. hij zegt in dit gesprek gescripte dingen voor de opnames van TV. En zo weten we dus niet of dit allemaal script is, en wat Jaap echt vindt.
Ook bij Huub, trouwens
Huub "ik denk dat..."
Jaap "ik denk dat NIET"
Huub (schiet in de lach) "ik ook niet..."
Scripts zijn kut. Zwaar kut.
Het gesprek eindigt met de opmerking van Jaap dat de komende week (=aanval op Claire) het verschil kan maken tussen veel of weinig schnabbels. Dat het veel kijkers zal trekken.
En Huub beaamt dat
Wat een voosheid.
quote:Op donderdag 3 april 2008 10:19 schreef beequeen het volgende:
Mooi, Herma krijgt een telefoontje, die slabek moet haar nest uit.
quote:Op donderdag 3 april 2008 10:19 schreef beequeen het volgende:
Mooi, Herma krijgt een telefoontje, die slabek moet haar nest uit.
bij mij ook niet!!!!!quote:Op donderdag 3 april 2008 10:18 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
als dimitri terug komt en echt tegen brian en amanda gaat spelen staat hij zo buiten de deur, de redactie wil ons perse amanda en brian door de nek duwen nou dat gaat hem bij mij nooit worden en dan ook echt nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |