Laten we hopen dat Bart echt de kooi in gaat en lulletje Huub effe meedeelt wat de bedoeling is van lulletje Lucquote:Op donderdag 3 april 2008 08:51 schreef schatje het volgende:
Ik las net op NowLive dat lulletje rozenwater een zaterdagavond komt. Hij heeft ook een missie:
[..]
![]()
![]()
ik heb het ook gelezen walgelijk altijd maar tegen Huubquote:Op donderdag 3 april 2008 08:51 schreef schatje het volgende:
Ik las net op NowLive dat lulletje rozenwater een zaterdagavond komt. Hij heeft ook een missie:
[..]
![]()
![]()
Goeiemoggel!quote:Op donderdag 3 april 2008 02:51 schreef eusjuh het volgende:
Jaap weer spoorloos en dus in de vreetmodus.Verspeelde hij die calorieen nou maar eens richting B&A.Wat een scheitbak blijkt hij te zijn zeg!!!
Wat een triestigheid. Ongekend!quote:Op donderdag 3 april 2008 08:51 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Er staat me iets van bij dat een gewaardeerd COSser dit idee een tijd terug had geopperd, hier. Wie was dat toch ook weer ...quote:Op donderdag 3 april 2008 02:14 schreef dieenebart het volgende:
Ik zal je matsen. Ik speel niet mee. Ik krijg het mooiste baantje van het land, dat wel.
Hoe ze met hun eigen verhaallijn omgaan is niet mijn probleem. Ik kom langs om ze te helpen 'omgaan met een vijandige maatschappij'. Als ze me binnen laten, uiteraard
Tjongejonge wat een zieke troep daar.quote:Op donderdag 3 april 2008 08:51 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
![]()
en niet vergeten die kenniet die er nog in moet komenquote:Op donderdag 3 april 2008 09:07 schreef schatje het volgende:
Dus echt alles is de komende tijd tegen Huub gericht. Jaap die hem uit de tent gaat lokken door bij Claire onder de douche te staan. Lulletje rozenwater die een sloerie op hem afstuurt. De Febo die vast ook nog wel het e.e.a. voor hem in petto heeft. Ja, het zal ze zeker lukken om Huub nog een boete aan te smeren.
En Brian en Amanda lachen in hun vuistje.
You're once, twice, three times a lady ...quote:Op donderdag 3 april 2008 08:51 schreef schatje het volgende:
<...>
Hierbij moet 1 blonde lady zijn die alles in strijd wilt gooien om huub te verleiden.lijkt dit je wat of ken je een leuke lady laat het ons zo snel mogelijke weten.
ik gun het jaap , claire en huub behalve brian en amandaquote:Op donderdag 3 april 2008 09:23 schreef Kaat38 het volgende:
Zijn hier toevalllig mensen aanwezig die liever een ander dan Huub zien winnen?
Ik denk dat de grootste 'Huubhater' het niet meer kan ontkennen dat Huub in alles word tegengewerkt!
ik denk dat Brian zowiezo geen vertrouwen heeft in Jaap. Maar niet geschoten is altijd mis. Alleen het feit dat dit gesprek heeft plaatsgevonden is al in het voordeel van Brian.quote:Op donderdag 3 april 2008 08:56 schreef JEEtjuuh het volgende:
Goedemorgen FOKtnx dgk tegengas
![]()
Ik denk dat Jaap brian en amanda nu flink aan het naaien is maar een domme zet nu maakt omdat die kenniet er nog in moet komen dus alles door verteld tegen brian , en dan keren brian en amanda zich tegen jaap en wordt hij weg gestemd domme zet jaap !!!
Ik las elders:quote:Op donderdag 3 april 2008 09:33 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
en niet vergeten die kenniet die er nog in moet komen
Meld zich...quote:Op donderdag 3 april 2008 09:23 schreef Kaat38 het volgende:
Zijn hier toevalllig mensen aanwezig die liever een ander dan Huub zien winnen?
Ik denk dat de grootste 'Huubhater' het niet meer kan ontkennen dat Huub in alles word tegengewerkt!
quote:Op donderdag 3 april 2008 09:38 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik las elders:
Het schijnt dat Kenneth twee weken geleden voor verhoor is meegenomen in verband met een aandeel in een criminele organisatie. Het is nog niet geheel duidelijk waar dit betrekking op heeft, maar het schijnt vrij serieus te zijn.
Heb wel even naar de bron gevraagd dus nu nog geen zekerheid maar het zou mij niet verbazen.
zeg nooit nooitquote:Op donderdag 3 april 2008 09:39 schreef T-lex het volgende:
[..]
Meld zich...![]()
Ben geen Huubhater hoor, heb alleen een andere voorkeur. Zelf ben ik van mening dat Huub deze hele situatie aan z'n eigen te danken heeft. Hij riep altijd, "ik" speel het spel, er moeten mensen weg. Eerst wil hij een vervroegde ontslagronde om Claire te dumpen En nu gaat hij ineens Kumbaya zingend iedereen z'n handje beethouden richting de finale.
Er moet gewoon iemand weg...en dat zal echt niet in het kamp B&A gebeuren.
en daarom verdienen die het al niet om te winnen en amanda al helemaal niet met dr grote arrogante slamuilquote:Op donderdag 3 april 2008 09:42 schreef Kaat38 het volgende:
Murning T_lex, ik neem de andere bewoners uiteraard ook niet kwalijk dat ze tegen hem spelen.
Dat is het spel tenslotte, ze willen allemaal één ding: winnen! En terecht.
Gaat mij erom dat bijna alles wat daar als personeel/gastspelers enz in huis komen anti-Huub zijn.
En brainles en amandel hebben een idiote voorkeurspositie.
Maar ik wil eerst een bron weten dus zolang niet bewezen onschuldig.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:40 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
waarom kijk ik hier niet gek van op en kijk al helemaal niet raar als het blijkt waar te zijn waar rook is is vuur
volledig mee eens.!!!!!quote:Op donderdag 3 april 2008 09:42 schreef Kaat38 het volgende:
Murning T_lex, ik neem de andere bewoners uiteraard ook niet kwalijk dat ze tegen hem spelen.
Dat is het spel tenslotte, ze willen allemaal één ding: winnen! En terecht.
Gaat mij erom dat bijna alles wat daar als personeel/gastspelers enz in huis komen anti-Huub zijn.
En brainles en amandel hebben een idiote voorkeurspositie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |