Wellicht auto rijden of zoiets?quote:Op donderdag 3 april 2008 09:45 schreef JEEtjuuh het volgende:
zo amanda al uit bed had ze in dr bed gepiest ofzo de stem zal dr wel geroepen hebben, anders had ze dr nog ingelegen.
quote:Op donderdag 3 april 2008 09:46 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik zie dat Amanda al aangekleed is en bezig met haar make up. Ik heb nog geen druppel water voorbij zien komen, ook geen douche gehoord of ligt dat aan mij?
we hebben kunnen zien hoe walgelijk brian zat te klagen dat eric erin kwam e hoe hij toen zat je zemelen dat Huub werd geholpen en info kreeg van eric ................. hoor goed info kreeg van eric terwijl hij elke week info kreeg van zijn familiequote:Op donderdag 3 april 2008 09:47 schreef trettie het volgende:
[..]
volledig mee eens.!!!!!
Ik wil wel eens zien hoe dat gaat als iedereen die er in komt tegen die twee zijn!!!!
Jankend de poort uit!!!!!
Je hebt zangeressen met mega schorre stemmen en die toch mooi kunnen zingen.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:55 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik heb me geluid weer uit gezet de reden zal jullie allen wel bekend zijn, maar ik vraag me echt af hoe amanda denkt een plaat te gaan opnemen ?
Het ergste vond ik dat die rat de ene dag tegen del zei dat die er in ging klimmen dat Eric weg moest omdat het niet eerlijk was dat Huub steun van hem kreeg.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
we hebben kunnen zien hoe walgelijk brian zat te klagen dat eric erin kwam e hoe hij toen zat je zemelen dat Huub werd geholpen en info kreeg van eric ................. hoor goed info kreeg van eric terwijl hij elke week info kreeg van zijn familie
hierin zegt Jaap heel duidelijk dat hij niet tegen Brian en Amanda wil spelen. Zelfs niet om show te maken.quote:Op donderdag 3 april 2008 01:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:Gesprek Huub en Jaap over het tegen elkaar gaan spelen omdat Jaap denkt
dat hij Claire eruit moet spelen: http://www.megaupload.com/?d=17Q1S02O
Tijdsduur: 20 minuten.
Ja precies en van Luc en vele anderen daar en van Nadia die binnenkomt en van de vele anderen die daar binnen komen vallen of reeds zijn ricardo is ook hun hulpje.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
we hebben kunnen zien hoe walgelijk brian zat te klagen dat eric erin kwam e hoe hij toen zat je zemelen dat Huub werd geholpen en info kreeg van eric ................. hoor goed info kreeg van eric terwijl hij elke week info kreeg van zijn familie
Wat een troel is het ook he, moest ze ff een kwartiertje wachten tot Ellen klaar was voor het paardrijden.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:16 schreef JEEtjuuh het volgende:
ja hoor het piskind ligt weer in dr nest
[ afbeelding ]
Inderdaad, Jaap is behoorlijk door de mand gevallen vannacht ....... het is al net zo'n laffequote:Op donderdag 3 april 2008 10:05 schreef avonne het volgende:
[..]
hierin zegt Jaap heel duidelijk dat hij niet tegen Brian en Amanda wil spelen.
Zelfs niet om show te maken.
als dimitri terug komt en echt tegen brian en amanda gaat spelen staat hij zo buiten de deur, de redactie wil ons perse amanda en brian door de nek duwen nou dat gaat hem bij mij nooit worden en dan ook echt nooitquote:Op donderdag 3 april 2008 10:11 schreef trettie het volgende:
[..]
Ja precies en van Luc en vele anderen daar en van Nadia die binnenkomt en van de vele anderen die daar binnen komen vallen of reeds zijn ricardo is ook hun hulpje.
Ik dacht trouwens dat dimitri dat ook was maar die heeft ze een mooie streek geleverd.
Maar als ie op deze voet blijft doorgaan zal ook hij het veld wel moeten ruimen voor een andere Brian en Amanda fan.
Kan der met mijn rode petje niet bijquote:Op donderdag 3 april 2008 10:16 schreef JEEtjuuh het volgende:
ja hoor het piskind ligt weer in dr nest
[ afbeelding ]
ik ben naar een ding heel benieuwd!quote:Op donderdag 3 april 2008 10:05 schreef avonne het volgende:
[..]
hierin zegt Jaap heel duidelijk dat hij niet tegen Brian en Amanda wil spelen. Zelfs niet om show te maken.
Maar 2 keer zegt hij ook letterlijk "meen ik niet" m.a.w. hij zegt in dit gesprek gescripte dingen voor de opnames van TV. En zo weten we dus niet of dit allemaal script is, en wat Jaap echt vindt.
Ook bij Huub, trouwens
Huub "ik denk dat..."
Jaap "ik denk dat NIET"
Huub (schiet in de lach) "ik ook niet..."
Scripts zijn kut. Zwaar kut.
Het gesprek eindigt met de opmerking van Jaap dat de komende week (=aanval op Claire) het verschil kan maken tussen veel of weinig schnabbels. Dat het veel kijkers zal trekken.
En Huub beaamt dat
Wat een voosheid.
quote:Op donderdag 3 april 2008 10:19 schreef beequeen het volgende:
Mooi, Herma krijgt een telefoontje, die slabek moet haar nest uit.
quote:Op donderdag 3 april 2008 10:19 schreef beequeen het volgende:
Mooi, Herma krijgt een telefoontje, die slabek moet haar nest uit.
bij mij ook niet!!!!!quote:Op donderdag 3 april 2008 10:18 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
als dimitri terug komt en echt tegen brian en amanda gaat spelen staat hij zo buiten de deur, de redactie wil ons perse amanda en brian door de nek duwen nou dat gaat hem bij mij nooit worden en dan ook echt nooit
Angelique, neem ik aan ?quote:Op donderdag 3 april 2008 10:23 schreef Margo37 het volgende:
@trettie, klopt, Jaqueline was ook naar de rechter gestapt zei Huub omdat ineens de regels waren aangepast. Maar ze was er geen stap verder meegekomen.
Sorry maar wie is Jaqueline?quote:Op donderdag 3 april 2008 10:23 schreef Margo37 het volgende:
@trettie, klopt, Jaqueline was ook naar de rechter gestapt zei Huub omdat ineens de regels waren aangepast. Maar ze was er geen stap verder meegekomen.
Als dit waar is is dat natuurlijk ronduit schandalig. Het kan niet zo zijn dat 1 wannabee zich in de finale fase nog mag promoten door nog maar eens een single uit te brengen. Dat zou voor geen kant kloppen.quote:Op donderdag 3 april 2008 08:51 schreef schatje het volgende:
Ik las net op NowLive dat lulletje rozenwater een zaterdagavond komt. Hij heeft ook een missie:
[..]
![]()
![]()
ok.quote:
och waarom niet?quote:Op donderdag 3 april 2008 10:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Als dit waar is is dat natuurlijk ronduit schandalig. Het kan niet zo zijn dat 1 wannabee zich in de finale fase nog mag promoten door nog maar eens een single uit te brengen. Dat zou voor geen kant kloppen.
Goedemorgen een ieder.
Nee, hij gaat tegen Clara...quote:Op donderdag 3 april 2008 10:27 schreef trettie het volgende:
Ik heb me al heel lang afgevraagd waarom Jaap niet tegen Brian en Amanda ging spelen en dan kwam ik precies uit op hetgeen er nu gaat spelen.
Heb ook altijd gevonden dat Huub een keer openlijk tegen hem moest zeggen laat maar zien wat je waard bent ga nu hard tegen Brian en Amanda spelen zodat ik weet wat ik aan je heb.
Nu gaat het dus weer tegen Huub.
Als Jaap al denkt dat ie wat van Claire heeft te vrezen is ie niet goed bij z'n hoofd. Hij heeft meer van B en A te vrezen in de finale dan van haar. In mijn ogen zal het hem moeten lukken Claire weg te krijgen voor as ontslagronde want anders is ie zelf de sjaak. Jaap speelt in dat huis maar tegen 1 persoon en dat is Huub. Allemaal mooie praatjes... de vraag is of Huub erin trapt want na Claire is Huub de volgende.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:40 schreef T-lex het volgende:
[..]
Nee, hij gaat tegen Clara...FEBO wil gewoon die muts lozen voor de finale, niks meer en niks minder.
Daar komt bij dat Jaap niet met 5 naar de finale wil. Voor een campagne tegen die doos is nou eenmaal het meeste draagvlak. Het is dan aan Huub of en hoe lang hij als schild/buffer wil fungeren.
Dat had dan naar mijn idee al veer eerder kunnen gebeuren !quote:Op donderdag 3 april 2008 10:40 schreef T-lex het volgende:
[..]
Nee, hij gaat tegen Clara...FEBO wil gewoon die muts lozen voor de finale, niks meer en niks minder.
Daar komt bij dat Jaap niet met 5 naar de finale wil en voor een campagne tegen die doos is nou eenmaal het meeste draagvlak. Het is dan aan Huub of en hoe lang hij als schild/buffer wil fungeren.
precie dat denk ik ook!quote:Op donderdag 3 april 2008 10:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Als Jaap al denkt dat ie wat van Claire heeft te vrezen is ie niet goed bij z'n hoofd. Hij heeft meer van B en A te vrezen in de finale dan van haar. In mijn ogen zal het hem moeten lukken Claire weg te krijgen voor as ontslagronde want anders is ie zelf de sjaak. Jaap speelt in dat huis maar tegen 1 persoon en dat is Huub. Allemaal mooie praatjes... de vraag is of Huub erin trapt want na Claire is Huub de volgende.
Jaap heeft alleen maar tegen Huub gespeeld. Jaap's doel is Huub vernederen en wil dat Huubfans buigen voor KingJaap. Daar krijgt ie een 4 cm grote erectie van.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:27 schreef trettie het volgende:
Ik heb me al heel lang afgevraagd waarom Jaap niet tegen Brian en Amanda ging spelen en dan kwam ik precies uit op hetgeen er nu gaat spelen.
Heb ook altijd gevonden dat Huub een keer openlijk tegen hem moest zeggen laat maar zien wat je waard bent ga nu hard tegen Brian en Amanda spelen zodat ik weet wat ik aan je heb.
Nu gaat het dus weer tegen Huub.
precies en daarna jaap dus als jaap slim is dan blijft hij bij huub met hun 3 kunnen ze meer tegen die rat en zijn del doen.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Als Jaap al denkt dat ie wat van Claire heeft te vrezen is ie niet goed bij z'n hoofd. Hij heeft meer van B en A te vrezen in de finale dan van haar. In mijn ogen zal het hem moeten lukken Claire weg te krijgen voor as ontslagronde want anders is ie zelf de sjaak. Jaap speelt in dat huis maar tegen 1 persoon en dat is Huub. Allemaal mooie praatjes... de vraag is of Huub erin trapt want na Claire is Huub de volgende.
Jaap doet geen ene reet..... al Jaap's backups zijn geregeld door de febo. En nu zal meneer wel even bepalen dat Claire wegmoet? Ik Hoop dat ie er de 24ste keihard uitgestemt wordt. Jaap laat zich al maanden in de kaart kijken maar Huub lijkt dat niet te willen zien. Frits heeft hem al gewaatschuwd maar dat lachte Huub schamper weg. Ben benieuwd wanneer de familie komt. Ik begrijp overigens niet dat Jaap daar niet bang voor is.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:47 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
precies en daarna jaap dus als jaap slim is dan blijft hij bij huub met hun 3 kunnen ze meer tegen die rat en zijn del doen.
en terechtquote:Op donderdag 3 april 2008 10:48 schreef Margo37 het volgende:
Zolang Huub niet wist of de ontslagronde van April zeker dat laatste zou zijn ging hij Claire er niet uit stemmen, hij zou ook gek zijn zeg.
Ik hoop dat ie daar blij mee is!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 3 april 2008 10:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap heeft alleen maar tegen Huub gespeeld. Jaap's doel is Huub vernederen en wil dat Huubfans buigen voor KingJaap. Daar krijgt ie een 4 cm grote erectie van.
Jaap vergeet in deze dat als de redactie zegt Claire blijft dat brian en amanda Jaap zonder pardon er as ontslagronde hem er ook uit stemmen dus Jaap maakt nu echt de domme fout ,want of claire nu weg gaat of jaap het maakt die 2 echt geen moer uit wie er gaat als er maar iemand gaat en jaap lijkt er wel in te trappen nu en enkel en alleen om zijn angst.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap doet geen ene reet..... al Jaap's backups zijn geregeld door de febo. En nu zal meneer wel even bepalen dat Claire wegmoet? Ik Hoop dat ie er de 24ste keihard uitgestemt wordt. Jaap laat zich al maanden in de kaart kijken maar Huub lijkt dat niet te willen zien. Frits heeft hem al gewaatschuwd maar dat lachte Huub schamper weg. Ben benieuwd wanneer de familie komt. Ik begrijp overigens niet dat Jaap daar niet bang voor is.
Tuurlijk bepaald Jaap niet wie er weggaat, dit is allemaal voor de show, gisteravond met Huub in het kantoor was ook duidelijk een act van Jaap.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap doet geen ene reet..... al Jaap's backups zijn geregeld door de febo. En nu zal meneer wel even bepalen dat Claire wegmoet? Ik Hoop dat ie er de 24ste keihard uitgestemt wordt. Jaap laat zich al maanden in de kaart kijken maar Huub lijkt dat niet te willen zien. Frits heeft hem al gewaatschuwd maar dat lachte Huub schamper weg. Ben benieuwd wanneer de familie komt. Ik begrijp overigens niet dat Jaap daar niet bang voor is.
In mijn ogen is Jaap nooit van plan geweest tegen B en A te spelen. Met dank aan Jaap kunnen B en A steeds populairder worden in de PP. Daarmee heeft ie straks 3 mensen die veel sterker staan in de PP dan hem.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:47 schreef trettie het volgende:
[..]
precie dat denk ik ook!
Daarom ook heeft ie zolang gewacht met losgaan op Brian en Amanda!
Hier ben ik het zo mee eens.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:58 schreef mazaru het volgende:
Ach, we moeten maar zo denken.
Al die ratten en backstabbers zitten zich vreselijk op te vreten en te verzuren in de kooi.
Maar Huub die heeft het volgens mij juist door al die tegenwerking die die krijgt onwijs naar zijn zin.
Hij zal degene zijn die dit programma nog het meest gaat missen.
Hij geniet van dit vechten tegen de bierkaai
Ook Jaap's plan om naast Claire te gaan staan douchen is van een bedenkelijk niveau. Ik vind het walgelijk. Echt een niveautje van Jaap's tieten voelen en praten over grote borsten. Maar alle plannen tegen Claire had ie ook tegen Amanda kunnen doen. Brian over de zeik en Amanda de volgende ontslagronde naar huis in de ontslagronde.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:55 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Jaap vergeet in deze dat als de redactie zegt Claire blijft dat brian en amanda Jaap zonder pardon er as ontslagronde hem er ook uit stemmen dus Jaap maakt nu echt de domme fout ,want of claire nu weg gaat of jaap het maakt die 2 echt geen moer uit wie er gaat als er maar iemand gaat en jaap lijkt er wel in te trappen nu en enkel en alleen om zijn angst.
das verkeerd gedacht door Jaap want een Huubfan zal echt niet overlopen naar Jaap wantd ie stopt met kijken als Huub weg isquote:Op donderdag 3 april 2008 10:59 schreef akveor het volgende:
[..]
In mijn ogen is Jaap nooit van plan geweest tegen B en A te spelen. Met dank aan Jaap kunnen B en A steeds populairder worden in de PP. Daarmee heeft ie straks 3 mensen die veel sterker staan in de PP dan hem.
Jaap'splan: Claire weg, Huub weg..... in de hoop dat de Huubfans zich tegen B en A blijven keren en hij zo de Huubfans op z'n hand zal krijgen.
Het kul argument: Ik wil Claire weg omdat ik haar geen finale plaats gun heeft hem ontmaskerd. Liever met een sterke B en A de finale in en hopen dat de Huubfans overlopen naar Jaap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |