Dus je moeder schaart zich bij mensen die de mening van anderen niet kunnen handelen...........triestquote:Op donderdag 3 april 2008 02:31 schreef dieenebart het volgende:
[..]
fokkerdefok.
m'n moeder vroeg of ik huub wilde slaan.
heb tegen de recourtjes nog maar nix gezegd![]()
fokkerdefok
en amanda denkt dan dat een richterschaal een pessarium is, en begint een nieuwe tsunami van kijvenquote:Op donderdag 3 april 2008 02:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
*ontplugt*
"sorry, schreeuwde je wat? Ja, m'n richterschaaltje begon te trillen, vandaar.
*plugt weer in*
Jij hebt teveel gekeken naar BB-Bart tijdens HBB (Hotel Big Brother) als Viool weer eens een slokje op hadquote:Op donderdag 3 april 2008 02:47 schreef avonne het volgende:
Stel je voor... Amanda gilt en tiert er op los tegen BB-Bart, maar die hoort niks, en zit gewoon een shaggie te draaien met oordopjes in
Hilarisch
quote:Luc de rapper (Double L) is aanstaande zaterdag in de villa voor de nieuwe single van Brian. Het onderstaande berichtje is bij een aantal mensen terecht gekomen en ook duidelijk is te lezen dat het niet alleen voor de single is. Ondanks de laatste gebeurtenissen met mister Double L is hij toch nog gewoon welkom in de villa. Dus de zogenaamde vriend (Luc) wil nog steeds dat Huub verleid gaat worden.
Van: Dj Saber ********
Datum: 2008-04-02 00:15:48
----------------------------------------
Hey hey,
Alles goed??Aanstaande zaterdag gaat Dj Saber en luc (double L) De goudenkooi in vanwege de nieuwe single van brian.
Daarom zijn deze 2 heren opzoek naar 5 leuke ladies die mee willen.
Hierbij moet 1 blonde lady zijn die alles in strijd wilt gooien om huub te verleiden.lijkt dit je wat of ken je een leuke lady laat het ons zo snel mogelijke weten.
Mvg,
Saber
Laten we hopen dat Bart echt de kooi in gaat en lulletje Huub effe meedeelt wat de bedoeling is van lulletje Lucquote:Op donderdag 3 april 2008 08:51 schreef schatje het volgende:
Ik las net op NowLive dat lulletje rozenwater een zaterdagavond komt. Hij heeft ook een missie:
[..]
![]()
![]()
ik heb het ook gelezen walgelijk altijd maar tegen Huubquote:Op donderdag 3 april 2008 08:51 schreef schatje het volgende:
Ik las net op NowLive dat lulletje rozenwater een zaterdagavond komt. Hij heeft ook een missie:
[..]
![]()
![]()
Goeiemoggel!quote:Op donderdag 3 april 2008 02:51 schreef eusjuh het volgende:
Jaap weer spoorloos en dus in de vreetmodus.Verspeelde hij die calorieen nou maar eens richting B&A.Wat een scheitbak blijkt hij te zijn zeg!!!
Wat een triestigheid. Ongekend!quote:Op donderdag 3 april 2008 08:51 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Er staat me iets van bij dat een gewaardeerd COSser dit idee een tijd terug had geopperd, hier. Wie was dat toch ook weer ...quote:Op donderdag 3 april 2008 02:14 schreef dieenebart het volgende:
Ik zal je matsen. Ik speel niet mee. Ik krijg het mooiste baantje van het land, dat wel.
Hoe ze met hun eigen verhaallijn omgaan is niet mijn probleem. Ik kom langs om ze te helpen 'omgaan met een vijandige maatschappij'. Als ze me binnen laten, uiteraard
Tjongejonge wat een zieke troep daar.quote:Op donderdag 3 april 2008 08:51 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
![]()
en niet vergeten die kenniet die er nog in moet komenquote:Op donderdag 3 april 2008 09:07 schreef schatje het volgende:
Dus echt alles is de komende tijd tegen Huub gericht. Jaap die hem uit de tent gaat lokken door bij Claire onder de douche te staan. Lulletje rozenwater die een sloerie op hem afstuurt. De Febo die vast ook nog wel het e.e.a. voor hem in petto heeft. Ja, het zal ze zeker lukken om Huub nog een boete aan te smeren.
En Brian en Amanda lachen in hun vuistje.
You're once, twice, three times a lady ...quote:Op donderdag 3 april 2008 08:51 schreef schatje het volgende:
<...>
Hierbij moet 1 blonde lady zijn die alles in strijd wilt gooien om huub te verleiden.lijkt dit je wat of ken je een leuke lady laat het ons zo snel mogelijke weten.
ik gun het jaap , claire en huub behalve brian en amandaquote:Op donderdag 3 april 2008 09:23 schreef Kaat38 het volgende:
Zijn hier toevalllig mensen aanwezig die liever een ander dan Huub zien winnen?
Ik denk dat de grootste 'Huubhater' het niet meer kan ontkennen dat Huub in alles word tegengewerkt!
ik denk dat Brian zowiezo geen vertrouwen heeft in Jaap. Maar niet geschoten is altijd mis. Alleen het feit dat dit gesprek heeft plaatsgevonden is al in het voordeel van Brian.quote:Op donderdag 3 april 2008 08:56 schreef JEEtjuuh het volgende:
Goedemorgen FOKtnx dgk tegengas
![]()
Ik denk dat Jaap brian en amanda nu flink aan het naaien is maar een domme zet nu maakt omdat die kenniet er nog in moet komen dus alles door verteld tegen brian , en dan keren brian en amanda zich tegen jaap en wordt hij weg gestemd domme zet jaap !!!
Ik las elders:quote:Op donderdag 3 april 2008 09:33 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
en niet vergeten die kenniet die er nog in moet komen
Meld zich...quote:Op donderdag 3 april 2008 09:23 schreef Kaat38 het volgende:
Zijn hier toevalllig mensen aanwezig die liever een ander dan Huub zien winnen?
Ik denk dat de grootste 'Huubhater' het niet meer kan ontkennen dat Huub in alles word tegengewerkt!
quote:Op donderdag 3 april 2008 09:38 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik las elders:
Het schijnt dat Kenneth twee weken geleden voor verhoor is meegenomen in verband met een aandeel in een criminele organisatie. Het is nog niet geheel duidelijk waar dit betrekking op heeft, maar het schijnt vrij serieus te zijn.
Heb wel even naar de bron gevraagd dus nu nog geen zekerheid maar het zou mij niet verbazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |