Dat zat ik ook al te denken, Claire was gisteren aan het raden en die kwam op vrijdag uit, maar wie weet.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:36 schreef Desii het volgende:
Ik denk dat Huub nu examen heeft; omdat tie niet in zijn motorpak nog niet aanheeft
quote:Op donderdag 3 april 2008 13:34 schreef petraa het volgende:
Is er al een spelinfo topic voor Joris, ik las dat hij dinsdag de kooi in komt.
[ afbeelding ]
![]()
Ik wil je toch even laten weten dat Huub verdomd goed kan boulen.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:35 schreef Desii het volgende:
gut... je hebt een heule dierentuin in je pc
Hij nam zijn papieren mee, theorie examen dus. Ik wens hem succes.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:36 schreef Desii het volgende:
Ik denk dat Huub nu examen heeft; omdat tie zijn motorpak nog niet aanheeft
quote:Op donderdag 3 april 2008 13:34 schreef petraa het volgende:
Is er al een spelinfo topic voor Joris, ik las dat hij dinsdag de kooi in komt.
[ afbeelding ]
![]()
En zijn eigen woorden, wie de eerste keer niet slaagt is een sukkelquote:
Dit is puur vermaak, ik lig in een deuk hier.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:52 schreef pullup het volgende:
Van de leerling is natuurlijk niet veel te verwachten maar dit is wel de slechtste leraar die daar binnen is gelopen. Er zit geen kop of staart aan de lessen.
Tja.....iedereen is volgens velen een lafbek daar...behalve Huub.....quote:Op donderdag 3 april 2008 13:36 schreef trettie het volgende:
[..]
Maar hij verstopt zich voortdurend!!!!!!!!!!!!!!!!! De lafbek!!!!!!
Het zijn allemaal lafbekken incl Huub.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja.....iedereen is volgens velen een lafbek daar...behalve Huub.....
I hope so!quote:Op donderdag 3 april 2008 14:03 schreef Scandalous het volgende:
Komen Joris en Kenneth tegelijk of niet?
Ga er dan maar van uit dat Kenneth in de laatste week komtquote:Op donderdag 3 april 2008 14:05 schreef petraa het volgende:
[..]
I hope so!
Ik hoop dat kenniet als één van de eerste komt, want als hij als laatste komt heeft Brian weer veel voordeel, met al het spelinfo wat er dan dichter op de finale is.
Als deze info van Kaat waar blijkt te zijn , ken Ken(helemaal)niet.quote:Op donderdag 3 april 2008 14:05 schreef petraa het volgende:
Ik hoop dat kenniet als één van de eerste komt, want als hij als laatste komt heeft Brian weer veel voordeel, met al het spelinfo wat er dan dichter op de finale is.
quote:Het schijnt dat Kenneth twee weken geleden voor verhoor is meegenomen in verband met een aandeel in een criminele organisatie. Het is nog niet geheel duidelijk waar dit betrekking op heeft, maar het schijnt vrij serieus te zijn.
Heb wel even naar de bron gevraagd dus nu nog geen zekerheid maar het zou mij niet verbazen.
Hoezo niet?quote:Op donderdag 3 april 2008 14:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als deze info van Kaat waar blijkt te zijn , ken Ken(helemaal)niet.![]()
[..]
Goed punt, maar als hij vastzit wordt het toch wat moeilijk.quote:Op donderdag 3 april 2008 14:14 schreef trettie het volgende:
Hoezo niet?
Het is toch al één criminele bende daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |