Klinkt lekker!quote:Op donderdag 3 april 2008 00:09 schreef nienada het volgende:
Spagetthi Aioli!! Gewoon uitje veel knoflook 4 teentjes ofzo, bosje peterselie, spaans pepertje olijfolie door de spaghetti gooien. Lekker met Parmezaanse kaas, en als je't goedkoper wilt houden koop je zo'n bus kaaspoeder, ook lekker. Zakje sla erbij en je hebt'n complete maaltijd voor weinig.
Klinkt heel goed! Nee ik heb geen voorkeuren als mijn kruidenkast er maar aan voldoet!quote:Op donderdag 3 april 2008 00:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Pannenkoeken (met kruiden of andere dingen erdoor als je eens iets anders wil)
Wentelteefjes (hartig of zoet)
Soepen (kun je zoveel kanten mee op en kun je al je restjes in kwijt)
Seizoensgroenten, groot inkopen en invriezen.
Eierragout (boter, bloem, bouillon en een eitje per persoon, brood en wat groenvoer erbij en klaar)
Zelfgemaakte rundvleessalade met corned beef i.p.v. draadjesvlees (vind ik stiekem lekkerder)
Roti kip met extra veel aardappels en groenten
Alles waarin je blikken tomaten kunt verwerken, dat kost echt geen fluit en maakt vrijwel alles lekker (bijvoorbeeld basisbrooddeeg maken à la Jamie Oliver, mes harken door een blik tomaten heen, olie, zout, peper en oregano erbij doen en over het brooddeeg verdelen en bakken).
Nog voorkeuren voor bepaalde streken qua keuken?
Mijn oma maakte het in de oorlog met 1 ei op 8 personenquote:
Nou ik ga het ook maken en zal aan je oma denkenquote:Op donderdag 3 april 2008 00:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mijn oma maakte het in de oorlog met 1 ei op 8 personen![]()
Wij eten het vaak 's middags met kerst en denken dan even aan oma, maar daarnaast is het ook gewoon ultiem comforting food.
Tijdens het kijken van Seinfeld ga ik even verder brainstormen
Surinamers zullen me wel vervloeken, maar ik ben een Hollandse boerentrien, dus heb dat "gevoel" niet voor Hindostaanse kruidjes enzo.quote:
Die ga ik proberenquote:Op donderdag 3 april 2008 00:09 schreef nienada het volgende:
Spagetthi Aioli!! Gewoon uitje veel knoflook 4 teentjes ofzo, bosje peterselie, spaans pepertje olijfolie door de spaghetti gooien. Lekker met Parmezaanse kaas, en als je't goedkoper wilt houden koop je zo'n bus kaaspoeder, ook lekker. Zakje sla erbij en je hebt'n complete maaltijd voor weinig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |