Slaap wel.....quote:Op woensdag 2 april 2008 23:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank je! Kan ik met een gerust hart gaan slapen. Met mijn matten in mijn nachtkastje gefrot.
heb ook het gevoel dat hij het er niet mee eens is (idd...... de kleur op zijn kaken van spanning)quote:Op woensdag 2 april 2008 23:57 schreef mazaru het volgende:
Ik krijg toch heel erg het idee dat dit niet van Jaap af komt.
Moet je kijken wat een kleur die heeft
[ afbeelding ]
Bij Huub niet,alleen tegen Brian en Amanda mag het niet.Hoe oneerlijk is het spel zeg,die twee idioten mogen niet flippen en Huub en Claire wel.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:54 schreef mazaru het volgende:
Jaap gaat Huub uitlokken.
Ik dacht dat dat tegen de regels was?
Doet die het weer? Altijd als hij een kunstje opvoert dan trekt hij met zijn mond. Deed die dat?quote:Op woensdag 2 april 2008 23:56 schreef akveor het volgende:
Jaap... je lip.
Jaap trekt met zijn lip en dan acteert hij.Maar ik denk dat hij moet.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:57 schreef mazaru het volgende:
Ik krijg toch heel erg het idee dat dit niet van Jaap af komt.
Moet je kijken wat een kleur die heeft
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Doet die het weer? Altijd als hij een kunstje opvoert dan trekt hij met zijn mond. Deed die dat?
Te laf om tegen Brian en Amanda te spelen en wel voor Brian tegen Huub en Claire te gaan werken, nee dat vind ik niet leukquote:Op woensdag 2 april 2008 23:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah....Jaap heeft intenties om eindelijk weer los te komen, is het hier weer niet goed.....
Joris zegt niet zo veel, geloof ook niet dat hij de streams intensief volgt..........quote:Op woensdag 2 april 2008 23:55 schreef neehe het volgende:
Nou Joris heeft Huub heel wat te vertellen over Jaap.
Come on...Huub heeft door Claire's aanwezigheid Jaap links laten liggen....'t lijkt mij tijd om dat recht te zettenquote:Op donderdag 3 april 2008 00:00 schreef Varen het volgende:
[..]
Te laf om tegen Brian en Amanda te spelen en wel voor Brian tegen Huub en Claire te gaan werken, nee dat vind ik niet leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |