abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213021
Ben ik twee weken op vakantie geweest (heerlijk genoten) en heb twee weken Big Brother moeten/mogen missen. Heb ik nu werkelijk wat gemist?

Op dit moment ben ik vluchtig de hoogtepunten aan het doornemen. Het werkt nog langzaam op me in, maar ik krijg toch de indruk dat ik stiekem het een en ander gemist heb.
Kan iemand misschien de afgelopen 14 dagen kort en bondig samenvatten?

Mijn dank is groot,
Jelle

pi_213022
Sabine er uit gestemd. Mona en Bianca vrijwillig weg. Vanavond Anouk en Cyrille er in.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_213023
Welcome back Jelle...hmmm neu je hebt eigenlijkniet veel gemist, hierboven staat al wie eruit zijn en verder zijn de overgebleven 5 hetzelfde.

*Ruud zeurt nog steeds over zijn borduurweekopdracht en de opmerkingen over sex worden meer, zelfs irritant

*Bart is zijn dip te boven na het vertrek van Sabiene en is erachter dat het allemaal niet zo was als het leek.

*Maurice , daar is nog steeds niets over te vinden op het internet, hij wordt werkelijk nergens genoemd

*Willem is 6 kilo afgevallen maar voelt zich goed.

*Karin voelt zich erg thuis bij de mannen en komt nu wat zenuwachtig over om de nieuwe bewoners die vanavond hun intrede doen in het huis. Zou ze haar "opdehandengedragenpositie" kwijt zijn?

Dat was het wel zo een beetje Jelle

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  dinsdag 2 november 1999 @ 12:33:00 #4
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_213024
Kip gooide thee naar Sabine.
Haalt gelijk bij rechter.
pi_213025
HAHAHA, ja dat klopt ze zei toen nog "vuile KUT Kip"
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_213026
De hele nominatie van Bart of Sabine heb ik helemaal gemist. Zo ben ik benieuwd wie op Bart en/of Sabine hebben gestemd en waarom? Was Sabine werkelijk zo vervelend dat de bewoners en het publiek massaal op Sabine hebben gestemd? En Bart genomineerd, mensen kinderen. Oke het is een broekie, maar dan nog eerder Maurice eruit.
Effin deze discussie zal wel genoeg besproken zijn en zal ik zeker nog ergens teruglezen.

Ik vind het wel jammer dat Bianca eruit is en Mona vond ik ook wel oke.
Maar of ik werkelijk wat gemist heb?

dinsdag 2 november 1999 @ 13:22:00 #7
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_213027
quote:
op 11-02-1999 om 12:33 PM schreef GHaven het volgende:
Kip gooide thee naar Sabine.

GHaven : Tophumor !!
Heb er hartelijk om gelachen.

Oliebol 2000 : Je open, vriendelijke uiteenzettingen bevallen me zeer !

Het komt goed.... En anders maar niet.
  dinsdag 2 november 1999 @ 13:27:00 #8
374 beelzebub
master of disaster
pi_213028
Jelle: Sabine moest er met 85% v.d. stemmen uit.

Maar als je nou gewoon de topics van de afgelopen 30 dagen bekijkt, ben je volgens mij behoorlijk bijgepraat

pi_213029
Dertig dagen BB-topics lezen red ik niet met mijn computertje. Mijn PC is net te traag om even lekker door te lezen. Ik stel liever een paar vragen, dat gaat een stuk sneller.

Zo ben ik nu wel aardig op de hoogte over de laatste blunder van Veronica. Sukkels bij Veronica. Hoe meer ik nu weer lees hoe meer ik begin te zeiken van het programma. Een aantal mensen laten zich flink misbruiken door Veronica. Maar aan de andere kant ze staan flink in de picture en als je het slim en nuchter aanpakt kan je er best wel een slaatje uitslaan.

Volksverlakkerij?

Jelle

dinsdag 2 november 1999 @ 13:50:00 #10
483 sdb
Pluk de dag
pi_213030
Heb ik net mijn briefje met wie op wie stemde weggegooid. Maar even wroeten in het geheugen: Ruud, Karin, Bianca, Maurice en Willem hadden o.a. op Sabine gestemd. De laatste vier ook op Bart. Ze hebben het allemaal eerlijk verteld, op stevig zeurderig aandringen van Sabine, die uiteindelijk met 85% van het volk eruit werd gesleept. Meteen in Koffietijd, RTL Live, B&vD, reclamespotje voor GTST... Veel interviews en ja, ze hebben het echt gedaan, maar het was zo donker en dan vergeet je echt dat NL meekijkt...
Bart was even van plan mee te gaan (vrijwillig), maar is gebleven. Mooi tranenwerk op tv.
Life is a moment in space

pi_213031
Pff, pittig voor Sabine geweest. Lekker confronterend om te horen dat 5 van de 7 op jouw hebben gestemd. Alleen Mona en Bart dus niet. En ze hebben het haar allemaal eerlijk verteld?

Hoe is het nu met haar eigenlijk? Is ze al veel in de media geweest of doet ze het nog even rustig aan?

pi_213032
Jullie zijn het belangrijkste vergeten:
Mona. Jaaaa, tijdens een weekopdracht, moesten ze over een stukje koort lopen, en net bij Mona knakte het afstapje, en toen lag ze op de grond. Scheenbeen zwaar gekneust.
En verder: lees de stukjes van doordevil. Waanzinnig goed, en als je deze gelezen hebt, dan ben je helemaal bij.
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

pi_213033
Sabine wilde perse weten wie op haar gestemd hadden en dat hebben ze haar dan ook verteld. Bart wilde het eigenlijk helemaal niet weten maar weet het nu toch.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_213034
Rot voor Bart. Lullig voor Mona met die val. Iemand overigens nog wat van Mona vernomen? Oja ze gaat misschien iets presenteren of iets dergelijks bij AT5?
Ze zou een leuke assistente voor Theo van Gogh zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')