Op dit moment ben ik vluchtig de hoogtepunten aan het doornemen. Het werkt nog langzaam op me in, maar ik krijg toch de indruk dat ik stiekem het een en ander gemist heb.
Kan iemand misschien de afgelopen 14 dagen kort en bondig samenvatten?
Mijn dank is groot,
Jelle
*Ruud zeurt nog steeds over zijn borduurweekopdracht en de opmerkingen over sex worden meer, zelfs irritant
*Bart is zijn dip te boven na het vertrek van Sabiene en is erachter dat het allemaal niet zo was als het leek.
*Maurice , daar is nog steeds niets over te vinden op het internet, hij wordt werkelijk nergens genoemd
*Willem is 6 kilo afgevallen maar voelt zich goed.
*Karin voelt zich erg thuis bij de mannen en komt nu wat zenuwachtig over om de nieuwe bewoners die vanavond hun intrede doen in het huis. Zou ze haar "opdehandengedragenpositie" kwijt zijn?
Dat was het wel zo een beetje Jelle
Ik vind het wel jammer dat Bianca eruit is en Mona vond ik ook wel oke.
Maar of ik werkelijk wat gemist heb?
quote:
op 11-02-1999 om 12:33 PM schreef GHaven het volgende:
Kip gooide thee naar Sabine.
GHaven : Tophumor !!
Heb er hartelijk om gelachen.
Oliebol 2000 : Je open, vriendelijke uiteenzettingen bevallen me zeer !
Maar als je nou gewoon de topics van de afgelopen 30 dagen bekijkt, ben je volgens mij behoorlijk bijgepraat
Zo ben ik nu wel aardig op de hoogte over de laatste blunder van Veronica. Sukkels bij Veronica. Hoe meer ik nu weer lees hoe meer ik begin te zeiken van het programma. Een aantal mensen laten zich flink misbruiken door Veronica. Maar aan de andere kant ze staan flink in de picture en als je het slim en nuchter aanpakt kan je er best wel een slaatje uitslaan.
Volksverlakkerij?
Jelle
Hoe is het nu met haar eigenlijk? Is ze al veel in de media geweest of doet ze het nog even rustig aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |