Eerst nog even B en A op hun plaats zetten.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:29 schreef Smash-it het volgende:
Pff.. als ik Dimitri was, zou ik echt denken bekijk het maar.
Heerlijk. Dat moet jezelf toch een geweldig gevoel geven om zo'n low-life tegen de vlakte te slaan.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:26 schreef mazaru het volgende:
Wat was de mooiste actie van Dimitri in het bestaan van de gouden kooi???
HET MEENEMEN VAN DEZE MAN!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ben het al gewend, eigenlijk te erg voor woordenquote:Op woensdag 2 april 2008 23:30 schreef noekje het volgende:
Wat een freakshow is het toch ook. Amanda die met haar bezopen vingertje loopt te zwaaien en dan zie je opeens Ricardo met een jurk aan.
mariah Carey, butterfly.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:31 schreef noekje het volgende:
Heeft Amanda weer wat cadeautjes gehad van mommie dearest? Ze heeft de hele vlindertuin uit Emmen om haar hals en in haar oren zitten.
Zalig!!quote:Op woensdag 2 april 2008 23:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
Heerlijk. Dat moet jezelf toch een geweldig gevoel geven om zo'n low-life tegen de vlakte te slaan.
Dan wordt R morgen dus ontslagen?quote:Op woensdag 2 april 2008 23:32 schreef Smash-it het volgende:
R neemt het voor D op. Dat vind ik dan wel weer tof. A begint weer te tetteren.
Goodnight!quote:Op woensdag 2 april 2008 23:34 schreef Smash-it het volgende:
Goed, ik ga naar bed.
Voor non-streamers: Tetter, tetter, je gaat zomaar op vakantie, tetter, tetter, je werkt voor ons, tetter, tetter, we kunnen je ontslaan, tetter, tetter..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |