Hij is weer mooi, bedankt Guuskeeequote:Op woensdag 2 april 2008 23:20 schreef Guuskeee het volgende:
Pfieuuuw, de OP is klaar.
Geweldigquote:Op woensdag 2 april 2008 23:26 schreef mazaru het volgende:
Wat was de mooiste actie van Dimitri in het bestaan van de gouden kooi???
HET MEENEMEN VAN DEZE MAN!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Amanda tettertquote:Op woensdag 2 april 2008 23:28 schreef Yavido het volgende:
Brian zit er weer vrolijk bij
[ afbeelding ]
Omdat hij vanmiddag vertelde dat hij "los" zou gaan op Brian.....en ook hij dat dus simpelweg niet doet.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:26 schreef CHAOS_ het volgende:
Waarom is het zwak dat Huub vanavond heeft besteed aan zijn theorielessen, niemand meegekregen dat hij vrijdag examen heeft en hij een dag voor het examen niet in de boeken wil? Weet ook dat hij gezegd heeft dat hij vanavond Brian en Amanda wilde opjutten, maar zal wel afgeblazen zijn ivm butler ontslag.
Eerst nog even B en A op hun plaats zetten.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:29 schreef Smash-it het volgende:
Pff.. als ik Dimitri was, zou ik echt denken bekijk het maar.
Heerlijk. Dat moet jezelf toch een geweldig gevoel geven om zo'n low-life tegen de vlakte te slaan.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:26 schreef mazaru het volgende:
Wat was de mooiste actie van Dimitri in het bestaan van de gouden kooi???
HET MEENEMEN VAN DEZE MAN!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ben het al gewend, eigenlijk te erg voor woordenquote:Op woensdag 2 april 2008 23:30 schreef noekje het volgende:
Wat een freakshow is het toch ook. Amanda die met haar bezopen vingertje loopt te zwaaien en dan zie je opeens Ricardo met een jurk aan.
mariah Carey, butterfly.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:31 schreef noekje het volgende:
Heeft Amanda weer wat cadeautjes gehad van mommie dearest? Ze heeft de hele vlindertuin uit Emmen om haar hals en in haar oren zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |