Be my guest..... daar zijn ze voor.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het uitwijkforum werd gisteren door meerderen nog gevonden en van je smileys is ook dankbaar gebruik gemaakt![]()
Dan is het een streamlock en is er zogenaamd niets gebeurd.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:07 schreef mazaru het volgende:
Rat wil graag dat Jaap bij Claire onder de douche gaat staan. Want dan zou Huub gaan flippen.
Ik vraag me af wat er zou gebeuren als Jaap bij del onder de douche zou kruipen
En rat zal dan zeggen dat hij en zijn del gewoon ruige sex hebben gehad.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan is het een streamlock en is er zogenaamd niets gebeurd.
Tja dan hebben ze tenminste 1 iemand ontslagen.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:10 schreef blomst het volgende:
dat Dimitri ontslaan moet voor een tvmomentje enk ik.
vastquote:Op woensdag 2 april 2008 23:10 schreef blomst het volgende:
dat Dimitri ontslaan moet voor een tvmomentje enk ik.
Neem dat onderschrift even dubbelzinnig.....dan is dat een "haar" zoals dat voor mij noot bedoeld isquote:
Ik zei net precies hetzelfde.... maar eigenlijk alles wat Jaap tegen Huub en Claire kan doen kan ook tegen B en A.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:07 schreef mazaru het volgende:
Rat wil graag dat Jaap bij Claire onder de douche gaat staan. Want dan zou Huub gaan flippen.
Ik vraag me af wat er zou gebeuren als Jaap bij del onder de douche zou kruipen
Idd, dat telefoontje was een order.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:11 schreef rooie3 het volgende:
Achter belde er net over,dus hij moet er gewoon uit.ja boos doen tegen de prinses en prins mag niet .
+ 1, mijn twee waakhonden liggen klaarquote:Op woensdag 2 april 2008 23:05 schreef Desii het volgende:
[..]
+1 (kom maar op... mijn autobommen, als tegenoffensief, liggen al klaar)
Precies, en daardoor zit ze nu overspannen thuis, maar die klootzak komt er weer meequote:Op woensdag 2 april 2008 23:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zei net precies hetzelfde.... maar eigenlijk alles wat Jaap tegen Huub en Claire kan doen kan
ook tegen B en A.
Maar dat geeft maar weer aan wat voor een rat Brian weer is. Iemand iets aan willen doen maar maar dat zelf niet kunnen incasseren. Remember Palma? Gaat even los op Amanda en meneer staat de volgende dag op een agressieve manier face to face met Palma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |