ik snap er nix van.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:37 schreef Deisyy het volgende:Guuske
Brian zit er tot aan zijn ellebogen in
Huub mag wel flippen en die twee debielen niet.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:38 schreef akveor het volgende:
Ach gossie die laffe Jaap is van plan bij Claire onder de douche te gaan staan. Laat hem dat bij Amanda proberen. Brian is vrij open naar Jaap toe. Ben benieuwd hoe dat uitpakt.
Waarom is het toch zo logisch dat er niet tegen B en A gespeeld wordt? Onbegrijpelijk.
Preciesquote:Op woensdag 2 april 2008 22:32 schreef Frasier het volgende:
Jaap is een achterbakse laffe matennaaier.
Ik vertrouw Jaap voor geen centimeterquote:Op woensdag 2 april 2008 22:34 schreef Varen het volgende:
[..]
Wat is er?
Jaap maakt af en toe een grapje en voor de rest schaakt hij
Serieus?quote:Op woensdag 2 april 2008 22:40 schreef loisie het volgende:
Kreeg net een email dat als ik voor huub zou blijven ik neergeschoten zou worden..............................ik doe niet meer mee vanaf nu
Pardon??quote:Op woensdag 2 april 2008 22:40 schreef loisie het volgende:
Kreeg net een email dat als ik voor huub zou blijven ik neergeschoten zou worden..............................ik doe niet meer mee vanaf nu
Dat schreef iik vanmiddag ook al, dat ik daar helemaal niets van begrijp, waarom zij ontzien moeten worden.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:38 schreef akveor het volgende:
Ach gossie die laffe Jaap is van plan bij Claire onder de douche te gaan staan. Laat hem dat bij Amanda proberen. Brian is vrij open naar Jaap toe. Ben benieuwd hoe dat uitpakt.
Waarom is het toch zo logisch dat er niet tegen B en A gespeeld wordt? Onbegrijpelijk.
Ik mag toch hopen dat dit een grapje isquote:Op woensdag 2 april 2008 22:40 schreef loisie het volgende:
Jaap is zo onvoorspelbaar als het Nederlandse weer. Hij maakt afspraken met Huub die hij nakomt of niet.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:38 schreef kissa het volgende:
[..]
"Waar Jaap zich bij B en A heeft aangesloten"
Vorige COS niet helemaal gelezen.
oei..... voor wie ben je nu...... Brian zekers (logisch)quote:Op woensdag 2 april 2008 22:40 schreef loisie het volgende:
Je bent niet wijs, serieusquote:Op woensdag 2 april 2008 22:40 schreef loisie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |