Dat eerste (ik heb ook een familie wiegquote:Op woensdag 2 april 2008 23:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Als in, een familiewieg? Zodat je dat hele gedoe wat wij hadden (2 familiewiegjes) niet hoeft door te maken?
Of is het meer in z'n algemeen, dat hij nog geen kind heeft
Oh jeequote:Op donderdag 3 april 2008 07:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Goedemorgen.
Ik ben de lul vanmiddag.
Ik leg het wel uit als ik thuiskom.
Ja, gister vrij voor de auto, vandaag vrij vor het concert in Tilburg waar ik over 2 uur naar vertrek, en morgen vrij om uit te slapenquote:Op donderdag 3 april 2008 09:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben je vrij Alex?
Ideaalquote:Op donderdag 3 april 2008 10:40 schreef JH87 het volgende:
Beterschap CZ!
En Alex, in die Renault Estafette zit nog een voetpompje voor de ruitenwissersproeier. Die moderne techniek...![]()
Een master Communicatie- en Informatiewetenschappen, sluit mooi aan bij m'n huidige studie (communicatie).quote:Op donderdag 3 april 2008 10:52 schreef Bob. het volgende:
Wat voor master zou je willen gaan doen JH?
En ik haat SPSS.
Als ik er 4 kan betalen, kun jij er één betalen.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:46 schreef JH87 het volgende:
Ik wil een auto.
* JH87 heeft áltijd vertraging met het OV.
quote:Op donderdag 3 april 2008 10:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil stoppen met studeren.
SPSS is zowel een computerprogramma als een bedrijf. Het programma SPSS (oorspronkelijk Statistical Package for the Social Sciences) wordt gebruikt voor statistische doeleinden in met name de sociale wetenschappen. Het bedrijf SPSS verkoopt het programma SPSS en andere software voor statistische analyses.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:52 schreef Bob. het volgende:
Wat voor master zou je willen gaan doen JH?
En ik haat SPSS.
Ik heb 't écht gehad. M'n enige drijfveer is nog dat als ik doorbikkel tot 19 juni (meerdere deadlines), ik er dan iig vanaf ben.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:49 schreef JH87 het volgende:
Serieus? Nog meer rotvakken in je master?
Ik zit er juist steeds meer aan te denken volgend jaar (2009 dus) tóch nog een master achter m'n studie te plakken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |