Lijkt me saai.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:37 schreef JH87 het volgende:
Archiveren van notulen en begroting van een vergadering waar ik gister was.
It's a dirty job, but someone's ... Je begrijpt 't wel.quote:
Klote! Vandaag wel tijd om dan gewoon rustig aan te doen?quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tot half 6 wakker liggen, met paniekaanvalletjes, en badend in het zweet, is niet aan te raden.
Terwijl ik al om kwart over 10 op bed was gegaan omdat ik slaap in wilde halen.
Hmja, op de site staat dit:quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:47 schreef JH87 het volgende:
Gewoon even vragen aan de aanwezige conducteur denk ik?
Alleen vouwfietsen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:48 schreef JH87 het volgende:
En mag zoiets trouwens buiten de spits niet gewoon gratis?
Was gezellig in de Drie he gisterquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:50 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook inderdaad. Het gaat om een 'normale' fiets die ik moet ophalen
Ik lekker welquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:55 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben niet in de Drie geweest hoor..
Dat is ook niet veranderd, zelfs in de rustige bar stond de muziek hardquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:57 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ik dacht dat jij zo'n hekel had aan de Drie?
Plus nog elf voor z'n fietsquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar wat is je probleem nu precies Matje? Je stempelt je roze strippenkaart gewoon af voor het aantal strippen Groningen-Roodeschool (of vv). Dat zijn er 11. Je steekt je kaart in zo'n automaat en klaar.
Hmm, nou..quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar wat is je probleem nu precies Matje? Je stempelt je roze strippenkaart gewoon af voor het aantal strippen Groningen-Roodeschool (of vv). Dat zijn er 11. Je steekt je kaart in zo'n automaat en klaar.
Ja, ik moet alleen de fiets 'afrekenen' de rest niet.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had 't over alleen z'n fiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |