De voorwaartse snelheid van de Forestal geeft natuurlijk ook al wat extra's mee.quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:47 schreef TheSpaceman het volgende:
[..]
Dat filmpje bedoel ik inderdaad. Echt vet om te zien. Het hele vliegdek is ook leeg. Niet heel gek trouwens
Valt me trouwens op dat ze bij de start geen JATO raketten gebruiken, had ik eigenlijk wel verwacht!! Weet iemand toevallig waarom ze dit niet zouden doen, lijkt me een stuk veiliger....
JATO (of eigenlijk RATO, want het zijn geen Jets maar Rockets) is niet zo veilig als het lijkt. Die dingen kunnen ontploffen, losschieten (niet erg fijn als je dekbemanning bent) en bovendien produceert het veel hitte, waar het dek van een carrier niet best mee omgaat.quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:47 schreef TheSpaceman het volgende:
[..]
Dat filmpje bedoel ik inderdaad. Echt vet om te zien. Het hele vliegdek is ook leeg. Niet heel gek trouwens
Valt me trouwens op dat ze bij de start geen JATO raketten gebruiken, had ik eigenlijk wel verwacht!! Weet iemand toevallig waarom ze dit niet zouden doen, lijkt me een stuk veiliger....
Wisten jullie dat de moeder van de soldaat op de derde foto haar zoon pas herkende ergens in de 60-er jaren.? Hij heeft het niet overleeft maar de foto stond nogmaals in Time en plots zag ze dat het haar eigen zoon was. Ontroerend verhaal weer.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:14 schreef hollandFTW het volgende:
ik vind die Capa foto's ook nog steeds indrukweekend:
de meest beroemde:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is toneel. opgezet voor een propaganda film uit 1942.quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:59 schreef Gewas het volgende:
[ afbeelding ]
Duitse soldaat die een granaat gooit tijdens Operatie Barbarossa (volgens mij).
2006, op Volkelquote:Op maandag 5 mei 2008 00:10 schreef Slappy het volgende:
Van welke jaartaal is die F16 crash?
Dat is ook precies de bedoelingquote:Op zondag 4 mei 2008 20:31 schreef don-diablo het volgende:
Sovjet Unie had vroeger ook parades waar je u tegen zei. Ik vind het altijd wel indrukwekkend om te zien
die komen weer terugquote:Op zondag 4 mei 2008 20:31 schreef don-diablo het volgende:
Sovjet Unie had vroeger ook parades waar je u tegen zei. Ik vind het altijd wel indrukwekkend om te zien
Gelukkig waren er ook nog mensen die op een andere manier functioneel waren met hun rechterarmquote:
De zon uit z'n ogen houdenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:11 schreef Pumatje het volgende:
ik zie niet wat hij doet..
Deze?:quote:Op zondag 11 mei 2008 04:19 schreef ROG het volgende:
Heeft iemand die foto van die Amerikaanse marinier achter het gebroken/beschoten raam van z'n Humvee? Was in Ramadi geloof ik, paar dagen later is hij daar gesneuveld op een kruispunt in een ambush o.i.d.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |