Ja die heb ik ook gezienquote:Op woensdag 2 april 2008 13:24 schreef de_boswachter het volgende:
Vanmorgen was ie bij een of ander wijf die een date met hem gewont had, met een hoofd waarvan je zegt: OMG !Vraagt ie zo: Date jij veel ? Dat wijf zo: Nee, want jongens willen maar 1 ding
Toen dacht ik zo bij mezelf van wat willen ze nou dan met jou, je zo snel mogelijk kwijt raken WTF !11_
Was hij toen ook al zo popi-jopie?quote:
Whehehe dat wijf had ook allemaal emo vriendinnenquote:Op woensdag 2 april 2008 13:24 schreef de_boswachter het volgende:
Doet net alsof ie iedereen kan krijgen de opschepper. Heeft ie een programma bij TMF () wordt ie ineens aanbeden door van die posters op de kamer hang chicks.
Vanmorgen was ie bij een of ander wijf die een date met hem gewont had, met een hoofd waarvan je zegt: OMG !Vraagt ie zo: Date jij veel ? Dat wijf zo: Nee, want jongens willen maar 1 ding
Toen dacht ik zo bij mezelf van wat willen ze nou dan met jou, je zo snel mogelijk kwijt raken WTF !11_
Volgende keer als je een verkapte ik-was-op-tv-post wil maken, doe het dan beterquote:Op donderdag 3 april 2008 00:04 schreef Sjibble het volgende:
kanker, ik dacht dat het over mij ging
*Was vorige jaar in zomervakantie op TMF![]()
![]()
quote:Op maandag 14 april 2008 15:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Volgende keer als je een verkapte ik-was-op-tv-post wil maken, doe het dan beter
quote:Op maandag 14 april 2008 15:51 schreef Rnie het volgende:
Heeft die gast ook niet zijn kop kaalgeschoren omdat de wijfen dat wouden via een stemsysteem op TMF?
Hielden ze maar een stemronde over of z'n nek moet worden doorgesneden, dan ren ik meteen naar de winkel om een webcam te kopen en voor te stemmen!quote:Op maandag 14 april 2008 15:51 schreef Rnie het volgende:
Heeft die gast ook niet zijn kop kaalgeschoren omdat de wijfen dat wouden via een stemsysteem op TMF?
quote:Op maandag 14 april 2008 15:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Volgende keer als je een verkapte ik-was-op-tv-post wil maken, doe het dan beter
quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:19 schreef right_turn het volgende:
We kicken gewoon elke dag een de_boswachter verhaal uit den oude doosch tot den boschwachtert weer schwart ziet
Hij is toch een VJ?quote:
Op TMF?!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |