abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57773411
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don\'t be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. Onze modjes zijn erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je met Re of Emel aan de stok!

als je 't topic vol maakt, open dan ook gewoon een nieuwe
Dank
You're never fully dressed until you wear a smile
  woensdag 2 april 2008 @ 08:24:54 #2
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_57773534
Straf voor Liquido.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_57774166
tvp'tje
  woensdag 2 april 2008 @ 09:53:10 #4
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_57774555
Bah, ik heb zin om weer knetterverliefd te worden maar k kan maar niet kiezen.
Ik ben wel hot op het moment want ik heb allemaal aandacht van leuke dames, zou het misschien met die getinte dagcreme van de drogist te maken hebben?
Anyway, laat maar komen die lente, ik heb er wel zin in!
  woensdag 2 april 2008 @ 09:58:07 #5
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_57774635
ik vraag me af hoe iemand vrouwen aan kan trekken met getinte dagcreme..lijkt me meer dat er dan vooral mannen op afkomen..
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
  woensdag 2 april 2008 @ 10:07:43 #6
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_57774777
quote:
Op woensdag 2 april 2008 09:58 schreef Shitonya het volgende:
ik vraag me af hoe iemand vrouwen aan kan trekken met getinte dagcreme..lijkt me meer dat er dan vooral mannen op afkomen..
Mannen én vrouwen hoor, je ziet er anders niks van..
Ik had vroeger wél "last" van veel aandacht van mannen, maar de laatste tijd valt 't gelukkig weer mee..
Ach, als een nicht je probeert te versieren kan je dat mss niet op prijs stellen omdat je zelf geen gay bent, het streelt tóch je ego. Das net hetzelfde als wanneer jij versiert wordt door een desperate sukkel.
  woensdag 2 april 2008 @ 10:11:59 #7
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_57774840
neen, het zou hetzelfde zijn al zou ik versierd worden door een lesbi en daar zou mijn ego in geen geval gestreeld door worden
  woensdag 2 april 2008 @ 10:14:11 #8
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_57774875
quote:
Op woensdag 2 april 2008 10:11 schreef Shitonya het volgende:
neen, het zou hetzelfde zijn al zou ik versierd worden door een lesbi en daar zou mijn ego in geen geval gestreeld door worden
Huh? waarom is dat verschillend dan?
  woensdag 2 april 2008 @ 10:22:22 #9
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_57774994
omdat ik dan mogelijk iets lesbisch zou uitstralen. Lesbi vrouwen versieren niet zo snel een vrouw waarvan zij denken dat die gewoon hetero is. Aangezien ik ook hetero bent doet het je emotioneel gezien logischerwijze ook meer als een man je tracht te versieren dan hetzelfde soort geslacht.
  woensdag 2 april 2008 @ 10:26:22 #10
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_57775056
quote:
Op woensdag 2 april 2008 10:22 schreef Shitonya het volgende:
omdat ik dan mogelijk iets lesbisch zou uitstralen. Lesbi vrouwen versieren niet zo snel een vrouw waarvan zij denken dat die gewoon hetero is. Aangezien ik ook hetero bent doet het je emotioneel gezien logischerwijze ook meer als een man je tracht te versieren dan hetzelfde soort geslacht.
Waarschijnlijk heb je een of ander vooroorlogs beeld van "andersgeaarden" en denk je dat iedere pot met kortgeknipt haar in een tuinbroek rondwandeld; en ben je daarom ni opgezet met die aandacht?

En wat is dat nou voor onzin: waarom zou een lesbo geen vrouw kunnen versieren waarvan ze vermoed dat ze heterosexueel is? Alsof jij nooit met een vrouw hebt gezoend.
  woensdag 2 april 2008 @ 10:30:50 #11
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_57775128
tuurlijk wel, maar dat bracht geen gevoelens bij me los en was ook niet beter te noemen dan zoenen met een man. Ze kunnen ze allicht wel versieren maar wel erg moeilijk. Als hetero zijnde wordt je ego voornamelijk gestreeld door het andere geslacht, omdat je heteroseksueel bent. Logisch oder was.. simpele dingen moet je niet onnodig moeilijker gaan maken dan het is.
  woensdag 2 april 2008 @ 12:14:37 #12
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_57777025
Aandacht van een ander is toch gewoon altijd positief? Al is het van een enorme sukkel of iemand van hetzelfde geslacht. Dat bevestigd toch absoluut je ego?

Ik heb al eens gehad dat een jongen geinteresseerd in me was, ik vond het alleen maar een compliment eigenlijk.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_57777501
quote:
Op woensdag 2 april 2008 12:14 schreef Rossdale het volgende:
Aandacht van een ander is toch gewoon altijd positief? Al is het van een enorme sukkel of iemand van hetzelfde geslacht. Dat bevestigd toch absoluut je ego?

Ik heb al eens gehad dat een jongen geinteresseerd in me was, ik vond het alleen maar een compliment eigenlijk.
Heb dat ook wel eens gehad en zag het ook als een compliment. Wel ff heel duidelijk gemaakt dat ik hetero ben, daar niet van.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_57777535
quote:

full stops and exclamation marks
pi_57777789
TVP, ik wil me nog niet afmelden maar je weet nooit wanneer je je het singlestopic voor gezien houdt.
pi_57777832
Je gaat toch doorzetten?
  woensdag 2 april 2008 @ 13:40:55 #17
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_57778704
quote:
Op woensdag 2 april 2008 10:22 schreef Shitonya het volgende:
Hahahahaha?

.
There is no rehab for stupidity.
pi_57778760
quote:

Los van het seksuele of relationele, is aandacht altijd leuk.
pi_57779018
Ik voospel het laatste Singles-topic voor MLI & MNR. Jullie moeten er echt aan gaan geloven !
pi_57779249
aargh, gister gezellig feestje gehad waar een erg leuk meisje bij de garderobe stond, zegt ze een vriend te hebben
En dat is al de 2e keer in korte tijd...
Azwethinkweiz
  woensdag 2 april 2008 @ 14:26:46 #21
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_57779775
quote:
Op woensdag 2 april 2008 14:05 schreef El.Wulfo het volgende:
aargh, gister gezellig feestje gehad waar een erg leuk meisje bij de garderobe stond, zegt ze een vriend te hebben
En dat is al de 2e keer in korte tijd...
Wat is het probleem, je hebt toch een leuke avond gehad

Misschien heeft ze wel een single vriendin, of heeft die vriend van haar een vrijgezelle zus ofzo, dat weet je ook nooit. Niet zo somber inzien hoor!

een singles topic, nooit gezien
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_57779779
quote:
Op woensdag 2 april 2008 13:55 schreef Tegan het volgende:
Ik voospel het laatste Singles-topic voor MLI & MNR. Jullie moeten er echt aan gaan geloven !
Jij bent echt nieuw he

garpje! mnr mli
A little bit hateful
pi_57779854
quote:
Op woensdag 2 april 2008 14:26 schreef Elegy het volgende:

[..]

Wat is het probleem, je hebt toch een leuke avond gehad

Misschien heeft ze wel een single vriendin, of heeft die vriend van haar een vrijgezelle zus ofzo, dat weet je ook nooit. Niet zo somber inzien hoor!

een singles topic, nooit gezien
juppes dat wel, en ze werkt er vaak, dus ik kan dr altijd vinden
ik had dr al beloofd om iig over een paar maandjes nog s te kijken of ze haar vriend dan nog steeds leuk vind en dat kon ze wel waarderen volgens mij
Azwethinkweiz
  woensdag 2 april 2008 @ 14:32:35 #24
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_57779894
quote:
Op woensdag 2 april 2008 14:30 schreef El.Wulfo het volgende:

[..]

juppes dat wel, en ze werkt er vaak, dus ik kan dr altijd vinden
ik had dr al beloofd om iig over een paar maandjes nog s te kijken of ze haar vriend dan nog steeds leuk vind en dat kon ze wel waarderen volgens mij
Hatsaa, probleem opgelost
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_57780791
quote:
Op woensdag 2 april 2008 13:00 schreef Den_Haag het volgende:
Je gaat toch doorzetten?
Qui, moi? Je ne sais pas maintenaint, ik zie het wel. Gisteren wel weer gezellig gebabbeld enzo. Verdomme, hij is te leuk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')