Mannen én vrouwen hoor, je ziet er anders niks van..quote:Op woensdag 2 april 2008 09:58 schreef Shitonya het volgende:
ik vraag me af hoe iemand vrouwen aan kan trekken met getinte dagcreme..lijkt me meer dat er dan vooral mannen op afkomen..
Huh? waarom is dat verschillend dan?quote:Op woensdag 2 april 2008 10:11 schreef Shitonya het volgende:
neen, het zou hetzelfde zijn al zou ik versierd worden door een lesbi en daar zou mijn ego in geen geval gestreeld door worden
Waarschijnlijk heb je een of ander vooroorlogs beeld van "andersgeaarden" en denk je dat iedere pot met kortgeknipt haar in een tuinbroek rondwandeld; en ben je daarom ni opgezet met die aandacht?quote:Op woensdag 2 april 2008 10:22 schreef Shitonya het volgende:
omdat ik dan mogelijk iets lesbisch zou uitstralen. Lesbi vrouwen versieren niet zo snel een vrouw waarvan zij denken dat die gewoon hetero is. Aangezien ik ook hetero bent doet het je emotioneel gezien logischerwijze ook meer als een man je tracht te versieren dan hetzelfde soort geslacht.
Heb dat ook wel eens gehad en zag het ook als een compliment. Wel ff heel duidelijk gemaakt dat ik hetero ben, daar niet van.quote:Op woensdag 2 april 2008 12:14 schreef Rossdale het volgende:
Aandacht van een ander is toch gewoon altijd positief? Al is het van een enorme sukkel of iemand van hetzelfde geslacht. Dat bevestigd toch absoluut je ego?
Ik heb al eens gehad dat een jongen geinteresseerd in me was, ik vond het alleen maar een compliment eigenlijk.
quote:Op woensdag 2 april 2008 12:14 schreef Rossdale het volgende:
Aandacht van een ander is toch gewoon altijd positief? Al is het van een enorme sukkel of iemand van hetzelfde geslacht. Dat bevestigd toch absoluut je ego?
Ik heb al eens gehad dat een jongen geinteresseerd in me was, ik vond het alleen maar een compliment eigenlijk.
Hahahahaha?quote:Op woensdag 2 april 2008 10:22 schreef Shitonya het volgende:
omdat ik dan mogelijk iets lesbisch zou uitstralen. Lesbi vrouwen versieren niet zo snel een vrouw waarvan zij denken dat die gewoon hetero is. Aangezien ik ook hetero bent doet het je emotioneel gezien logischerwijze ook meer als een man je tracht te versieren dan hetzelfde soort geslacht.
Los van het seksuele of relationele, is aandacht altijd leuk.quote:Op woensdag 2 april 2008 12:14 schreef Rossdale het volgende:
Wat is het probleem, je hebt toch een leuke avond gehadquote:Op woensdag 2 april 2008 14:05 schreef El.Wulfo het volgende:
aargh, gister gezellig feestje gehad waar een erg leuk meisje bij de garderobe stond, zegt ze een vriend te hebben![]()
En dat is al de 2e keer in korte tijd...
Jij bent echt nieuw hequote:Op woensdag 2 april 2008 13:55 schreef Tegan het volgende:
Ik voospel het laatste Singles-topic voor MLI & MNR. Jullie moeten er echt aan gaan geloven!
juppes dat wel, en ze werkt er vaak, dus ik kan dr altijd vindenquote:Op woensdag 2 april 2008 14:26 schreef Elegy het volgende:
[..]
Wat is het probleem, je hebt toch een leuke avond gehad
Misschien heeft ze wel een single vriendin, of heeft die vriend van haar een vrijgezelle zus ofzo, dat weet je ook nooit. Niet zo somber inzien hoor!
een singles topic, nooit gezien![]()
Hatsaa, probleem opgelostquote:Op woensdag 2 april 2008 14:30 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
juppes dat wel, en ze werkt er vaak, dus ik kan dr altijd vinden![]()
ik had dr al beloofd om iig over een paar maandjes nog s te kijken of ze haar vriend dan nog steeds leuk vind en dat kon ze wel waarderen volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |