abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 november 1999 @ 11:16:00 #1
1243 G. Orwell
En daar houd ik mij aan!
pi_212993
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Cyrille pas sinds enige tijd een 'vrouw' is. Het schijnt dat ze vroeger, toen ze nog niet in Tilburg woonde, Bill heette.
Weet iemand anders hier meer van?
Voetbal is oorlog

pi_212994
Ik moet je teleur stellen, ik ken haar persoonlijk uit de periode dat zij in SHOWBIZZCITY werkte. Neem van mij aan dat als er iemand geen trans is, zij het wel niet is. In tegendeel.
  dinsdag 2 november 1999 @ 11:23:00 #3
1033 Dr.Love
Newbie sinds 1991
pi_212995
Om dit zinloze topic maar meteen de kop in te drukken: (quote van Sunny):

quote:

Ik wil alvast even 1 gerucht ontkrachten..... Cyrille is geen omgebouwde, ze heeft bij mij op de middelbare school gezeten en toen ze 12 was, was ze al zo... of ze moet er wel heeeeel vroeg bij zijn geweest. Overigens was ze toen ook al zo maf.

Dus hou maar op met dit onzinnige gespeculeer. Niet elk oriëntaals sletje is omgebouwd!

Bemint eer ge bezint
  dinsdag 2 november 1999 @ 11:24:00 #4
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_212996
quote:
op 11-02-1999 om 11:19 AM schreef tanjalies het volgende: Neem van mij aan dat als er iemand geen trans is, zij het wel niet is. In tegendeel.

..in weerwil hiervan is het geenszins niet ondenkbaar dat niemand van ons niet transexueel is

of zo.

Haalt gelijk bij rechter.
pi_212997
Wel een hele mooie als het zo is!!!
  Moderator dinsdag 2 november 1999 @ 11:31:00 #6
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_212998
Daar gaan we weer. Kan er de volgende keer tenminste IETS van bewijs geleverd worden als er weer zo'n Story/Privé topic geopend wordt..
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 2 november 1999 @ 11:32:00 #7
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_212999
BULLSHIT!!!!!!!!!!
moet dat nou echt die onzin- topics, ook ik ken haar uit Tilburg. Het is echt geen transseksueel!

youre a sick fuck, zou Madonna hebben gezegd!

Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_213000
Je bron is dus blijkbaar niet zo betrouwbaar?

Marc at www.bambamstudio.in.nl

I'm not fat, I'm Cartman, you dildo!
pi_213001
Dank je voor de bronvermelding, Dr. Love
ach..... tis maar een spelletje

dinsdag 2 november 1999 @ 12:11:00 #10
553 BAF
Dein gesicht ist mir egal ..
pi_213002
Hoppekee .. ze is nog nie eens binnen, of ze wordt alvast stevig onder d'r oksels gepakt en tegen het licht gehouden ..

Who f***ing cares of ze homo, bi, transgenderist of Willem II supporter is ..
Het ziet er hitsig uit, en daar ging het om .. en ze heeft als opdracht Ruud te gaan verschalken .. Decolletétje aan, een Ruud ligt er vanavond al met z'n ogen dicht in ... in dat spleetje .. tussen die borsten dus ..

Ruud gaat helemaal gek geteased worden .. Fungeert binnen een week als haar hondje .. Ik hoop dat ze wat spannende pakjes meeneemt, ook voor Ruud ..

[Dit bericht is gewijzigd door BAF (Datum 02 November 1999).]

pi_213003
quote:
op 11-02-1999 om 11:32 AM schreef Maurisico het volgende:
BULLSHIT!!!!!!!!!!
moet dat nou echt die onzin- topics, ook ik ken haar uit Tilburg. Het is echt geen transseksueel!

------

Het is bla bla...????????
Moet dat dan geen " Zij is bla bla " zijn ???

Van alles is weer waardeloos

dinsdag 2 november 1999 @ 13:28:00 #12
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_213004
quote:
op 11-02-1999 om 01:22 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende: Moet dat dan geen " Zij is bla bla " zijn ?(bla bla ...)
Whaahaha

Maurisico krijgt een beurt van de juf

Haalt gelijk bij rechter.
  dinsdag 2 november 1999 @ 13:41:00 #13
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_213005
Ben ik in ieder geval weer opgebeurd!
pi_213006
Van de BB-site:

Mensen typeren Cyrille vaak als ‘spontaan’ en ‘opvallend’. Je vindt haar meteen aardig, of helemaal niet. It’s the story of her life. Waar ze ook komt, Cyrille is altijd het stralende middelpunt. Maar het heeft een keerzijde. “Mensen vinden me ook wel eens té opvallend. Of ze vinden dat ik een aanstellerig meisje ben. Doordat ik me graag sexy kleed, trekken mensen dan vaak de verkeerde conclusies.” Maar je kan moeilijk lang boos op haar blijven. Ze vindt zichzelf soms eerder een watje dan een opschepper, omdat ze zo moelijk nee kan zeggen tegen familie en vrienden. Maar om eerlijk te zijn siert dat haar juist. Over haar slechte gewoontes kan Cyrille kort zijn: Die heeft ze niet! Na lang nadenken komt de aap uit de mouw, ze rookt meer dan haar lief is. …Ze is wel eens een beetje eigenwijs... Enne… Ze praat graag. O ja Cyrille? Niks van gemerkt hoor. (Tip: neem oordopjes mee!). Vreemdgaan? Dat moet ieder voor zich maar weten, vindt Cyrille: “Heb ik zelf ook gedaan. Omdat ik destijds misschien te gemakkelijk over sex dacht. Ik heb er geen spijt van, maar nu denk ik er weer totaal anders over. Ik wil mezelf en anderen niet kwetsen. Ik woon samen met mijn vriend, hij steunt me en dat geeft me een vertrouwd gevoel.” Wat zou Cyrille nu eigenlijk meenemen in haar Big Brother-koffertje? “Fotootjes, boeken en cd’s en niet te vergeten m’n tarotkaarten. En m’n vibrator!” Cyrille schatert het uit. Ach ja, Cyrille is een vrouw van de wereld, als zangeres en danseres heeft ze al heel wat verschillende landen en culturen gezien. Taboes? “Dat je niet eerlijk en vrij over sex of bijvoorbeeld een scheet kunt praten.” Get real, Cyrille! Heb je de bewoners de laatste tijd nog gevolgd? Ruud en de anderen zullen je met alle plezier bijpraten! Okee, deze eerlijke/wisselvallige/spontane/optimistische/ondernemende/beetje gekke, vrouw van de wereld gaat het Big Brother-huis dus totaal op zijn kop zetten. Nederland, hou je vast, want hier komt… Cyrille!

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_213007
quote:
Ruud gaat helemaal gek geteased worden .. Fungeert binnen een week als haar hondje ..

Zal karin wel baalen, die wou juist een kat
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  dinsdag 2 november 1999 @ 13:50:00 #16
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_213008
Hunter,
Deze typering klopt. Ik ken een oud-klasgenoot en een oud-collega van haar en die beschreven haar precies zo.
  dinsdag 2 november 1999 @ 13:51:00 #17
910 Barbie
Graduated Fool
pi_213009
Hé Tanjalies,

Als je haar kent, zou je dan wat meer over haar willen vertellen?

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  dinsdag 2 november 1999 @ 13:56:00 #18
438 Carv
The one and only!!
pi_213010
quote:
op 11-02-1999 om 11:16 AM schreef G. Orwell het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Cyrille pas sinds enige tijd een 'vrouw' is. Het schijnt dat ze vroeger, toen ze nog niet in Tilburg woonde, Bill heette.
Weet iemand anders hier meer van?

Ik moet zeggen dat ik op het eerste gezicht ook even dacht dat Cyrille een transsexueel was. Zag de conflicten al voor me tussen Ruud en Cyrille Ruud duikt boven op haar en komt tot de ontdekking dat 'ze' een vent is. 't zou wel erg leuk zijn geweest natuurlijk. Maarja, ik denk dat 'ze' toch gewoon een echte vrouw is.
Ben benieuwd wat ze met Ruud van plan is.
Ik denk dat Cyrille en Anouk genomineerd worden om het Big Brother huis te betreden.

Bye bye,
Carv
  dinsdag 2 november 1999 @ 20:59:00 #19
1337 Zak
.........................?
pi_213011
Nu heb ik een nicht die in dezelfde straat woont waar een vriend van de tante van de neef woont. Die ooit op de markt in Tilburg een bos bloemen bij de achterneef van de oma van de ex van de buurvrouw van C. en die zegt dat ze absoluut lelijk is.

Ze is ook echt lelijk dat kun je niet ontkennen, toch?

pi_213012
Er wonen vreemde mensen daar in Tilbury.....
Of niet dan, potverdikkie...
Voice-over: 'Wat doen de bewoners met die 465 kartonnen dozen?'
Doordevil: 'Ik persoonlijk denk dat ze er het ego van Willem mee gaan verhuizen.'

pi_213013
Naar aanleiding van Hunters quote van de beschrijving van de inhoud van het koffertje van Cyrille, beschreven op de BB site.

Ik vertik het om streams te moeten verslaan van lichtelijk een bewegende deken en een zoemend geluid. Dan stop ik er mee voor dat moment.

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

pi_213014
VOLGENS OME MEERHOERMAN....

Kent IEDEREEN Steriel uit Tilburg wel.... Wellicht de nieuwe Auping?!

Kaatseballen en zo!?

Lollie 2000?!

jA?!

Grtz,

Ome Meerhoerman en Puck. *hipsch*

donderdag 4 november 1999 @ 22:15:00 #23
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_213015
quote:
op 11-03-1999 om 01:53 AM schreef TeeBee het volgende:
Er wonen vreemde mensen daar in Tilbury.....
Of niet dan, potverdikkie...

Inderdaad TeeBee, ik begin ook te geloven dat de term IQ niet in Tilburg is uitgevonden !

Maar het bericht van de Topic is mnet zowaar als het bericht dat Ruud de blonde nicht van Robert Long is.....

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')