abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 april 2008 @ 00:10:07 #126
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57819269
Dan vraag ik het dus nog maar een keer...wie de neuk is hij dat hij die liefde van jou dan verdient?
pi_57819404
quote:
Op donderdag 3 april 2008 23:50 schreef brach het volgende:

[..]

Volgens mij pak jij het gewoon heel anders op, veel te diep!
enige wat ik zei is dat verliefdheid stomme dingen met je doet. Misschien had ik het beter kunnen neerzetten : verliefheid KAN stomme dingen met je doen.
& dat is bij mij het geval.
Mijn scheiding tussen echte liefde & verliefdheid vind ik helemaal niet zo gek.
ik vind gewoon niet dat ik ECHTE liefde met die jongen heb, omdat hij nog liefde met een ander deelt.
Ik ben het met je eens hoor. Verliefdheid is een chemisch gebeuren. Wanneer je van elkaar gaat houden na die eerste periode kun je pas spreken van liefde. Je lijkt me een slimme meid. Laat niet zo met je sollen. Je wordt gebruikt door deze jongen en dat gaat ten koste van jezelf. Meteen bellen. Kan jou het schelen dat hij bij zijn vriendin is, dat is zijn probleem.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  vrijdag 4 april 2008 @ 00:17:59 #128
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_57819429
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:40 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Wat een klootzak is die gast . Heb je hem geneukt TS?
In dat weekend toch
  vrijdag 4 april 2008 @ 00:19:58 #129
203437 Kevin_NL
Zotter dan zot
pi_57819473
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 00:17 schreef Overlast het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens hoor. Verliefdheid is een chemisch gebeuren. Wanneer je van elkaar gaat houden na die eerste periode kun je pas spreken van liefde. Je lijkt me een slimme meid. Laat niet zo met je sollen. Je wordt gebruikt door deze jongen en dat gaat ten koste van jezelf. Meteen bellen. Kan jou het schelen dat hij bij zijn vriendin is, dat is zijn probleem.
helemaal mee eens! Dat is ook wel zo eerlijk voor zijn vriendin dan weet die ook gelijk waar ze aan toe is
Droeloe
pi_57819524
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 00:17 schreef Overlast het volgende:

[..]

bedankt, iemand die me snapt!

En over dat bellen, heb je ook gelijk in eigenlijk.
Helaas heb ik niet zoveel lef om dat te doen.
Ik moet ook nog normaal met hem kunnen werken.
Dus dikke ruzie met hem hebben zit ik ook niet op te wachten..
  vrijdag 4 april 2008 @ 00:23:17 #131
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57819546
Laat die gast lekker zijn eigen rotzooi opruimen.
Wat is dat voor iets naars? Hem confronteren bij zijn vriendin zodat ook zij over de rooie gaat.
Dat is zijn verantwoordelijkheid, niet die van TS. Zij hoeft alleen maar voor zichzelf te zorgen.
pi_57819605
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 00:23 schreef SHE het volgende:
Laat die gast lekker zijn eigen rotzooi opruimen.
Wat is dat voor iets naars? Hem confronteren bij zijn vriendin zodat ook zij over de rooie gaat.
Dat is zijn verantwoordelijkheid, niet die van TS. Zij hoeft alleen maar voor zichzelf te zorgen.
Dat is ook wel weer zo idd, het is zijn probleem en aan hem om eerlijk te zijn tegen zijn vriendin.
Doet hij dat niet dan weet ik ook weer genoeg:)
pi_57819710
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 00:25 schreef brach het volgende:

[..]

Dat is ook wel weer zo idd, het is zijn probleem en aan hem om eerlijk te zijn tegen zijn vriendin.
Doet hij dat niet dan weet ik ook weer genoeg:)
Het is inderdaad zijn probleem. Maar jij zit onderhand met de gebakken peren. Jij zit je nu op te vreten! Dus maak je het jouw probleem. Maar misschien heb je gelijk. Je moet nog met hem werken later. Beter breng je hem niet in een moeilijk parket. Dan kon hij later nog wel eens vervelend gaan doen.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_57819787
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 00:29 schreef Overlast het volgende:

Dan kon hij later nog wel eens vervelend gaan doen.
precies..
vandaag was ik echt in staat om gewoon maar ontslag te nemen
kan me er zo weinig bij voorstellen dat ik dadelijk of ooit nog leuk naar mijn werk kan gaan.
pi_57820423
en zie daar het grote minpunt van relaties met collega's
pi_57820516
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 01:09 schreef Thrilled het volgende:
en zie daar het grote minpunt van relaties met collega's
Klopt
pi_57820721
Net of ik nu kan slapen...
pi_57821038
Ik kan dus niet slapen... hij blijft maar in mijn hoofd spoken helaas.

Ik voel nu voor het eerst dat ik echt spijt heb!!
Moet eerlijk zeggen dat ik er weer wat traantjes om aan het laten ben.. Hoef geen medelijde hoor! het is mijn stomme eigen fout hoor! dus people, don't get me wrong
Vind het gewoon relax dat ik hier open over mijn gevoelens kan zijn, niemand die me kent.
Ik ben wel ontzettend blij dat ik hier mijn verhaal heb geplaatst, door jullie reacties zijn mijn ogen echt geopend. Ik zag het zo anders of beter gezegd ik wou het anders zien, dacht dat ik echt wel meer was voor hem dan alleen een ''tussendoortje''.

Het is zo stom, zorda je verliefd word op een persoon zie je dingen zo anders ( althans ik ).
Vond net een briefje met een hartje erop getekend en dan onze namen er boven geschreven door hem.
Dat gaf hij stiekem op werk aan mij. Normaal zou ik dat zo kinderachtig vinden en kneuzig, maar toen vond ik dat zo schattig en grappig ineens. strange things...

Toen ik dit verhaal hier neer had gezet, hoopte ik echt op reacties als: hij is zeker weten gek op jou geef hem nog wat tijd. & het is ook een hele moeilijke stap om het uit te maken met je huidige relatie.
allemaal bullhit dus..
Ja 1 iemand hier dacht dat hij wel gek op mij is. ( en stiekem, heel fout, hoop ik dat nog steeds)

Morgen word echt moeilijk om hard te blijven, en om niet teveel mijn emoties te laten zien..
Als ik ook nog is laat zien dat ik het verschrikkelijk vind dat hij mij gebruikt heeft kom ik helemaal dom over..

Nou ik slaap voorlopig nog niet..
Voor de rest, Slaap lekker !

ps. beetje wanhopig lijk ik nu wel.. Hopelijk voel ik me morgen beter
pi_57821051
  vrijdag 4 april 2008 @ 09:22:18 #140
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_57822722
Goedemorgen Brach

En nee, je hebt geen enkele reden om je stom te voelen. Iedereen komt wel eens in een situatie dat ie liever naief gelukkig wenst te zijn, in plaats van realistisch en wellicht deprimerend. Jou gevoelens naar hem toe lijken me oprecht, nou dan is het ook logisch dat je er het maximale uit probeert te halen.

Grootste probleem met zulke mensen blijft; als hij nu dit bij zijn vriendin doet, waarom dan niet straks bij jou... Hij had ook veel minder ver kunnen gaan met jou en al veel eerder kunnen breken met zijn huidige vriendin. Immers verliefd worden op een ander kan gebeuren en is niets aan te doen, hoe je daar mee omgaat is in dit geval echter ver onder de maat.

Deze hele situatie is heel erg herkenbaar, je ziet het overal, dus ook op het werk. Ter voorbeeld; ik wenste graag over te stappen naar een andere baas. Mijn eigen baas wilde in het geheel niet luisteren omdat ik nog altijd was gedetacheerd (lees een melkkoe). Pas toen de detachering hard werd stopgezet, gingen er ogen open en kon er eerlijk worden onderhandeld. Nu heb ik duidelijke afspraken en kan ik binnen aanzienlijke tijd geruisloos overstappen.
Snap je wat ik bedoel? Mensen willen niet luisteren of eerlijk 'onderhandelen' zolang ze de macht hebben. Ze vinden het allemaal wel best. Deze jongen zal gek zijn als ie iets onderneemt zolang hij alles kan hebben. Laat hem duidelijk merken 'tot hier en niet verder'. Als ie echt zo in je geïnteresseerd is, zul je zien dat ie binnen een paar dagen bij zijn vriendin weg is. Vervolgens is het aan jou om te besluiten of je hem nog wel kunt vertrouwen, maar dat is iets waar niemand hier je echt mee kan helpen. Dat zul je zelf moeten beslissen... Alhoewel ik je toch dringend het advies wil meegeven kritisch na te denken of dit het type persoon is waar je je leven mee wenst te delen.

Ach en anders dan pak je hem toch gewoon vol op de bek zaterdag waar z'n vriendin bij is... Moet je zien hoe snel het voorbij is
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_57826873
Iemand nog advies wat ik dadelijk nog meer tegen hem moet zeggen aan de telefoon?
  vrijdag 4 april 2008 @ 13:01:51 #142
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57827331
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:39 schreef brach het volgende:
Iemand nog advies wat ik dadelijk nog meer tegen hem moet zeggen aan de telefoon?
blijft standvast, geef hem geen vinger want hij gaat het proberen....
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 4 april 2008 @ 13:25:21 #143
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_57827849
Wens hem ook een gelukkig leven met zijn vriendin 14.gif. Daar houden jongens/mannen namelijk niet van.
There is no rehab for stupidity.
pi_57829034
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:25 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Wens hem ook een gelukkig leven met zijn vriendin 14.gif. Daar houden jongens/mannen namelijk niet van.
ja en alle vrouwen zijn geboren huisvrouwen
  vrijdag 4 april 2008 @ 14:29:07 #145
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_57829236
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:18 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Pas wanneer je als man de ketting te lang maakt krijg je opstandig gedrag. Hou ze goed kort en ze hebben voldoende aan het aanrecht en de eettafel.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  vrijdag 4 april 2008 @ 14:30:52 #146
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_57829275
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:18 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Juist!
There is no rehab for stupidity.
pi_57829339
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:39 schreef brach het volgende:
Niet wat, wel wanneer.
SMS en bel hem als hij bij zijn vriendin is.
Eerst bellen (waarvoor hij dan naar een andere kamer moet en het snel af moet kappen) en dan SMSsen - wat zij niet mag lezen.

Bel hem, zeg dat je hem mist, met hem in een hotel wilt zijn, en dat het niet eerlijk is, en dat je van hem houdt en dat je je rot voelt en blablabla en etcetera.
Gooi alles er maar uit.
En daarna per SMS hetzelfde.

Trek je er niets van aan dat hij bij zijn vriendin is. Dat is toch zeker zijn probleem?

Laat hem dat maar eens uitleggen, hahaha.
Waarom moeten alle problemen van deze driehoeksrelatie bij jou terechtkomen?
Waarom moet jij je stilhouden; zodat hij een vriendin erbij kan hebben?
Hij de lusten en jij de lasten? Niks hoor!
Laat hem ook maar eens delen in dit dilemma!

[ Bericht 16% gewijzigd door mgerben op 04-04-2008 14:46:17 ]
  vrijdag 4 april 2008 @ 14:37:36 #148
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57829399
Ze moet nog met hem samenwerken, mgerben, dus die tactiek lijkt me niet echt handig.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:49:09 #149
203437 Kevin_NL
Zotter dan zot
pi_57830885
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:34 schreef mgerben het volgende:

[..]

Niet wat, wel wanneer.
SMS en bel hem als hij bij zijn vriendin is.
Eerst bellen (waarvoor hij dan naar een andere kamer moet en het snel af moet kappen) en dan SMSsen - wat zij niet mag lezen.

Bel hem, zeg dat je hem mist, met hem in een hotel wilt zijn, en dat het niet eerlijk is, en dat je van hem houdt en dat je je rot voelt en blablabla en etcetera.
Gooi alles er maar uit.
En daarna per SMS hetzelfde.

Trek je er niets van aan dat hij bij zijn vriendin is. Dat is toch zeker zijn probleem?

Laat hem dat maar eens uitleggen, hahaha.
Waarom moeten alle problemen van deze driehoeksrelatie bij jou terechtkomen?
Waarom moet jij je stilhouden; zodat hij een vriendin erbij kan hebben?
Hij de lusten en jij de lasten? Niks hoor!
Laat hem ook maar eens delen in dit dilemma!
Precies wat hij/zij zegt
het is eerlijker voor die vriendin en sommigen zeggen wel ja dat moet hij zelf maar regelen, zijn zaken, daar ben ik het niet mee eens, want ik denk niet dat hij het tegen die vriendin gaat zeggen dat hij vreemdging, dan heeft die vriendin straks weer een probleem miss dat ze denkt dat hij vreemdgaat maar geen bewijs heeft.
alhoewel het eigenlijk ook wel weer verkeerd is om hem zomaar met zijn vriendin erbij te grazen te nemen maar gewoon wat jij zegt ja een belletje terwijl hij bij zijn vriendin is lijkt me eigenlijk wel terecht.
quote:
Ze moet nog met hem samenwerken, mgerben, dus die tactiek lijkt me niet echt handig.
nee ze moet niet meer met hem samenwerken als je het topic gelezen had dan had je gezien dat ze ontslag heeft genomen...
Droeloe
pi_57830963
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 00:33 schreef brach het volgende:

[..]

precies..
vandaag was ik echt in staat om gewoon maar ontslag te nemen
kan me er zo weinig bij voorstellen dat ik dadelijk of ooit nog leuk naar mijn werk kan gaan.
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:49 schreef Kevin_NL het volgende:

[..]

nee ze moet niet meer met hem samenwerken als je het topic gelezen had dan had je gezien dat ze ontslag heeft genomen...
Ik zou de cursus "lezen voor gevorderden" maar eens gaan volgen als ik jou was.
twee violen en een trommel en een fluit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')