Ik ben het met je eens hoor. Verliefdheid is een chemisch gebeuren. Wanneer je van elkaar gaat houden na die eerste periode kun je pas spreken van liefde. Je lijkt me een slimme meid. Laat niet zo met je sollen. Je wordt gebruikt door deze jongen en dat gaat ten koste van jezelf. Meteen bellen. Kan jou het schelen dat hij bij zijn vriendin is, dat is zijn probleem.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:50 schreef brach het volgende:
[..]
Volgens mij pak jij het gewoon heel anders op, veel te diep!
enige wat ik zei is dat verliefdheid stomme dingen met je doet. Misschien had ik het beter kunnen neerzetten : verliefheid KAN stomme dingen met je doen.
& dat is bij mij het geval.
Mijn scheiding tussen echte liefde & verliefdheid vind ik helemaal niet zo gek.
ik vind gewoon niet dat ik ECHTE liefde met die jongen heb, omdat hij nog liefde met een ander deelt.
In dat weekend tochquote:Op woensdag 2 april 2008 16:40 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Wat een klootzak is die gast. Heb je hem geneukt TS?
helemaal mee eens! Dat is ook wel zo eerlijk voor zijn vriendin dan weet die ook gelijk waar ze aan toe isquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:17 schreef Overlast het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor. Verliefdheid is een chemisch gebeuren. Wanneer je van elkaar gaat houden na die eerste periode kun je pas spreken van liefde. Je lijkt me een slimme meid. Laat niet zo met je sollen. Je wordt gebruikt door deze jongen en dat gaat ten koste van jezelf. Meteen bellen. Kan jou het schelen dat hij bij zijn vriendin is, dat is zijn probleem.
bedankt, iemand die me snapt!quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:17 schreef Overlast het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor. Verliefdheid is een chemisch gebeuren. Wanneer je van elkaar gaat houden na die eerste periode kun je pas spreken van liefde. Je lijkt me een slimme meid. Laat niet zo met je sollen. Je wordt gebruikt door deze jongen en dat gaat ten koste van jezelf. Meteen bellen. Kan jou het schelen dat hij bij zijn vriendin is, dat is zijn probleem.
Dat is ook wel weer zo idd, het is zijn probleem en aan hem om eerlijk te zijn tegen zijn vriendin.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:23 schreef SHE het volgende:
Laat die gast lekker zijn eigen rotzooi opruimen.
Wat is dat voor iets naars? Hem confronteren bij zijn vriendin zodat ook zij over de rooie gaat.
Dat is zijn verantwoordelijkheid, niet die van TS. Zij hoeft alleen maar voor zichzelf te zorgen.
Het is inderdaad zijn probleem. Maar jij zit onderhand met de gebakken peren. Jij zit je nu op te vreten! Dus maak je het jouw probleem. Maar misschien heb je gelijk. Je moet nog met hem werken later. Beter breng je hem niet in een moeilijk parket. Dan kon hij later nog wel eens vervelend gaan doen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:25 schreef brach het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo idd, het is zijn probleem en aan hem om eerlijk te zijn tegen zijn vriendin.
Doet hij dat niet dan weet ik ook weer genoeg:)
precies..quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:29 schreef Overlast het volgende:
Dan kon hij later nog wel eens vervelend gaan doen.
Kloptquote:Op vrijdag 4 april 2008 01:09 schreef Thrilled het volgende:
en zie daar het grote minpunt van relaties met collega's
blijft standvast, geef hem geen vinger want hij gaat het proberen....quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:39 schreef brach het volgende:
Iemand nog advies wat ik dadelijk nog meer tegen hem moet zeggen aan de telefoon?
ja en alle vrouwen zijn geboren huisvrouwenquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:25 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Wens hem ook een gelukkig leven met zijn vriendin 14.gif. Daar houden jongens/mannen namelijk niet van.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:18 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ja en alle vrouwen zijn geboren huisvrouwen
Juist!quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:18 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ja en alle vrouwen zijn geboren huisvrouwen
Niet wat, wel wanneer.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:39 schreef brach het volgende:
Iemand nog advies wat ik dadelijk nog meer tegen hem moet zeggen aan de telefoon?
Precies wat hij/zij zegtquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:34 schreef mgerben het volgende:
[..]
Niet wat, wel wanneer.
SMS en bel hem als hij bij zijn vriendin is.
Eerst bellen (waarvoor hij dan naar een andere kamer moet en het snel af moet kappen) en dan SMSsen - wat zij niet mag lezen.
Bel hem, zeg dat je hem mist, met hem in een hotel wilt zijn, en dat het niet eerlijk is, en dat je van hem houdt en dat je je rot voelt en blablabla en etcetera.
Gooi alles er maar uit.
En daarna per SMS hetzelfde.
Trek je er niets van aan dat hij bij zijn vriendin is. Dat is toch zeker zijn probleem?
Laat hem dat maar eens uitleggen, hahaha.
Waarom moeten alle problemen van deze driehoeksrelatie bij jou terechtkomen?
Waarom moet jij je stilhouden; zodat hij een vriendin erbij kan hebben?
Hij de lusten en jij de lasten? Niks hoor!
Laat hem ook maar eens delen in dit dilemma!
nee ze moet niet meer met hem samenwerken als je het topic gelezen had dan had je gezien dat ze ontslag heeft genomen...quote:Ze moet nog met hem samenwerken, mgerben, dus die tactiek lijkt me niet echt handig.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:33 schreef brach het volgende:
[..]
precies..
vandaag was ik echt in staat om gewoon maar ontslag te nemen![]()
kan me er zo weinig bij voorstellen dat ik dadelijk of ooit nog leuk naar mijn werk kan gaan.
Ik zou de cursus "lezen voor gevorderden" maar eens gaan volgen als ik jou was.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:49 schreef Kevin_NL het volgende:
[..]
nee ze moet niet meer met hem samenwerken als je het topic gelezen had dan had je gezien dat ze ontslag heeft genomen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |