Nijna. Hier gaat het tot nu toe nog steeds lekker met slapen.

En bij jou?
Het werkt erg goed. Ik dacht eerst misschien ook wel gewoon toeval, maar het goede slapen nu houd echt aan.

Ze heeft het gewoon echt nodig. We hebben een zeer blije baby op het moment
.
Wat me wel opvalt dat bij bv het badderen ze angstiger is geworden in haar gewone bad. Ze krijgt dan tussendoor schrikreflex en klampt zich helemaal vast aan m'n arm en drukt zich richting zijkant van het badje. Tummytub en douchen met mama/papa vind ze wel nog steeds erg fijn.
Het lijkt erop dat sinds ik haar inbaker ze nog meer behoefte heeft gekregen aan geborgenheid.
Verder is ze wel actiever en zie je haar echt een sprongetje maken in haar ontwikkeling. Ze zoekt als ze wakker is goed contact en probeert zelfs geluidjes en gilletjes te maken om met je te praten. Echt zo lief.
Ook het drinken bij mij gaat echt super. M'n boob wordt nu echt aangevallen zeg maar. Ze heeft een goede eetlust als ze wakker is. Ze komt nog steeds netjes voor 7 voedingen en wat erg prettig is' is dat er regelmaat in lijkt te komen qua tijd. Dit doet ze uiteraard zelf. Ik voed nog steeds op verzoek.
S'nachts slaapt ze trouwens zo'n 5 a 6 uur door. Dan maak ik haar wakker. Ik dacht zelf dat dit beter is ivm de borstvoeding. Hoe doen jullie dat? Wakker maken of door laten slapen?
Als we straks de Pucka hebben gaat hubbie ook inbakeren.
Hij is ook overtuigt nu, maar vind het eng om zelf te doen met doeken.