Sorry dat ik je er weer aan herinnert hebquote:Op woensdag 3 december 2008 08:41 schreef Webkim het volgende:
He nou, wat vervelend dat dit draadje weer komt bovendrijven.![]()
Ik heb me vreselijk ellendig gevoeld tijdens die bakerperiode, want het gaat ZO tegen het moedergevoel in je kind te laten huilen. En nu achteraf bezien voel ik me er nog altijd schuldig over dat we dat gedaan hebben. Was ik maar eerder zo handig met een draagdoek geweest. En was het consultatiebureau maar niet gelijk met Ria Blom aan komen zetten. Dan zou het hier veel prettiger verlopen zijn.
Pfff.
quote:Op woensdag 3 december 2008 08:41 schreef Webkim het volgende:
He nou, wat vervelend dat dit draadje weer komt bovendrijven.![]()
Ik heb me vreselijk ellendig gevoeld tijdens die bakerperiode, want het gaat ZO tegen het moedergevoel in je kind te laten huilen. En nu achteraf bezien voel ik me er nog altijd schuldig over dat we dat gedaan hebben. Was ik maar eerder zo handig met een draagdoek geweest. En was het consultatiebureau maar niet gelijk met Ria Blom aan komen zetten. Dan zou het hier veel prettiger verlopen zijn.
Pfff.
Bedankt voor de tip! Ga eens kijken of dat ook wat isquote:Op woensdag 3 december 2008 09:11 schreef Brighteyes het volgende:
Wat je evt. ook nog zou kunnen proberen is om een keertje met haar bij de ostheopaat langs te gaan. Er zijn heel veel kindjes in OUD die daar echt baat bij hebben gehad ook en die daarna heel wat beter in hun vel leken te zitten.
nee als een russische babyquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:15 schreef Ticootje het volgende:
Als een zeehondje![]()
Ik hoop zo dat het helpt bij Tess.
Heb je echte inbakerdoeken?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:17 schreef Vicky het volgende:
[..]
nee als een russische baby
net heeft ze een half uurtje geslapen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |