Inbakeren is hier niet nodig, Jennifer slaapt gewoon goed en huilt niet vaak. Maar ik ben wel heel strikt in regelmaat. Ik heb een beetje een Klok-tik, dus ik kijk bijna elke 5 minuten op de klok hoelaat het is.
Jennifer voed ik elke 3 uur, als ze eerder komt probeer ik toch te rekken tot het tijd is om te eten. Elke keer dat het voedingstijd is volg ik een vast ritueel, van tiet naar schone luier, knuffelen, andere tiet, knuffelen en weer klaarmaken om naar bedje te gaan. Ik merk nu ik een strak ritme aanhou dat Jennifer beter slaapt en beter eet als dat ik haar op verzoek voed. Ze kwam vaak al na 1,5 uur weer voor een voeding, nam een paar slokjes en viel dan weer in slaap omdat ze eigenlijk nog moe was. Nu ik er echt 3 uur laat tussen zitten en haar na een uurtje weer op bed leg gaat het veel beter.
Ook de dagen zien er vrijwel hetzelfde uit. We staan elke dag rond dezelfde tijd op, Jennifer wordt rond een uur of 11 aangekleed, dan gevoed en dan gaan we wandelen. Om 21.00 gaat de pyjama weer aan, om 22.30 laatste voeding (fles) en om 23.00 liggen we op bed. Ik merk dat als ik bijvoorbeeld een dag niet ga wandelen dat ze wat onrustiger is, of dat als we bij mijn ouders zijn 's avonds en om 21.00 nog niet het pyjama-ritueel is gedaan dat ze dan gewoon wakker blijft tot de volgende voeding.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.