OK, ¤15,- incl. geboden danquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:20 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Voor 15 incl. hebben we een deal...
OK, het is niet heel netjes van mij, Viperke was eerder. Desalniettemin wil ik mad max wel graag hebben, dus heb ik hem/haar(?) overboden. En volgens je eigen woorden is ¤15,- incl. een deal.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:27 schreef twentemeisje het volgende:
Aan wie moet ik 'm dan sturen, aan Viperke of VampiricDemon?
Op de hoekjes van de box zie je dat ie niet fris uit de winkel komt, maar echt niets schokkends (kan er vanavond wel een fotootje van maken). De films zijn in nieuwstaat, ik heb alleen de eerste film 1x bekeken, die andere drie zijn dus niet eens uit de box geweest.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:26 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
In welke staat is de batman box?
Indien Viperke en VampiricDemon niet reageren vandaag dan is Mad Max voor jou, oké?quote:Op donderdag 3 april 2008 11:58 schreef Ulreazj het volgende:
Mad Max al verkocht ? Anders wil ik die wel voor 15 ¤ incl
*Reageert*quote:Op donderdag 3 april 2008 12:05 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Indien Viperke en VampiricDemon niet reageren vandaag dan is Mad Max voor jou, oké?
Je hebt PMquote:Op donderdag 3 april 2008 14:57 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
It's your lucky day. PM je me je gegevens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |