quote:Op zondag 6 april 2008 19:15 schreef Falcon4ever het volgende:
Zit ik zojuist de Almere Vandaag (lokaal krantje) te lezen staat er een pagina grote advertentie in van MMM (Make more music). Op zich niks ernstigs maar als ik dan de lineup check staat het emo bandje 'too loud for granny' daarin
dus... z0mg dribbel komt 9 april naar almere ...
tvp
Op zich wel een toffe tent ( http://www.noxalmere.nl/ ) alleen hij zit iets verder van 't 'gewone' uitgaanscentrum (en een pokke eind van almere cs). Een vriendin van me werkt daar ook dus doe 'r de groetenquote:Op zondag 6 april 2008 20:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Beetje toffe zaak ?![]()
nox ofzo was het
Maak eens een foto van dat stuk![]()
Ahhhhhhh, een verdwaalde mod!quote:Op zondag 6 april 2008 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Stomme kutdribbel
ik kom 20 april naar almere
Dubbelverdwaald dus...quote:
Daar hebben we toch niks aan joh =(quote:Op zondag 6 april 2008 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Stomme kutdribbel
ik kom 20 april naar almere
Oh, net als de rest van het uitschot hier...quote:
Ja klopt.quote:Op zondag 6 april 2008 22:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Oh, net als de rest van het uitschot hier...
haha ok thnx! ik zal het eens even overwegen dan!quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:44 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat is zeker wat. Heb ook een UX1, en kan je prima mee uit de voeten, modelling te over, alles is mogelijk!
Vraag je dat echt serieus?quote:
Ik had hem er meteen vanaf getrapt. Tevens nieuwe picsquote:Op maandag 7 april 2008 01:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Losgeslagen slayerfan op je podium![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 april 2008 01:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat die FOK!ker?quote:Op maandag 7 april 2008 01:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |