Ja, bijna sexyquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:13 schreef Sloggi het volgende:
Mooie humbuckers, Dean! De gitaar ziet er stukken mooier uit zo.
Whehehehe, ben benieuwdquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:09 schreef Witchfynder het volgende:
Ik zaag me de pleuris zeg. Het is best lelijk. Maar ik heb al een leuke mod bedacht.
.
Foto's zullen uiteraard tzt volgen..
we zien welquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:22 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Lekker netwerken.
Maar feestjes zijn meestal ook de plekken waar men afspraken maakt die men nooit nakomt!
Als je per sé een Fender wilt, de beste bang-for-buck at the moment... Ik heb eraan gedacht om mijn 52RI te verkopen, baja aan te schaffen en de rest van het geld in mijn zak te steken. Maar helaas, ik kon mijn weg niet vinden op de hals, ben dol op mijn vintage frets. Wel lekkere klank, lekker resonant, dikke hals, gewoon zoals het hoort!quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:35 schreef Jorikjet het volgende:
vandaag zitten spelen op een baja telecaster, erg aantrekkelijk gitaartje voor erg mooie prijs!! ff onthouden voor wanneer ik een tele wil gaan kopen
Ik heb deze nu thuis staan, even afstellen en intoneren voor die beste man die hem verkoopt. Leuke set welquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:39 schreef Sloggi het volgende:
Iemand nog een tip voor een strat-body incl. nek (dus eigenlijk gewoon een gitaar met kapotte electronica). Het liefst een Fender, maar ik kan me voorstellen dat die dingen wat moeilijker te vinden zijn.
Dat is zeker wat. Heb ook een UX1, en kan je prima mee uit de voeten, modelling te over, alles is mogelijk!quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:55 schreef Patrijz het volgende:
Jongens! Ik heb ff een vraagje, aangezien hier nogal wat kenners zitten heb ik er vast wel wat aan haha
ik wil wel eens wat opnemen met m'n elektrische gitaar op mijn computer... nou heb ik al beetje rondgekeken en zag ik de Line6 toneport ux1 waarme je dus je gitaar met de computer kan verbinden en opnemen/editen door middel van software... is dat wat? Ik heb geen enorm budget en het is ook alleen maar een beetje uitproberen/klooien! weten jullie misschien nog andere (betere?) alternatieve? deel je (mogelijke) ervaringen!
Nee, dank je. Ik zoek echt een kale body met neck zodat ik zelf lekker aan kan pielen. Liefst ook goed hout. Ik heb wel het een en ander gevonden op internet, maar ik weet niet of het relatief duur is:quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik heb deze nu thuis staan, even afstellen en intoneren voor die beste man die hem verkoopt. Leuke set wel
Heb wel betere foto's van de gitaar en de amp, mocht je dat willen.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 03:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Whehe
Was coolErg vette zaal om te spelen
Beetje jammer dat we van het podium werden gekicked door de organistatieen op wat voor manier
Dat we geen soundcheck konden doen waardoor het podiumgeluid kutwas
En dat ze hele kutte versterkers hadden
Maar het optreden was wel vet
hdje toch mijn gibson les paul 1965 maar moetne lenenquote:Op zaterdag 5 april 2008 03:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Helaas niet door, 1e 2 van de 8 gingen door en waren 4e geworden maar helaasch
Jammer! Maar iig hebben jullie goed gespeeld.quote:Op zaterdag 5 april 2008 03:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Helaas niet door, 1e 2 van de 8 gingen door en waren 4e geworden maar helaasch
Jij hebt ook al zo'n flat.quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:33 schreef Jorikjet het volgende:
oja kijk eens wat ik kreeg met de post;
[ afbeelding ]
tc electronic vintage tremelo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |