Nou, hij is nog in zo goed als nieuw staat (echte nieuwstaat, niet Marktplaats nieuwstaatquote:
Donequote:
Komt goed. Waarschijnlijk in mei in Tilburg.quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:37 schreef MrReElmo het volgende:
[..]
Done![]()
Als jullie een keer in het verre zuiden spelen dan moet je het even melden![]()
Typen met bier is moeilijk...
Lekker netwerken.quote:Op vrijdag 4 april 2008 04:20 schreef Under_Score het volgende:
binnenkort housewarming party bij iemand waarmee ik in een band heb gespeeld. mischien daar wat connecties maken en wat haakjes uitgooien en kijken of ik dan mensen bij eklaar kan krijgen voor een eigen band
heb ik ook weer wat te doen op zondag
quote:
Ziet er hip uit!quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:13 schreef Deansensitized het volgende:
Nieuwe elementen in de SG
Oud:
[ afbeelding ]
Nieuw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit, dudequote:Op vrijdag 4 april 2008 09:13 schreef Deansensitized het volgende:
Nieuwe elementen in de SG
Oud:
[ afbeelding ]
Nieuw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja heel vlot.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:11 schreef Deansensitized het volgende:
Vlot gegaan dan
Klinkt ook wel hip
Alleen nog maar brugelement zo aan de output gehangen, rest komt later
Ik zou niet eens weten wat het is, laat staan dat ik het tot op heden ooit (bewust) gemist heb.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:56 schreef Deansensitized het volgende:
Geen Dremel?
Wat moet een mens nog zonder!
Ja ben nooit zo'n klusser geweest.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:56 schreef Deansensitized het volgende:
Geen Dremel?
Wat moet een mens nog zonder!
quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wat het is, laat staan dat ik het tot op heden ooit (bewust) gemist heb.
Ja, dan is Friesland toch ietsje dichterbijquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja ben nooit zo'n klusser geweest.. Ik weet dat mijn vader er een heeft, maar weet niet of dat hier ligt of in Brazilië.
.
Volgens een gast op een site werkt een figuurzaagje ook..
Dremelquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:46 schreef Deansensitized het volgende:
Waarom weet niemand dat?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |