Zijn jouw pedaaltjes true bypass, of hoe doe je dat? Of compenseer je het geluidsverschil met een equaliser? Ik merk met m'n Cry Baby wel verschil, m'n Rat beïnvloedt 't geluid niet.quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:38 schreef Jorikjet het volgende:
dat dacht ik! en me tuner en fuzz factory passen er niet eens op
misschen dat ik me rat eruit haal en daar de fuzz neerzet... gebruik de rat namelijk te weinig laatste tijd
Ik wil een rat, klinkt lekker man! Lekker veelzijdig!quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:38 schreef Jorikjet het volgende:
dat dacht ik! en me tuner en fuzz factory passen er niet eens op
misschen dat ik me rat eruit haal en daar de fuzz neerzet... gebruik de rat namelijk te weinig laatste tijd
Ik heb me laten vertellen dat een Fishman kopen en door een pro in laten bouwen een van de beste opties is...quote:
de wahwah, super hard on, fuzz factory en fulldrive zijn true bypass. de andere pedaaltjes niet, maar ze sucken geen tone weg. een crybaby doet dat idd wel heel erg (ik heb zo'n hendrix wah gehad), maar is makkelijk true bypass te maken!quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:12 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zijn jouw pedaaltjes true bypass, of hoe doe je dat? Of compenseer je het geluidsverschil met een equaliser? Ik merk met m'n Cry Baby wel verschil, m'n Rat beïnvloedt 't geluid niet.
ja dat wel, maar kan genoeg gain halen uit de fulldrive + super hard on. de fuzz factory is dan leuk voor erbij om freaky dingen te maken door te spelen met de knopjes + wah + volume op gitaarquote:Op zaterdag 5 april 2008 12:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik wil een rat, klinkt lekker man! Lekker veelzijdig!
Ok, misschien daar eens voor kijken. Hoe verhelpen profs dat probleem eigenlijk? Ik weet dat David Gilmour bijvoorbeeld geen true bypass gebruikt vanwege eventueel volumeverschil.quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:58 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
de wahwah, super hard on, fuzz factory en fulldrive zijn true bypass. de andere pedaaltjes niet, maar ze sucken geen tone weg. een crybaby doet dat idd wel heel erg (ik heb zo'n hendrix wah gehad), maar is makkelijk true bypass te maken!
Hij heeft zijn haar laten groeien.quote:
quote:oldspice56 (13 hours ago) Show Hide
his head looks less square with hair on it
Hmm, ik heb momenteel niet echt geld overquote:Op vrijdag 4 april 2008 02:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou, hij is nog in zo goed als nieuw staat (echte nieuwstaat, niet Marktplaats nieuwstaat), maar heb hem zelf met korting gekocht eeeeen omdat je een Gitaristentopicmannetje ben mats ik je iets dus laten we zeggen:
55,- + verzendkosten..
Is goed. Hij ligt hier voorlopig nog in de kast.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:55 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Hmm, ik heb momenteel niet echt geld overmaar ik spreek je er nog een keer op aan
Hell yeah!! Alleen dan op een Dean in plaats van zo'n afgezaagde Zakk Wylde Les Paul.quote:
die zakk LP is echt te bruut!quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:08 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hell yeah!! Alleen dan op een Dean in plaats van zo'n afgezaagde Zakk Wylde Les Paul.
Al mogen ze me maandag best een brengen hoor
Mooizoquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:41 schreef Witchfynder het volgende:
Hey Cynic, ze klinken heerlijk die jamcups! Net wat GHS Boomers op de plank gelegd. Mijn Marshall ampje klinkt eindelijk als een Marshall. Metaaaaaaaal!
.
.
Hahah vet!quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:45 schreef Deansensitized het volgende:
Alle YouTube reviewers kunnen wel inpakken, deze man is god!
Joahwel, zekers, maar iets te tyisch zeg maar. Is wel vet te zien, maar als Zakk hem om heeft, zou er zelf niet direct zo bijlopen. Maar die dingen spelen en klinken inderdaad erg goed!quote:
Of dat jaquote:
Ik heb echt zo'n enorme hekel aan tabbed browsing, niet normaalquote:Op zondag 6 april 2008 18:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Of dat ja
Maar vind tabbladen veel makkelijker
quote:Op zondag 6 april 2008 18:13 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n enorme hekel aan tabbed browsing, niet normaal
Taakbalk staat bij mij op automatisch verbergen, dus die zie ik niet en ik kan tussen ALLE programma's schakelen met 1 toetsencombinatiequote:Op zondag 6 april 2008 18:29 schreef Deansensitized het volgende:
Veel relaxter man. Alle internet in wat tabbaden, verder wat MSN dingen enzo in de taakbalk, word het ook niet zo druk
Alt+tabquote:Op zondag 6 april 2008 19:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Taakbalk staat bij mij op automatisch verbergen, dus die zie ik niet en ik kan tussen ALLE programma's schakelen met 1 toetsencombinatie
quote:Op zondag 6 april 2008 19:15 schreef Falcon4ever het volgende:
Zit ik zojuist de Almere Vandaag (lokaal krantje) te lezen staat er een pagina grote advertentie in van MMM (Make more music). Op zich niks ernstigs maar als ik dan de lineup check staat het emo bandje 'too loud for granny' daarin
dus... z0mg dribbel komt 9 april naar almere ...
tvp
quote:Op maandag 24 maart 2008 12:43 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Yep, ik ben rel=external vergeten toe te voegen, dat staat op mijn lijstje. Tot die tijd even shift-klik (of control-klik) gebruiken of middelste muisknop.
quote:Op zondag 6 april 2008 19:15 schreef Falcon4ever het volgende:
Zit ik zojuist de Almere Vandaag (lokaal krantje) te lezen staat er een pagina grote advertentie in van MMM (Make more music). Op zich niks ernstigs maar als ik dan de lineup check staat het emo bandje 'too loud for granny' daarin
dus... z0mg dribbel komt 9 april naar almere ...
tvp
Op zich wel een toffe tent ( http://www.noxalmere.nl/ ) alleen hij zit iets verder van 't 'gewone' uitgaanscentrum (en een pokke eind van almere cs). Een vriendin van me werkt daar ook dus doe 'r de groetenquote:Op zondag 6 april 2008 20:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Beetje toffe zaak ?![]()
nox ofzo was het
Maak eens een foto van dat stuk![]()
Ahhhhhhh, een verdwaalde mod!quote:Op zondag 6 april 2008 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Stomme kutdribbel
ik kom 20 april naar almere
Dubbelverdwaald dus...quote:
Daar hebben we toch niks aan joh =(quote:Op zondag 6 april 2008 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Stomme kutdribbel
ik kom 20 april naar almere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |