Ik heb de humbuckers uit mijn washburn nog liggen, als je die kan gebruiken kan ik ze zo opsturen.quote:
Doen man!!quote:Op woensdag 2 april 2008 22:47 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb de humbuckers uit mijn washburn nog liggen, als je die kan gebruiken kan ik ze zo opsturen.
Glimmen ze?quote:Op woensdag 2 april 2008 22:47 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb de humbuckers uit mijn washburn nog liggen, als je die kan gebruiken kan ik ze zo opsturen.
Aasgier.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Doen man!!
En als jij ze niet wil
6,20 euroquote:Op woensdag 2 april 2008 22:55 schreef Cynic het volgende:
Glimmen niet nee. Het zijn een 621 en 623, best degelijke humbuckers, heb er onze vorige cd mee opgenomen. Maar nu heb ik ze vervangen voor een setje SD's dus liggen ze hier niks te doen. Wat kost het versturen van zoiets tegenwoordig? Paar euro ofzo? Hoef er verder niks voor te hebben.
Held!quote:Op woensdag 2 april 2008 22:55 schreef Cynic het volgende:
Glimmen niet nee. Het zijn een 621 en 623, best degelijke humbuckers, heb er onze vorige cd mee opgenomen. Maar nu heb ik ze vervangen voor een setje SD's dus liggen ze hier niks te doen. Wat kost het versturen van zoiets tegenwoordig? Paar euro ofzo? Hoef er verder niks voor te hebben.
Prima, PM je adresgegevens maar even.quote:
Maakt dat wat uit dan? Je kunt die pinnetjes toch gewoon verstellen?quote:Op woensdag 2 april 2008 23:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Prima, PM je adresgegevens maar even.
Waar ga je ze trouwens instoppen?
Ik weet overigens niet meer welke in de brug zat en welke in de nek, maar daar is nog wel achter te komen.
Oh dat zal best, maar je hebt doorgaans toch pickups die bedoeld zijn voor een bepaalde positie? Lijkt me makkelijker die dan ook op die positie te gebruiken en niet alles aan te moeten passen.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit dan? Je kunt die pinnetjes toch gewoon verstellen?
Doe ik.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Prima, PM je adresgegevens maar even.
Waar ga je ze trouwens instoppen?
Ik weet overigens niet meer welke in de brug zat en welke in de nek, maar daar is nog wel achter te komen.
Oh, en sorry Dean, wist niet dat je nog pickups zocht.
Ik speel veel meer als alleen Clash hoor.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:15 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
hm lijkt me niet echt handig, al is het bij die muziek die jij speelt niet echt nodig (clash enzo toch?) om dingen te boosten ofzo
Ja, brug en hals elementen verschillen qua windingen ook een boel. Meer windingen is meer output en doorgaans heeft een brugelement meer output.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit dan? Je kunt die pinnetjes toch gewoon verstellen?
Dat kan wel kloppen want van de 623 is het washburn logo er nogal afgesleten.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:19 schreef Witchfynder het volgende:
Lees ergens net dat de 621 in de nek hoort te zitten en de 623 bij de brug..
Dat dus.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:21 schreef punkjunk het volgende:
Ja, brug en hals elementen verschillen qua windingen ook een boel. Meer windingen is meer output en doorgaans heeft een brugelement meer output.
Dan zijn we er uit.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:24 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppen want van de 623 is het washburn logo er nogal afgesleten.
Nee hoor, ik breng ze gewoon langsquote:Op woensdag 2 april 2008 18:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Is iedereen nu pakketjes naar Dean aan het opsturen?
Ja bij Tele's weet ik dat, maar als ik dit zie:quote:Op woensdag 2 april 2008 23:21 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ja, brug en hals elementen verschillen qua windingen ook een boel. Meer windingen is meer output en doorgaans heeft een brugelement meer output.
Oh, dus daarom hebben metalgitaristen zo'n lelijke gitaren. Maar waarom klinken ze dan ook nog eens voor geen meter?quote:Op woensdag 2 april 2008 23:35 schreef Cynic het volgende:
Bij muziek gaat het vaak ook om de dingen die je hoort, niet alleen wat je ziet
Wat voor kleur element heeft 't nekelement eigenlijk bij 'n Tele?quote:Op woensdag 2 april 2008 23:38 schreef punkjunk het volgende:
Die chrome kapjes zijn gewoon los hoor. Nou, niet los, maar je kunt ook chrome kapjes zetten op "normale" humbuckers.
Klinkt alsof je Trivium omschrijft.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:35 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Oh, dus daarom hebben metalgitaristen zo'n lelijke gitaren. Maar waarom klinken ze dan ook nog eens voor geen meter?
Een gewone single coil met een kapje dacht ik.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat voor kleur element heeft 't nekelement eigenlijk bij 'n Tele?
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Klinkt alsof je Trivium omschrijft..
Ja ik vroeg me af wat er onder 't kapje zat. Maar dat zou best wit kunnen zijn jaquote:Op woensdag 2 april 2008 23:43 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Een gewone single coil met een kapje dacht ik.
Ik vraag me altijd af of dat nog invloed op je geluid heeft of dat zo'n kapje puur cosmetisch is.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:38 schreef punkjunk het volgende:
Die chrome kapjes zijn gewoon los hoor. Nou, niet los, maar je kunt ook chrome kapjes zetten op "normale" humbuckers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |