Nee, ik boost alleen. En dat doe ik ook al niet meer sinds ik de elementen van me p90 wat omhoog heb gezet.quote:
Ja.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:28 schreef Laertes het volgende:
Heeft iemand hier toevallig ervaring met het versterken van (steelstring) akoestische gitaren?
quote:
hm lijkt me niet echt handig, al is het bij die muziek die jij speelt niet echt nodig (clash enzo toch?) om dingen te boosten ofzoquote:Op woensdag 2 april 2008 20:26 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Nee, ik boost alleen. En dat doe ik ook al niet meer sinds ik de elementen van me p90 wat omhoog heb gezet.
Serieus: wat wil je weten dan?quote:Op woensdag 2 april 2008 20:28 schreef Laertes het volgende:
Heeft iemand hier toevallig ervaring met het versterken van (steelstring) akoestische gitaren?
Ja, neem ik hetzelfde geluid op met Wavelab, geen problemen, neem ik het op met Guitar Rig, hoor je heeeeeel veel feedback over het geluid heen, geluidskaart instellingen dan niet gewijzigd...quote:Op woensdag 2 april 2008 22:18 schreef Deansensitized het volgende:
Ik krijg met Guitarrig ook alleen maar feedback
Ik heb de humbuckers uit mijn washburn nog liggen, als je die kan gebruiken kan ik ze zo opsturen.quote:
Doen man!!quote:Op woensdag 2 april 2008 22:47 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb de humbuckers uit mijn washburn nog liggen, als je die kan gebruiken kan ik ze zo opsturen.
Glimmen ze?quote:Op woensdag 2 april 2008 22:47 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb de humbuckers uit mijn washburn nog liggen, als je die kan gebruiken kan ik ze zo opsturen.
Aasgier.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Doen man!!
En als jij ze niet wil
6,20 euroquote:Op woensdag 2 april 2008 22:55 schreef Cynic het volgende:
Glimmen niet nee. Het zijn een 621 en 623, best degelijke humbuckers, heb er onze vorige cd mee opgenomen. Maar nu heb ik ze vervangen voor een setje SD's dus liggen ze hier niks te doen. Wat kost het versturen van zoiets tegenwoordig? Paar euro ofzo? Hoef er verder niks voor te hebben.
Held!quote:Op woensdag 2 april 2008 22:55 schreef Cynic het volgende:
Glimmen niet nee. Het zijn een 621 en 623, best degelijke humbuckers, heb er onze vorige cd mee opgenomen. Maar nu heb ik ze vervangen voor een setje SD's dus liggen ze hier niks te doen. Wat kost het versturen van zoiets tegenwoordig? Paar euro ofzo? Hoef er verder niks voor te hebben.
Prima, PM je adresgegevens maar even.quote:
Maakt dat wat uit dan? Je kunt die pinnetjes toch gewoon verstellen?quote:Op woensdag 2 april 2008 23:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Prima, PM je adresgegevens maar even.
Waar ga je ze trouwens instoppen?
Ik weet overigens niet meer welke in de brug zat en welke in de nek, maar daar is nog wel achter te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |