abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 april 2008 @ 07:55:53 #276
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58059623
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:30 schreef blindgier het volgende:
Iemand nog een plekkie over in de bus naar de Kuip?
Denk dat er zondag nog wel plek is hoor.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  dinsdag 15 april 2008 @ 07:56:26 #277
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58059628
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:22 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik zag ook een clubcard staan op de site. 5 of 6 euro, en dan los betalen voor elke wedstrijd. Iemand die hier iets meer over kan vertellen?
Je hebt het zelf al verteld

Eenmalig 5/6 euro betalen en dan voor iedere wedstrijd die je bezoekt de entree betalen. Geen voorrang bij kaartverkoop.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  dinsdag 15 april 2008 @ 08:28:08 #278
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58059903
Beter laat dan nooit, LD gisteren:
quote:
Dubbel feest voor Roda JC

Het was gisteren één groot feest in het Parkstad Limburg Stadion. Roda JC verzekerde zich door een 4-1 overwinning tegen VVV definitief van een plek in de play-offs om Europees voetbal, en nam vervolgens op grootse wijze afscheid van Ger Senden.

Mister Roda Senden (36) mocht tegen de Venlonaren vlak voor tijd invallen. Vrijwel direct werd hij weer naar de kant gehaald.

De publiekswissel is een passende ode aan de voetballer die na negentien jaar trouwe dienst na dit seizoen afscheid neemt als profvoetballer.

Tal van Roda-coryfeeën waren naar Kerkrade afgereisd om Senden in een wedstrijdje tussen de ploeg uit het seizoen ’94- ’95 en een All Star Team te eren.

Zelfs AC Milan-doelman Zeljko Kalac was overgevlogen uit Italië, al mocht de Australiër niet keepen. Alle spelers droegen uit eerbetoon een 2 op de rug, hét nummer van Senden. Na afloop werd de bescheiden Kerkradenaar met cadeaus overstelpt. „Als een club je zo’n dag bezorgt, is dat niet terug te betalen in geld.”

Bron: LD
quote:
OVERWINNING ALS AFSCHEID

Mister Roda Ger Senden nam gisteren afscheid met twee duels. Hij deed eenmaal twee minuten mee in de wedstrijd tegen VVV, die Roda won met 4-1. Daarna werd er nog een feestje gebouwd met een duel tussen Roda ’94-’95 en een all stars-team. Na afloop ging Senden op de schouders bij Mark Luijpers en Marco van Hoogdalem.

quote:
Geknipt afscheid voor ‘de schier’

Het moet je maar gebeuren: mag je vlak voor tijd invallen in een belangrijke derby om vervolgens twee minuten later weer naar de kant te worden gehaald. De curieuze wissel is een passende ode aan Ger Senden (36), die na negentien jaar trouwe dienst na dit seizoen afscheid neemt als profvoetballer.

De laatste seconden van Roda JC-VVV (4-1) tikken weg als aan de zijlijn een wissel wordt aangekondigd.

Hoewel het bordje aangeeft dat de Roda JC’er met nummer 2 zich moet melden, maakt de betreffende speler niet bepaald aanstalten naar de kant te komen. Sterker nog, hij heeft het helemaal niet door. Pas als grinnikende teamgenoten Ger Senden duidelijk maken dat hij, twee minuten nadat hij Fatih Sonkaya is komen aflossen, toch echt weer moet inrukken, valt het kwartje bij het feestvarken.

,,Daar had ik dus absoluut geen rekening mee gehouden”, aldus Senden, die lachend richting de dug-out slentert en vervolgens door Pa Modou Kah wordt opgetild en afgeleverd langs de zijlijn.

Zelden zal zo’n belangrijke wedstrijd (Roda strijdt voor Europees voetbal, VVV tegen degradatie) zo’n kolderiek slot hebben gekend.

Al was gekend. Al was de wissel volgens Roda-interimtrainer Martin Koopman logisch. ,,Ger speelde zo dramatisch dat ik hem wel móest wisselen.”

Door de geruststellende tussenstand is de opluchting in het Kerkraadse kamp op dat moment levensgroot.

Het plannen van de afscheidswedstrijd voor Senden na afloop derby, is afloop van de beladen derby, is niet zonder risico. Aan het gruwelscenario dat VVV zou winnen, durft eigenlijk niemand te denken. Veel reden om te feesten zou er dan namelijk niet zijn geweest en een deels leeg stadion is het laatste wat Ger Senden zou hebben verdiend.

Zover komt het niet. Al trekt iedereen bij Roda wit weg als VVV op 0-1 komt. ,,Toch maakte ik me geen zorgen”, aldus de hoofdrolspeler zelf. ,,Ik bleef rustig, wist dat het goed zou komen.

Ik heb de jongens voor de wedstrijd gezegd: ‘Het grootste cadeau dat jullie me vandaag kunnen geven is een overwinning’.”

En dus gaan na afloop alle remmen los. Tal van Roda-coryfeeën zijn naar Kerkrade afgereisd om de schier (een van Sendens bijnamen luidt: de schaar) in een wedstrijdje tussen de ploeg uit het seizoen ’94-’95 en een All Star Team te eren. Zelfs AC Milan- doelman Zeljko Kalac is overgevlogen uit Italië, al mag de Australiër niet keepen. ,,Dan vermoorden ze me in Milaan.”

Alle spelers dragen uit eerbetoon een 2 op de rug, hét nummer van Senden. Die zorgt zelf voor één van de hoogtepunten door met een verfijnde lob over Ronald Waterreus één van de doelpunten voor zijn rekening te nemen. Misschien wel de mooiste treffer uit zijn lange carrière. Alsof het niet anders kan, worden tegen het einde van het potje de hemelsluizen volledig opengedraaid en komt de regen met bakken uit de hemel.

Zelfs de weergoden werken mee, want onder deze omstandigheden was Ger Senden op z’n best.

Na afloop wordt de bescheiden Kerkradenaar met cadeaus overstelpt.

,,Als een club je zo’n dag bezorgt, is dat niet terug te betalen in geld.”

quote:
Roda heeft nog twee troeven

Roda JC kan volgende week ontspannen afreizen naar De Kuip voor de laatste competitiewedstrijd van het seizoen. De 4-1 zege op VVV én de uitslagen in Nijmegen en Doetinchem waren voldoende om de deur naar de play-offs definitief open te trappen. De Kerkraadse ploeg heeft daardoor nog twee troeven in de hand om een UEFA Cup-ticket binnen te slepen.

D e belangen waren gisteren groot in het bijna uitverkochte Parkstad Limburg Stadion. Door het geknoei in de laatste weken waren de (op NEC na) evenmin soepel draaiende concurrenten akelig dicht in de buurt van Roda beland. Met het oog op het bezoekje volgende week aan Feyenoord had Roda dan ook een zege nodig om de plek in het linkerrijtje vast te houden.

De zorgen van de tegenstander waren van een geheel andere orde.

VVV voelde de hete adem van de eerste divisie in zijn nek en was eigenlijk ook alleen gebaat bij een overwinning. Terwijl de bezoekers na afloop, tot overmaat van ramp ook nog eens met de rode lantaarn, van het veld stapten, vierde de thuisclubaanhang feest.

Door de nederlaag van Vitesse en het gelijkspel van FC Utrecht had Roda het plaatsje in de play-offs veiliggesteld. Een ticket dat graag zal worden ingeleverd als over twee weken de beker wordt gewonnen.

De uiteindelijk nog ruim uitgevallen overwinning was verdiend. De veel te tam acterende gasten, die via Soltani nog wel op voorsprong kwamen, wekten nauwelijks de indruk te vechten voor lijfsbehoud.

Met name centraal achterin was het geregeld alle hens aan dek. Nadat De Fauw een vrije trap tegen de paal had gekogeld, was het tien minuten voor de rust dan toch raak. Reekers haalde Bodor in het strafschopgebied onderuit, Meeuwis schoot onberispelijk de 1-1 binnen.

In een tijdsbestek van twee minuten sleepte de thuisploeg vervolgens de drie punten over de meet.

Het begon met gevaarlijk en onnodig balverlies van Amrabat op een moment waarop VVV dacht aan een aanval te kunnen beginnen.

Een felle De Jong ontfutselde de VVV-aanvaller de bal en stuurde Van Tornhout diep. De Belg, die als targetman een prima wedstrijd speelde en zijn tegenstanders een lastige middag bezorgde, worstelde zich langs Begois en legde breed op Lamah die vanuit buitenspelpositie de 2-1 binnen schoof.

Toen Bodor even later een vrije trap over de muur krulde (3-1) sloeg de VVV-aanhang de schrik om het hart. In Rotterdam was Excelsior op 1-0 gekomen tegen AZ waardoor de eerste divisie nadrukkelijk aan de Venlose poort klopte.

Aangezien bij de bezoekers de échte wil om te winnen en de overtuiging ver te zoeken waren, hoefde de Kerkraadse aanhang zich geen zorgen meer te maken dat de overwinning nog in gevaar zou komen.

Daardoor was het veel interessanter wat op de andere velden gebeurde.

De concurrentie werkte keurig mee, waardoor het feest kon losbarsten. Roda bleef moeiteloos op de been en kreeg nog enkele grote kansen om uit te lopen.

Verder dan de 4-1 van Hadouir na knap voorbereidend werk van Sonkaya kwamen de gastheren niet. Het mocht de pret op de tribunes niet drukken, de play-offs waren definitief bereikt, waardoor de mannen van Raymond Atteveld zich kunnen opmaken voor een aardig slot van het seizoen.

quote:
Relaxed richting bekerfinale

Mission accomplished. Een plek bij de eerste negen kan Roda JC niet meer ontgaan na de eenvoudige zege op provinciegenoot VVV. Oók bij een nederlaag in de bekerfinale tegen Feyenoord maakt Roda in de play-offs dus nog kans op Europees voetbal. „Doelstelling behaald”, opende een zichtbaar contente assistent-trainer Martin Koopman, die zijn geschorste baas Raymond Atteveld verving, dan ook de persconferentie.

Vooral na rust had Koopman genoten van het spel van zijn ploeg. „Na de 2-1 staken onze creatieve mensen lekker in hun vel en liep het. Daarnaast verdedigden we achterin meedogenloos.” Tevredenheid alom, tijd dus voor een verzetje. „En nu gaan we lekker een feestje vieren met Ger Senden.”

Goed, met één duel voor de boeg - de generale repetitie voor de bekerfinale volgende week in de Kuip tegen Feyenoord - is Roda dus in principe klaar met de competitie.

Maar freewheelen is er volgens aanvoerder Marcel Meeuwis toch niet bij volgende week. „Feyenoord moet nog flink aan de bak, dus nee: geen freewheelen.”

Neemt niet weg dat geen enkele Roda JC-speler volgende week in de Kuip tegen een blessure of schorsing wil aanlopen.

Grijnzend: „Inderdaad, dat duel de week erna nemen we wel net iets serieuzer…” Over zijn eigen toekomst was Meeuwis niet zo breedsprakig.

Geruchten als zou Meeuwis, voor wie FC Groningen een bod in Kerkrade heeft neergelegd, al gesproken hebben met de nummer zeven van de eredivisie, sprak de Brabander tegen: „Ik weet niet waar mensen dat vandaan halen, dat is niet zo.”

Planning:
-
  dinsdag 15 april 2008 @ 09:08:37 #279
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_58060403
quote:
Op maandag 14 april 2008 23:12 schreef Schimpie het volgende:

[..]

Volgens geruchten zijn er al best wat Feyenoorders die een combi-kaart hebben voor een Roda-vak tijdens de bekerfinale.
We moeten toch op een manier aan kaarten komen, en zolang het bij jullie niet uitverkocht is...
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  dinsdag 15 april 2008 @ 09:25:02 #280
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58060637
En er zijn ook genoeg Rodafans die de neutrale vakken opzoeken vanwege die kutcombi.
Planning:
-
  dinsdag 15 april 2008 @ 09:25:48 #281
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58060653
quote:
Rel rond afscheidsduel
Gène Hanssen stapt per direct op als trainer bij derdeklasser MSP’03

Gène Hanssen is per direct opgestapt als trainer van derdeklasser MSP’03 uit de Heerlense wijk Meezenbroek.

De voormalig Roda-speler heeft daartoe besloten nadat hij van zijn club geen toestemming had gekregen om acte de présence te geven tijdens de afscheidswedstrijd van Roda-speler Ger Senden, afgelopen zondag.

Die speelde jarenlang met Hanssen samen bij de Kerkraadse profclub.

Hanssen was overigens wél van de partij tijdens dat duel en liet daarmee de uitwedstrijd van MSP tegen Scharn aan zich voorbijgaan. „Natúúrlijk moest ik bij die wedstrijd van m’n vriend Ger zijn. Een unieke gebeurtenis.

En daarnaast is het gewoon fantastisch om jongens als Michel Boerebach en Edwin Gorter na zo’n lange tijd weer eens te zien én om voor het eerst in het nieuwe stadion van Roda te spelen. Dát ik zou gaan, was bij MSP al minstens drie maanden bekend. In de kantine, bij de spelers, supporters én bij het bestuur. Er werd ook veelvuldig over gesproken.

Als de voorzitter dan enkele dagen van tevoren beweert helemaal van niks te weten en eigenlijk niet wil dat ik ga, ben ik daar snel klaar mee. Dan houdt het voor mij direct op en dat heb ik de voorzitter afgelopen donderdag na ons inhaalduel ook direct laten weten”, zei Hanssen, die als profvoetballer jarenlang voor Roda en ook eventjes voor VVV speelde.

Voorzitter Co Gerardu was gisteren niet voor commentaar bereikbaar.

De preses liet zondag voor aanvang van het duel tegen Scharn wel al weten dat ‘MSP als de werkgever van Hanssen geldt’. „En dan dien je je toch correct af te melden.”

De afscheidswedstrijd van Ger Senden heeft ook bij de Kerkraadse tweedeklasser LHC de nodige gespreksstof opgeleverd.

Doelman Sieb Dijkstra, eveneens voormalig Roda JC’er, koos namelijk ook voor de wedstrijd van Senden en ontbrak daardoor in het LHC-doel tijdens de (gewonnen) wedstrijd tegen Mheerder Boys. „Met dat besluit was ik niet zo blij”, erkent voorzitter Rinus Prevo.

„Zeker omdat we nog steeds niet helemaal buiten degradatiegevaar verkeerden. Maar ja, het gaat om amateurs. Men zegt dat je dan kunt gaan en staan waar je wilt. Gelukkig hebben we gewonnen en zijn we nu veilig; dan wordt zo’n onderwerp al een stuk minder beladen.”

Dijkstra zegt in de voorbereiding op het seizoen al door Roda benaderd te zijn voor participatie tijdens het afscheidsduel van Ger Senden. „Ik heb toen onder voorbehoud mijn medewerking toegezegd. Onder voorbehoud, omdat ik het wilde laten afhangen van de situatie waarin LHC dan zou verkeren.

In maart werd ik opnieuw gebeld en op dat moment stond er in het geval van LHC voor afgelopen zondag geen wedstrijd op het programma. Toen heb ik ‘ja’ tegen Roda gezegd. Later bleek dat we zondag toch moesten voetballen; een inhaalwedstrijd.

Vervelend, maar de situatie van de club vond ik niet zo nijpend om Roda af te bellen.

LHC stond al behoorlijk wat punten boven de degradatiezone.”

Trainer Ger Vroomen wilde gisteren niet ingaan op de beslissing van zijn doelman. „Daarover wil ik in de loop van deze week eerst met Sieb zelf praten.”

Planning:
-
  dinsdag 15 april 2008 @ 10:18:34 #282
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58061545
quote:
Single 'Oh Temara' gelanceerd op middenstip Roda

De Heerlense gelegenheidsformatie Demi-Sec lanceert zondagmiddag de single O Temara vanaf de middenstip van het Roda-stadion. Tussen 14.10 en 14.30 uur zingt het driemanschap het inmiddels roemruchte piratennummer voor de voetbalfans. Fans van Demi-Sec of Temara kunnen woensdagavond gratis een gesigneerd exemplaar van het schijfje krijgen.

Dat gebeurt vanaf 19.00 uur in SuperLaTivo aan de Akerstraat in Heerlen. Dan zal het nummer ongetwijfeld ook ten gehore worden gebracht.

Demi-sec bestaat uit Wim Albrink en de broers Ad en Jan Gooren. Ze lanceerden het nummer op muziek van Axel Lindelauf in februari. De tekst in het ‘Huilands’ sloeg aan en het nummer werd al snel een begrip in Heerlen en ver daarbuiten. Er was dus veel vraag naar de single. Om daaraan te voldoen wordt het nummer nu officieel uitgebracht.

De tekst van het roemruchte lied:
‘OH TEMARA’
Tekst: Wim Albrink
Arr.: Axel Lindelauf
Zang: Demi-Sec (Getske)

Op ’t Tanzmarietje-treffe zag ik je danse
Dach meteen al met die heete wil ik wel sjanse
En toen maakte je een sjpagaat
ut water sjtond me in de naat
Je denkt toch niet tot ik je bij die zjwoele pater laat!!!

Refrein:
Oh oh ooh Temara
Wat heijje toch met Frenkie?
Geef die zjwijnekop toch d’raan
ken ik je begaaije gaan
In me ooge sjtaat ’n traan
van jou gaat alles bij me sjtaan
Want op jou ben ik zo heet wie een bana-aan!

De andere week nog zag ik je sjtaan in die kroeg hier
Je viel me meteen op tussen die lege glaaze bier
Frenkie was er dus niet bij
en daarvoor voel ik me nou wie een ei
Want je liep alweer naar buite zonder mij erbij!

Oh Temara, van jou krijg ik ’t tsungele in de beene
Als ik je vot zie, ben ik hendig ’t sjpoor kwijt ouwhoer
Je puutsj, je gesjtel en al helemaal je memme
Jij zou de tijger in me tenk wel kenne temme
Maar jij, jij moes zo nodig met die zjwijnekop van ’n Frenkie gaan loope
Als die wis tot ik op je val dan gaat die wiekser me sjloope
Net wie die brakken op ze bedrijf
Dus ik denk, tot ik maar met me jatte van je sjnoepkraam blijf !!!

Planning:
-
pi_58061771
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 07:55 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Denk dat er zondag nog wel plek is hoor.
Dan heb ik al een plek bedankt voor je aanbod
  dinsdag 15 april 2008 @ 11:17:25 #284
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58062592
quote:
PvdA: huldiging Roda op zondag

De PvdA in Kerkrade heeft het college van burgemeester en wethouders gevraagd een huldiging van Roda JC bij bekerwinst toch op zondag na afloop van de finale te houden.

Het college besloot eerder in overleg met de club en de politie de huldiging naar maandag te verplaatsen, zodat iedereen de festiviteiten kan bijwonen. „Wanneer het college niet aan ons verzoek kan voldoen, stellen wij voor dat de spelers van Roda ook op zondag door de fans bejubeld kunnen worden.

Bij voetbal hoort emotie.” Een woordvoerster van de gemeente Kerkrade laat weten dat burgemeester Jos Som het verzoek heeft gelezen. „Hij zal de brief beantwoorden, maar de inhoud daarvan is niet bekend.”

Planning:
-
pi_58064509
quote:
Op maandag 14 april 2008 15:35 schreef Sjoerd102 het volgende:
Overigens vind ik het geluid in het stadion Bar slecht.
Je kunt nuawelijks verstaan als er iets wordt omgeroepen. Of het geluid op de senioren tribune staat extra zacht omdat die oudjes toch niks horen
Jullie horen niks omdat alle boxen volgens mij gericht zijn op het uitvak..
Wat een teringherrie!
Nu is t al irritant als je een goal tegenkrijgt maar als je dan die Prins Carnaval er achter aan hoort
en nog eens Apres Skihut 1 t/m 23 heb je t wel ff gehad daar!
  dinsdag 15 april 2008 @ 12:44:04 #286
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_58064675
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 12:38 schreef NeedeRadicals het volgende:

[..]

Wat een teringherrie!
Nu is t al irritant als je een goal tegenkrijgt maar als je dan die Prins Carnaval er achter aan hoort
En dan ook nog 3 keer

en in is in, en jool is jool.
Jack Vinders
Net efkes anges
  dinsdag 15 april 2008 @ 12:52:38 #287
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58064897
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 12:38 schreef NeedeRadicals het volgende:

[..]

Wat een teringherrie!
Volgens mij stonden ze allemaal op West gericht.

Wim Frijns
Planning:
-
  dinsdag 15 april 2008 @ 13:16:47 #288
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_58065385
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 12:52 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Wim Frijns
Is dat de stadionspeaker?
Is inderdaad niet zo daverend, vind hem bij VVV-venlo watm eer schwung erin brengen.
Net efkes anges
  dinsdag 15 april 2008 @ 13:38:15 #289
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58065817
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 13:16 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]

Is dat de stadionspeaker?
Is inderdaad niet zo daverend, vind hem bij VVV-venlo watm eer schwung erin brengen.
Dat is idd onze stadionspeaker. Voorheen die van Fortuna.

Bij zijn eerste wedstrijd van Roda, op Kaalheide nog, sprak hij de Noord-tribune aan als de Thei Jesse tribune.
Planning:
-
pi_58067476
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 12:52 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Wim Frijns
Die begrijpt er idd niets van.
  dinsdag 15 april 2008 @ 17:05:48 #291
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_58069443
Maakt Roda niet meer kans op EC voetbal als ze aanstaand weekend die wedstrijd met 20-0 laten lopen? Indien Feyenoord dan die play offs wint van 2 t/m 5 is Roda sowieso verzekerd van EC ongeacht de bekerfinaleuitslag. Wim van Hanegem en Aad de Mos zullen er alleen niet zo blij mee zijn. Gert Jan Verbeek wel.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  dinsdag 15 april 2008 @ 18:21:08 #292
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_58070743
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 17:05 schreef Bayswater het volgende:
Maakt Roda niet meer kans op EC voetbal als ze aanstaand weekend die wedstrijd met 20-0 laten lopen? Indien Feyenoord dan die play offs wint van 2 t/m 5 is Roda sowieso verzekerd van EC ongeacht de bekerfinaleuitslag. Wim van Hanegem en Aad de Mos zullen er alleen niet zo blij mee zijn. Gert Jan Verbeek wel.
nee das war einmal.
Nu moet Feyenoord per se de champions league halen in de play-offs, dan gaat roda ook europa in. dus eigenlijk zou het gunstig zijn als feyenoord idd zondag zou winnen. Dan heeft roda 3 kansen om europees te halen. bekerfinale, eigen play-offs of hopen dat feyenoord de CL playoffs wint
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  dinsdag 15 april 2008 @ 19:06:41 #293
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_58071571
Of je stelt gewoon een paar jeugdspelers op en geeft die de opdracht mee om elke Feijenoord speler de benen kapot te trappen.
  dinsdag 15 april 2008 @ 19:10:05 #294
60704 LeonH
pi_58071650
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 19:06 schreef Schimpie het volgende:
Of je stelt gewoon een paar jeugdspelers op en geeft die de opdracht mee om elke Feijenoord speler de benen kapot te trappen.
strak plan, nog niet eens aan gedacht Kan beter elke belangrijke Feijenoord speler pakken dan ben je na 2 of 3 spelers al klaar Scheelt je weer wat kaarten
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  dinsdag 15 april 2008 @ 19:42:15 #295
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_58072399
Knops in de basis zou ik zeggen! Ideale mogelijkheid, waarom niet??
  dinsdag 15 april 2008 @ 19:47:27 #296
60704 LeonH
pi_58072513
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 19:42 schreef planethugo het volgende:
Knops in de basis zou ik zeggen! Ideale mogelijkheid, waarom niet??
had dat eerlijk gezegd afgelopen zondag al gehoopt. Senden wat eerder gebracht en gewisseld en Kjell 5 tot 10 minuten laten mee voetballen

Op zich zou het wel te doen zijn zondag, maar om 'm meteen een vuurdoop te geven in de kuip is ook weer zoiets
  dinsdag 15 april 2008 @ 20:30:20 #297
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_58073496
als 't bij utrecht kan waarom kan dat bij roda dan niet. Hier moet je eerst 20x erbij zitten ofzo
maarja misschien paar minuutjes invallen, zou zielig zijn als dat niet mag
  dinsdag 15 april 2008 @ 20:40:31 #298
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58073748
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 19:19 schreef DarkShine het volgende:
Ik zal de op straks ff aanpassen! PM 'm anders even.
Ik heb de OP aangepast op me hdd, alleen nog steeds niet kunnen uploaden.
Planning:
-
pi_58074001
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 18:21 schreef LeonH het volgende:
of hopen dat feyenoord de CL playoffs wint
ga daar maar niet vanuit
  dinsdag 15 april 2008 @ 21:57:27 #300
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58075589
Vol!
Planning:
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')