Dus is dat een zinloze aktiequote:Op donderdag 31 juli 2008 12:42 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat ziet ie op dit moment vast en zeker al aankomen
Dus is dat een zinloze aktiequote:Op donderdag 31 juli 2008 12:42 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat ziet ie op dit moment vast en zeker al aankomen
Me too, wat een lamzak is het toch. Ik haat zijn hoofd. En maar Gwen willen jatten van Will!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:37 schreef kv26 het volgende:
Ben die Adam echt zat.
Dat was Caseyquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Me too, wat een lamzak is het toch. Ik haat zijn hoofd. En maar Gwen willen jatten van Will!
Nee Adam nu ook al..quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:59 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Nee Adam nu ook al..
Kan me trouwens niet herinneren dat hij zo een gladjanus was?
Hij ziet eruit als een gladjanus dus laten ze hem die rol ook spelen. Zie je wel vaker, nieuwe acteur voor een oud personage en gelijk gaat hij/zij een ander karakter ontwikkelen, iets wat bij zijn uiterlijk past. Lekker standaard en cliché houden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:59 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Nee Adam nu ook al..
Kan me trouwens niet herinneren dat hij zo een gladjanus was?
Je hebt gelijk idd..Jammer genoeg vind ik hem toch maar een rot rol hebben.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als een gladjanus dus laten ze hem die rol ook spelen. Zie je wel vaker, nieuwe acteur voor een oud personage en gelijk gaat hij/zij een ander karakter ontwikkelen, iets wat bij zijn uiterlijk past. Lekker standaard en cliché houden.
Ja, tis gewoon een schijthoofd wat hij heeft. En dan die enge strakke truitjes die hij aantrekt om maar zo sexy mogelijk te zijn. "Zie mijn goddelijke lijf Gwennie...heb je geen zin om dit toch al te strakke truitje van mijn lijf te scheuren"?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:41 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Je hebt gelijk idd..Jammer genoeg vind ik hem toch maar een rot rol hebben.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, tis gewoon een schijthoofd wat hij heeft. En dan die enge strakke truitjes die hij aantrekt om maar zo sexy mogelijk te zijn. "Zie mijn goddelijke lijf Gwennie...heb je geen zin om dit toch al te strakke truitje van mijn lijf te scheuren"?
Hahaha, inderdaad!quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:56 schreef Rebbedebje het volgende:
Ik moet bij die Tele2 reclame steeds aan Paul denken.![]()
![]()
Das dat kind van Lily toch? Die zo allejezus veel op dr 'moeder' lijkt. Vind ze wel beter spelen dan dat monster van Carly, Sage. Die praat zo raar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:48 schreef Relin het volgende:
*zucht* Die Faith irriteert me mateloos! Wat een verwend snert kind zeg!
Ach ja..je hebt gelijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:55 schreef Rebbedebje het volgende:
En ik mag het waarschijnlijk niet zeggen, maar ze is zo dik en lelijk!
Wanneer gisteravond of gistermiddag??quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:14 schreef lookinforyou het volgende:
Oh en Meg zoenen met Craig......prachtig
Vanochtend heb ik gekekenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:21 schreef Koningin het volgende:
[..]
Wanneer gisteravond of gistermiddag??
Nee volgens mij is dat dan gisteren om 17.00 uur uitgezonden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:52 schreef Koningin het volgende:
[..]
Komt dat dan vanmiddag ook nog op 17.00uur?
Nee, dat is dan gistermiddag geweest.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:52 schreef Koningin het volgende:
[..]
Komt dat dan vanmiddag ook nog op 17.00uur?
Jammer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:19 schreef Urnie het volgende:
[..]
Nee, dat is dan gistermiddag geweest.
Viennaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:22 schreef Saphia het volgende:
Ja hoor Craig en Meg,ik had dat ook echt niet zien aankomenen Paul maar veroordelen om wie hij is en dan gaat ze uitgerekend met de grootste boef zoenen
![]()
Vienna voegt niks aan ATWT toe dus die mag wegwezen en die verhaallijn rond Faith is![]()
Misschien moet ik stoppen met kijken?
Ik vind het prachtig, Meg en Craigquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:22 schreef Saphia het volgende:
Ja hoor Craig en Meg,ik had dat ook echt niet zien aankomenen Paul maar veroordelen om wie hij is en dan gaat ze uitgerekend met de grootste boef zoenen
![]()
Vienna voegt niks aan ATWT toe dus die mag wegwezen en die verhaallijn rond Faith is![]()
Misschien moet ik stoppen met kijken?
Dat ga je niet menen..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:15 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig, Meg en Craig
is toch een heerlijk stel, het toch wel brave meisje en de grootste boef........quote:
Vind het anders smerigquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:44 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
is toch een heerlijk stel, het toch wel brave meisje en de grootste boef........
ow dat heb ik dan waarschijnlijk gemist..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:43 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
t is niet voor niks een soap.
Oh en Craig wilde niet eens
Ze vond het wel jammer dat Craig niet wildequote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:04 schreef Sk00p het volgende:
[..]
ow dat heb ik dan waarschijnlijk gemist..
Maar idd..thank god it's soap..
Maar doet Meg dit niet gewoon expres?
Ik kijk op dit moment ook alleen maar als het toevallig op tv is..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:45 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ze vond het wel jammer dat Craig niet wilde![]()
Maar ik heb niet alles gezien. Dat gezeur met die Faith hangt me mijlenver mijn keel uit.
En waar is Emily mee bezig? Dat heb ik een beetje gemist.
Vind het meisje goed spelen trouwens.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:30 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ik kijk op dit moment ook alleen maar als het toevallig op tv is..
Faith wil afvallen omdat ze zichzelf te dik vindt? (overgeven en zo)
Vindt ik eigenlijk wel zielig voor d'r.
Mwa..Haar expressies zijn soms een beetje dood.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vind het meisje goed spelen trouwens.
Ja das waar, maar naast dat, vind ik ze wel overtuigend.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:46 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Mwa..Haar expressies zijn soms een beetje dood.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Emily werd door ene Steve per ongeluk aangezien voor call-girl en heeft dat niet ontkend en nu krijgt ze via die Steve meer klanten.
Vanochtend met een half oog gekeken. Ze ging naar een vriend van die Steve en ze vroeg 1000 dollar. Ik weet overigens niet of ze het werkelijk gedaan heeft.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:38 schreef Sk00p het volgende:
[..]
![]()
Emily zegt natuurlijk geen nee tegen geld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.??? die maddie toch![]()
en emily als hoer. tja, tis een concept![]()
leuk hoor, dat casey zo ontzettend in de puree zit. alles bij elkaar ist wel wat veel voor tom&margo
" 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |