Voor een nachtje zou ik ze doen hoorquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:11 schreef Angelic_Rose het volgende:
Zou ik de enige zijn die daar niet warm of koud van wordt?![]()
![]()
Ze zien er goed uit hoor, maar nee dank je, ik sla even over..
Vind Emily sowieso een hysterisch wijf. Dat loeien, dat schreeuwen, dat janken. Vreselijke actrice eigenlijk.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:18 schreef maril het volgende:
Emily yijdens een wee, Ik hoor koeien loeien omg het lijkt wel of ik meespeel in een kerstspel
Vond dat de oude Craig wel goed speelde maar had ook een hele rare blik altijd in zijn ogen. Alsof hij een verstandelijke beperking heeft ofzo.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:45 schreef Rebbedebje het volgende:
Wat vinden we trouwens van de nieuwe Craig?![]()
Je bedoeld Gwen en Will en Will dus.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vond dat de oude Craig wel goed speelde maar had ook een hele rare blik altijd in zijn ogen. Alsof hij een verstandelijke beperking heeft ofzo.Beetje een rotkop eigenlijk.
Moet ondanks dat wel beetje aan deze wennen, hij ziet er wel meer als een slechterik uit, zo met dat donkere haar.
Btw die Dusty vind ik ook zo'n idioot om te zien. Zo'n raar groot hoekig hoofd en zo'n serieuse blik. Totaal niet aantrekkelijk vind ik. Alleen Simon en die andere donkere man (weet ff zijn naam niet, die kerel die zo graag een kindje wilt met die blonde meid) hebben wel fijne looks.
Nee Will niet, die vind ik niet aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:30 schreef maril het volgende:
[..]
Je bedoeld Gwen en Will en Will dus.
Ik vind deze Graig erd goed spelen
'quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vind Emily sowieso een hysterisch wijf. Dat loeien, dat schreeuwen, dat janken. Vreselijke actrice eigenlijk.
Haha, ooh ik dacht al even: Goh koeien, waren die er dan? Maar dat leek me zo'n stomme gedachte omdat ik Emily weer op een koe vond lijken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:14 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
'
Hij bedoelde dat Emily dat zei over de koeien in stal, niet dat ze zelf loeide als een koe.![]()
Hoewel ik het wel met je eens ben over wat voor geluiden er uit haar komen.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:37 schreef FritsFlits het volgende:
Dan moet je om 9 uur al kijken deze ochtend. De aflevering was gistermiddag. Gisteravond was dus het vervolg op de Hal-aflevering.
Hoe is hij in de serie nu doodgegaan?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:06 schreef kv26 het volgende:
En, wat vonden jullie van de aflevering van vandaag? Ik heb wel een traantje weggepink, vooral omdat je ook weet dat hij in het echt ook dood is. Maar ze hebben het mooi gedaan moet ik zeggen.
Ik ook! Zitten echt hele mooie creaties tussen zeg!quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:46 schreef KWAKje het volgende:
ik zit al 2 dagen te smullen van al die kostuums en intriges natuurlijk
Is ze met SImon over de bank gaan rollen? Heb het gemist.quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:10 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al!
Ik zette de tv aan en toen zag ik hen over de bank gaan....
Meerdere personen van de cast hebben bewezen dat ze konden zingen..Ik kan niet zo snel een filmpje vinden, maar ik denk dat het geen playback is.quote:
Juist daarom heb ik bij haar het idee, dat het geen playback isquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:23 schreef Dragonwizard het volgende:
Ik weet niet, maar het klinkt afschuwelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |