hebben ze wl gedaan.. tussen de aflevering doorquote:Op donderdag 3 april 2008 19:22 schreef Urnie het volgende:
Dat knippen is idd behoorlijk verwarrend, zie je het ene moment Maddie in een politieauto stappen en het volgende moment heeft Casey (terwijl je denkt dat die nog ergens dood ligt te wezen) ineens haar leven gered.![]()
En ik had er geen idee van dat de avond-afleveringen ongecensureerd waren! Dat hadden ze dan ook wel in die tekstbalk kunnen zetten.![]()
En door al dat geknip zie je de helft van de aflevering de volgende dag weer voorbijkomen.
Ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 9 april 2008 08:15 schreef MiLalaa het volgende:
Ik begin een beetje moe te worden van Lucy. Ze praat en kijkt nog zeikeriger dan Jade.
Toch jammer dat het moordgebeuren is afgelopen. Zo spannend. Nu komen alle Paul/Emily/Meg/Lucy/Dusty kleffe lijntjes weer naar voren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het vorige week eigenlijk gemist maar..Draagt Lucy nog steeds die ene zwarte jurk?quote:Op woensdag 9 april 2008 08:15 schreef MiLalaa het volgende:
Ik begin een beetje moe te worden van Lucy. Ze praat en kijkt nog zeikeriger dan Jade.
Toch jammer dat het moordgebeuren is afgelopen. Zo spannend. Nu komen alle Paul/Emily/Meg/Lucy/Dusty kleffe lijntjes weer naar voren
Wat hebben veel vrouwen daar trouwens een naam die op 'y'/'ie' eindigt.![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:50 schreef Sk00p het volgende:
Ik heb het vorige week eigenlijk gemist maar..Draagt Lucy nog steeds die ene zwarte jurk?
Die had ze echt lang aan..
Die zien we dan ook een week of 3 zo rondlopenquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:41 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nee het is nu een rode
![]()
heb gisteren gemist, dus ben er benieuwd naar maandag, aan die spoiler te zien
Ze is aan het bevallen in de stallen van de Snijdersquote:Op donderdag 24 april 2008 10:49 schreef Koningin het volgende:
Ik heb het al zeker een week niet meer gevolgd, echt erg.
Hoe gaat het met Emily en haar zwangerschap?
Ik geloof je ook nogquote:Op donderdag 24 april 2008 10:51 schreef maril het volgende:
[..]
Ze is aan het bevallen in de stallen van de Snijders
quote:
Maar van heel Oakdale heeft zij het nog best bekeken: de rest zit allemaal in een kettingbotsing..quote:Op donderdag 24 april 2008 23:18 schreef maril het volgende:
Emily yijdens een wee, Ik hoor koeien loeien omg het lijkt wel of ik meespeel in een kerstspel
Dat was ook mijn eerste gedachte..quote:Op vrijdag 25 april 2008 02:54 schreef Ladyxima het volgende:
Normaal zitten ze allemaal binnen... is er een storm, moeten ze ineens allemaal naar buiten
Toen ik Johny zag vond ik dat hij erg op Craig leekquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:44 schreef Rebbedebje het volgende:
En ze kunnen allemaal niet rijden, want iedereen verongelukt.![]()
Iedereen hard die rem intrappen.
Uiterlijk is helaas soms belangerijker dan acteerprestaties..quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:30 schreef Ghostfury het volgende:
Lucy heeft van die bambi-oogjes, maar actrice acteert heel slecht
.
Paul acteert heel slecht als het om huilen gaat.quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:48 schreef .Sparkling. het volgende:
Paul kijkt wel altijd erg apart ja![]()
Gisteren moest ik er gewoon om lachen, ook al was de scene best wel zielig op zich..
Heb het gedeelte met lily dan een beetje gemist..quote:
Ze kreeg ruzie met Luke en viel van de trap en lag daarna in coma.quote:Op woensdag 30 april 2008 15:42 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Heb het gedeelte met lily dan een beetje gemist..
Waar was ze dan ineens gebleven?
Ik denk dat je het wakkerword-gedoe bedoelt en niet de hele verhaallijn?quote:Op woensdag 30 april 2008 15:42 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Heb het gedeelte met lily dan een beetje gemist..
Waar was ze dan ineens gebleven?
Ja dat bedoelde ik ...quote:Op woensdag 30 april 2008 20:56 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ik denk dat je het wakkerword-gedoe bedoelt en niet de hele verhaallijn?
Ze was blijkbaar wakker geworden en toen heeft de geest van Rose haar naar dat ziekenhuiskapelletje gebracht, waar ze altijd gaan bidden.
En niemand die haar ziet, terwijl Holden, Luke etc met z'n allen aan het zoeken zijn, verdieping voor verdieping en ze elkaar dan pas op het eind zien.![]()
= toch wel m'n favo en meest gebruikte smiley
Ik zeg:quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:45 schreef Rebbedebje het volgende:
Wat vinden we trouwens van de nieuwe Craig?![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:45 schreef Rebbedebje het volgende:
Wat vinden we trouwens van de nieuwe Craig?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |