abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 april 2008 @ 01:48:25 #76
161413 xswords
Professionele Kaas Schaaf
pi_57772444
Je moet je niet zo snel laten inpalmen door mooie verhaaltjes, laat haar nu eens bewijzen dat ze de waarheid spreekt. Ze heeft je zo mooi omgepraat dat je nog steeds naar HAAR toe moet komen. Laat haar maar een keer naar jou toe komen. Jij hebt voorlopig genoeg interesse getoond voor haar.
Only facts matter...
  woensdag 2 april 2008 @ 06:27:43 #77
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_57773140
onzeker zijn over jongens, maar wel lekker flink doorneuken.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_57773233
quote:
Op woensdag 2 april 2008 06:27 schreef TeenWolf het volgende:
Dat vond ik ook zo gek aan dit verhaal
pi_57773712
Ze lijkt me niet zo erg verliefd op je als ik zie hoe ze met je omgaat. Misschien is het beter dat je er rekening mee houdt ,dat voor haar het leuke er al weer af is, dan komt het niet zo hard aan als ze zegt dat jullie elkaar even een tijdje niet moeten zien of zo. Iemand die dichter bij je eigen leeftijd zit is, op deze leeftijd, vaak een betere optie omdat hele jonge meisjes 2 maanden verkering al als een hele lange relatie zien. Op de leeftijd van 16 heel lang met dezelfde jongen blijven komt weleens voor, maar niet vaak.
  woensdag 2 april 2008 @ 09:00:10 #80
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_57773840
Geloof je serieus al die smoezen..?
pi_57782779
Sterkte ermee.
pi_57791630
quote:
Op woensdag 2 april 2008 06:27 schreef TeenWolf het volgende:
Het zal ongetwijfeld aandacht en het gevoel begeerd te worden opleveren
pi_57801186
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 22:39 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ja, dat was al bekend maar gaat ze ook haar best doen voor jou? Of blijf jij eenzijdig water bij de wijn doen?
Tuurlijk gaat ze haar best doen. Je moet alleen haar vertrouwen zien te winnen!
pi_57801205
quote:
Op woensdag 2 april 2008 07:23 schreef SG-sam het volgende:

[..]

Dat vond ik ook zo gek aan dit verhaal
Haha tsja,
ieder heeft zo z'n behoeften toch...
  donderdag 3 april 2008 @ 12:51:14 #85
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_57802564
quote:
Op donderdag 3 april 2008 11:52 schreef VrouwelijkICE het volgende:

[..]

Haha tsja,
ieder heeft zo z'n behoeften toch...
Ja? vertel
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
  donderdag 3 april 2008 @ 15:23:04 #86
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_57805571
Bij voorbaat sorry voor deze off-topic reactie, maar ik moet het even zeggen.
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 19:59 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Nou, ik ben precies zo'n meisje als je vriendin.
Lover-boy material...
quote:
Ikzelf heb bijna geen vertrouwen meer in jongens, en ben dus heel terughoudend geworden, bang om verliefd te worden, en dan weer gekwetst. Daarom kijk ik hoe lang de jongen in kwestie zal aanhouden, hoe langer, hoe meer ik hem vertrouw.
Natuurlijk reageer ik dan wel op zijn berichten, want het is wel wederzijds En waarom ik dan weinig tot niks laat horen? Natuurlijk omdat hij dan geinteresseerder is dan dat ik achter hem aan zou lopen.
Meisje vertrouwd niemand! *check*
Hoe meer tijd de loverboy er in steekt, hoe meer ze hem gaat vertrouwen. *check*
Denkt dat ze alles zelf in de hand heeft omdat ze op sommige momenten ook wel eens niks van zich kan laten horen. *check*
quote:
Hoe meer de jongen in kwestie laat horen, hoe meer ik hem zal vertrouwen, en hoe meer ik hem dus ook zal gaan bellen en écht lief vinden (en m'n gevoelens meer zal toelaten).
Loverboy: Hier, cadeautjes, schatje ik hou van je, kusz kusz, nog meer cadeautjes, schatje ik hou zo veel van je, cadeautjes, kusz kusz.

VrouwelijkICE: Deze jongen houdt wel echt van me!
quote:
En ja, jij kan wel zeggen dat jij 'niet zo bent'. Maar weet je hoeveel jongens dat zeggen? Waarschijnlijk zeiden al haar exen dat ook. En die deden óók alsof zij hun prinses was, en alsof zij zo leuk was. Je moet jezelf eerst bewijzen!
Loverboy: Schatje, jij bent de enige, hier cadeautjes, nog meer aandacht, en ik hou van je.

VrouwelijkICE: WOW! Deze jongen houdt ECHT van me! Zoveel aandacht en moeite heeft nog nooit iemand in me gestopt...

Loverboy: Schatje, wil je iets voor me doen?

VrouwelijkICE: Natuurlijk schatje, je houdt zo verschrikkelijk veel van me...

quote:
Zie haar afwijzing niet als een afwijzing, maar als angst om haar gevoelens toe te geven.
Tenminste, zo zit het bij mij. Ik herken elk facet in je verhaal.

Neem de tijd, ze komt pas los als ze je vertrouwen heeft gewonnen. Als je haar nu laat stikken, denkt ze: zie je, weer zo'n jongen.
Pas je wel op meisje! Met zulke redenaties...
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_57808934
quote:
Op donderdag 3 april 2008 15:23 schreef SicSicSics het volgende:
Bij voorbaat sorry voor deze off-topic reactie, maar ik moet het even zeggen.
[..]

Lover-boy material...
[..]

Meisje vertrouwd niemand! *check*
Hoe meer tijd de loverboy er in steekt, hoe meer ze hem gaat vertrouwen. *check*
Denkt dat ze alles zelf in de hand heeft omdat ze op sommige momenten ook wel eens niks van zich kan laten horen. *check*
[..]

Loverboy: Hier, cadeautjes, schatje ik hou van je, kusz kusz, nog meer cadeautjes, schatje ik hou zo veel van je, cadeautjes, kusz kusz.

VrouwelijkICE: Deze jongen houdt wel echt van me!
[..]

Loverboy: Schatje, jij bent de enige, hier cadeautjes, nog meer aandacht, en ik hou van je.

VrouwelijkICE: WOW! Deze jongen houdt ECHT van me! Zoveel aandacht en moeite heeft nog nooit iemand in me gestopt...

Loverboy: Schatje, wil je iets voor me doen?

VrouwelijkICE: Natuurlijk schatje, je houdt zo verschrikkelijk veel van me...

[..]

Pas je wel op meisje! Met zulke redenaties...
Haha,
Maar een meisje dat minder terughoudend dan ik is, kan natuurlijk net zo makkelijk 'ten prooi' aan een loverboy vallen.

Toch goed verzonnen
  donderdag 3 april 2008 @ 18:08:24 #88
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_57809124
Ja, ach, vrouwen die denken dat kerels zich moeten bewijzen door er als hondjes achteraan te hobbelen "omdat ze zelf onzeker zijn en daardoor geen vriend kunnen houden.." Vind je godver gek als je geen vriend kan houden door ongeïnteresseerd te doen? Doe je daar iemand geen pijn mee dan, die wel serieus bezig is met je relatie? Wat een onzin zeg.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  donderdag 3 april 2008 @ 18:45:54 #89
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_57809942
quote:
Op donderdag 3 april 2008 18:08 schreef neo2000 het volgende:
Ja, ach, vrouwen die denken dat kerels zich moeten bewijzen door er als hondjes achteraan te hobbelen "omdat ze zelf onzeker zijn en daardoor geen vriend kunnen houden.." Vind je godver gek als je geen vriend kan houden door ongeïnteresseerd te doen? Doe je daar iemand geen pijn mee dan, die wel serieus bezig is met je relatie? Wat een onzin zeg.
inderdaad, liefde moet geen eenrichtingsverkeer maar wederzijds zijn.
pi_57811346
quote:
Op donderdag 3 april 2008 11:52 schreef VrouwelijkICE het volgende:

[..]

Tuurlijk gaat ze haar best doen. Je moet alleen haar vertrouwen zien te winnen!
Waaraan heeft zij dat verdiend dan? Waarom hoeft ze zijn vertrouwen niet te winnen en kan zij zich verdacht gedragen en met stomme uitvluchten komen om niet af te spreken? Waarom zou hij wel investeren en zich kwetsbaar opstellen t.o.v. iemand die zich niet eens zeker is van haar gevoel voor hem.
Ik vind het behoorlijk eenzijdig en egocentrisch aandoen.

Daarbij ICE kan ik me nog wel een topic van jou herinneren, was het niet iets met een vakantievriendje/one night stand of zo waar jij veel meer in zag dan het was? Je gaf jezelf toen helemaal en veel te snel, maar nu lijk je weer naar het andere einde door te slaan. Daarbij vind ik het niet eerlijk dit op een nieuwe liefde te projecteren die het overduidelijk wel goed met haar voorheeft (TS dus).

-edit- heb het bewuste topic inmiddels gevonden, hij stamt uit 2006. Waarom onthoud ik dit soort dingen?

[ Bericht 13% gewijzigd door Xennia op 03-04-2008 20:02:44 ]
pi_57814982
Ik snap jullie argumenten wel, maar stel je dit eens voor:

Je leert iemand kennen en geeft aandacht, en krijgt aandacht terug. Na een aantal weken en leuke dates voel je de kriebeltjes langzaam opkomen, en ja je hebt ook al gezoend, of misschien zelfs wel iets verder, kortom jevoelt je blij, ook naar hem toe. Maar die jongen laat ineeeens niks meer horen. Of laat je zitten met één of andere stomme reden. Je voelt je dan dus gekwetst en gebruikt.
Maar oké, je recht je rug en gaat verder. Maar dan gebeurt dit nog 2, 3, 4 keer. Mensen in je omgeving zeggen dat je je ook niet zo snel moet 'geven'... nee, laat de jongen alsjeblieft jagen!

De volgende keer dat je een jongen ontmoet, denk je natuurlijk, als hij weer zo aardig en gezellig doet, hmm, ik weet niet of hij het meent. Laten we afwachten. Maar natuurlijk wil je voorkomen dat je weer gevoelens krijgt in die tussentijd. Want je bent immers bang dat iemand je wéér plots laat zitten.
Dus hoe zorg je dat je geen gevoelens krijgt, totdat je bijna zeker bent dat iemand je weer niet laat zitten? Door niet teveel mee te gaan in zijn avances.

En natuurlijk maak ik het ook gezellig en leuk en ga ik heus wel in op dates en zoenen enzo, alleen neem ik zelf het initiatief niet. Ik wil gewoon niet toegeven aan m'n eigen gevoelens, bang om weer gekwetst te worden.
pi_57815736
quote:
Op donderdag 3 april 2008 22:00 schreef VrouwelijkICE het volgende:

Je leert iemand kennen en geeft aandacht, en krijgt aandacht terug. Na een aantal weken en leuke dates voel je de kriebeltjes langzaam opkomen, en ja je hebt ook al gezoend, of misschien zelfs wel iets verder, kortom jevoelt je blij, ook naar hem toe. Maar die jongen laat ineeeens niks meer horen. Of laat je zitten met één of andere stomme reden. Je voelt je dan dus gekwetst en gebruikt.
Maar oké, je recht je rug en gaat verder. Maar dan gebeurt dit nog 2, 3, 4 keer. Mensen in je omgeving zeggen dat je je ook niet zo snel moet 'geven'... nee, laat de jongen alsjeblieft jagen!

De volgende keer dat je een jongen ontmoet, denk je natuurlijk, als hij weer zo aardig en gezellig doet, hmm, ik weet niet of hij het meent. Laten we afwachten. Maar natuurlijk wil je voorkomen dat je weer gevoelens krijgt in die tussentijd. Want je bent immers bang dat iemand je wéér plots laat zitten.
Dus hoe zorg je dat je geen gevoelens krijgt, totdat je bijna zeker bent dat iemand je weer niet laat zitten? Door niet teveel mee te gaan in zijn avances.

En natuurlijk maak ik het ook gezellig en leuk en ga ik heus wel in op dates en zoenen enzo, alleen neem ik zelf het initiatief niet. Ik wil gewoon niet toegeven aan m'n eigen gevoelens, bang om weer gekwetst te worden.
Ik geloof gewoon niet dat als je echt verliefd bent en je ziet elkaar anderhalve week niet, je vervolgens ook nog eens 3 dates afzegt alleen maar uit zelfbescherming.
pi_57815913
quote:
Op donderdag 3 april 2008 22:17 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik geloof gewoon niet dat als je echt verliefd bent en je ziet elkaar anderhalve week niet, je vervolgens ook nog eens 3 dates afzegt alleen maar uit zelfbescherming.
Ik denk dat dat heel ver kan gaan. Maar dat is ook persoonsgebonden.
pi_57816206
TS, je studeert niet, je scholiert. Tevens ligt jullie opleidingsniveau helemaal niet mijlenver uit elkaar, jullie zitten wat dat betreft behoorlijk op een lijn.
pi_57819559
quote:
Op donderdag 3 april 2008 22:23 schreef VrouwelijkICE het volgende:

[..]

Ik denk dat dat heel ver kan gaan. Maar dat is ook persoonsgebonden.
Als het zo ver gaat is het gewoon destructief gedrag en kun je beter aan jezelf gaan werken, dan de ander met een psychisch wrak te belasten en eenzijdige concessies te laten doen
pi_57819830
quote:
Op donderdag 3 april 2008 22:30 schreef Diederik_Duck het volgende:
TS, je studeert niet, je scholiert. Tevens ligt jullie opleidingsniveau helemaal niet mijlenver uit elkaar, jullie zitten wat dat betreft behoorlijk op een lijn.
Ik dacht al, waar blijft de eerste WO'er.
pi_57820003
haaaahhahahaaaaaa

niks persoonlijks vrouwelijkICE, lach je uit in het algemeen...

en laat stiekem een traantje voor een in jou geinteresseerde jongen...
  vrijdag 4 april 2008 @ 08:56:07 #98
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_57822392
quote:

Ik denk dat je dan:
a. de verkeerde jongens uit zoekt (petjes? )
b. misschien te snel van stapel loopt.. Leuk om jezelf na 2 dagen/weken te laten n**ien, maar goed, wat voor beeld geef je dan af voor zo'n kerel..? juist, dat je niets vasts zoekt, maar egwoon wat plezier wilt hebben.

M.a.w., je geeft voor zo'n kerel door maar "lekker makkelijk" te zijn het verkeerde signaal af en als dan de interesse snel af neemt ben je daar zelf compleet schuldig aan. Vergeet niet, als een kerel een meid snel het bed in krijgt issie kewl, andersom is de vrouw "uiteraard" een slet. (het blijft mij bevreemden) Er zullen heus kerels zijn die het ook zo beredeneren.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_57830048
quote:

Godsamme, het is toch een wonder dat jullie op het vmbo ueberhaupt nog aan voortplanting toe komen. de jongens laten de meisjes zitten met stomme redenen en de meisjes laten de jongens zitten met een stomme redenen, en beide seksen geven de schuld aan de andere sekse, omdat ze willen voorkomen dat de wederpartij ze laat zitten vanwege stomme redenen.

Zo bang om gekwetst te worden, dat je liever anderen kwetst in plaats van samen lief te zijn tegen elkaar, hoe dom kun je voor jezelf zijn?!
twee violen en een trommel en een fluit
pi_57833726
16 jarige meisjes
ARGH?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')