Ik kwets anderen toch niet! Ik neem alleen niet zo snel meer initiatief als vroeger.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:07 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Godsamme, het is toch een wonder dat jullie op het vmbo ueberhaupt nog aan voortplanting toe komen. de jongens laten de meisjes zitten met stomme redenen en de meisjes laten de jongens zitten met een stomme redenen, en beide seksen geven de schuld aan de andere sekse, omdat ze willen voorkomen dat de wederpartij ze laat zitten vanwege stomme redenen.
Zo bang om gekwetst te worden, dat je liever anderen kwetst in plaats van samen lief te zijn tegen elkaar, hoe dom kun je voor jezelf zijn?!![]()
Volgens mij is TS wel degelijk gekwetst door de acties van zijn vriendinquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:38 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Ik kwets anderen toch niet! Ik neem alleen niet zo snel meer initiatief als vroeger.
Kun je misschien iets meer vertellen over het hoe en waaromquote:Op zondag 6 april 2008 00:05 schreef Daybreaker87 het volgende:
heb het uitgemaakt.. Dus slotje please..
Dat denk ik ook voor je, want je werd gewoon aan het lijntje gehouden imoquote:
Ik zal wel een oude taart zijnquote:Op maandag 7 april 2008 13:27 schreef Daybreaker87 het volgende:
maar aangezien ik er zoveel in heb gestoken vond ik van mezelf wel dat ik het me kon permitteren.
Hij moest het ook wel over de telefoon uitmaken, als hij haar op een andere manier niet meer te spreken krijgtquote:Op maandag 7 april 2008 21:15 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik zal wel een oude taart zijn, maar dit vind ik echt zo kinderachtig!
"Omdat jij zus doet, mag ik best zo doen."
Wéér zo'n spelletje, zoals ik eerder in dit topic al noemde... Wat dat betreft ontloop je haar niveau echt niet zo veel hoor.
Maar ach, het zal idd wel beter zijn zo.
Ben benieuwd wat ICE te zeggen heeft...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |