Maar ik krijg echt schimmel aan mijn teennagels van die sufkutten die het nodig vinden om op elke muur die ze tegenkomen de een of andere kansloze naam te kalken.
Wat mankeert die gasten. Gebrek aan aandacht ofzo?
Ervaren ze het als rielekst om overal hun nick op elke muur te zien?
Ga lekker je eigen huis volkliederen ofzo!
quote:zullen ze geen plaats voor hebben om alle coupletten van het Wilhelmus derop te zetten
Op dinsdag 05 maart 2002 14:28 schreef Sjaakman het volgende:
Ga lekker je eigen huis volkliederen ofzo!
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 14:29 schreef GHaven het volgende:
GHaven.
[edit]
als we dan toch bezig zijn :
Heheh
[Dit bericht is gewijzigd door SiGNe op 05-03-2002 14:43]
quote:Wat je allemaal wel niet kan doen met Photoshop, een paar leuke lettertypes en Kai's powertools
Op dinsdag 05 maart 2002 15:01 schreef Rieuwert het volgende:
Best mooi.. (signe)
Foto's van het echte werk kan ik helaas niet plaatsen omdat ik geen scanner heb waarmee ik het in kan scannen.
Maar in Utrecht en omstreken is nog wel wat werk van me te bezichtigen, hoewel het steeds minder wordt (klote schoonmakers hebben ook totaal geen waardering voor kunst)
Overigens, taggers zijn al irritant, maar crossers zijn nog irritanter (tenzij ze echt iets moois over jouw werk heen spuiten, maar vaak zijn het die klote taggers die jouw werk verknallen)
quote:Dat is zeldzaam
Op dinsdag 05 maart 2002 15:13 schreef SiGNe het volgende:
tenzij ze echt iets moois over jouw werk heen spuiten...
Crossers zijn lame, of wat eronder staat moet echt lelijks zijn, maar als iets niet te afzichtelijk is moet je het gewoon laten staan, ookal kan jij het dan misschien beter...
quote:Zo dan?
Op dinsdag 05 maart 2002 14:31 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Idd. Doe het op i-net ofzo.
hehehe
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 15:13 schreef SiGNe het volgende:tenzij ze echt iets moois over jouw werk heen spuiten
quote:Come and get me!!
Op dinsdag 05 maart 2002 16:59 schreef SiGNe het volgende:
Oh, had ik al verteld dat crossers enorme ruzie krijgen als ze gepakt worden?
quote:Net zoals het respect voor degenen die weer hun muur of treinstel moeten schoonmaken?
Op donderdag 07 maart 2002 10:13 schreef Mukie het volgende:
Uit respect naar anderen toe.
quote:de meesten zetten ook nix op huizen ofzo...wel langs het spoor en op treinen, maar dat is gewoon uit de cultuur naar voren gekomen volgens mij (men begon in de jaren 80 in NYC op treinen/metro vandaar)
Op donderdag 07 maart 2002 10:13 schreef Mukie het volgende:
als iemand een piece zet, geen probleem
Maar geen tag op een huis of shit zetten, dat doe je gewoon niet. Uit respect naar anderen toe.
quote:Nou je hebt ook artists die een deel van een muur mogen beschilderen/spuiten tegen betaling. Om de verloedering tegen te gaan enzo...
Op donderdag 07 maart 2002 10:15 schreef SunChaser het volgende:[..]
Net zoals het respect voor degenen die weer hun muur of treinstel moeten schoonmaken?
quote:Werk-gelegendheid noemen ze dat
Op donderdag 07 maart 2002 10:15 schreef SunChaser het volgende:[..]
Net zoals het respect voor degenen die weer hun muur of treinstel moeten schoonmaken?
quote:je bedoelt "Melkert-banen"
Op vrijdag 08 maart 2002 18:53 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Werk-gelegendheid noemen ze dat
quote:COOL!!!!
Op dinsdag 05 maart 2002 16:59 schreef SiGNe het volgende:
Oh, had ik al verteld dat crossers enorme ruzie krijgen als ze gepakt worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |