Oeh snel douche en meegenieten dan!quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:10 schreef Lobasca het volgende:
Tnx Akvoer![]()
Alex is er, voor de theorieles van Amanda
Goedemiddag altesaam!quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:13 schreef Copycat het volgende:
Theorieles van Amanda, altijd leuk om bij aan te sluiten.
Alhoewel de score van 12 fouten die ze gisteren had, me alleszins meeviel.
Brian had gisteren 10 fout, ook gezaktquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goedemiddag altesaam!![]()
12 fouten voor Amanda en Brian dan? Was hij wel geslaagd?
quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
12 fouten voor Amanda en Brian dan? WAS HIJ WEL GESLAAGD ?
Brian had er 10 fout.quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
12 fouten voor Amanda en Brian dan? Was hij wel geslaagd?
Ik denk dat Claire weer eens stiekem zat te poepen. doet ze steeds, het boefje!quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:45 schreef kahaarin het volgende:Okay thanks, kon het me ook niet voorstellen, wat was zijn excuus? Door het gepingel van Huub kon hij niet concentreren? Of was Claire te hard aan het lachen? Of kletste Amanda te veel?
Uuh, nee niet echt eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:58 schreef Copycat het volgende:
Geen hilariteit te melden mbt de theorielessen van AmanDA?
wat een bofkont die Lexquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:03 schreef T-lex het volgende:
[..]
Uuh, nee niet echt eigenlijk.![]()
Behalve dat Lex is even een goeie blik kan werpen op de voorgevel van Mannie.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:37 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
wat een bofkont die LexIk zag die plastische accessoires gisteren nog bungelen toen ze in bad zat en heb me er nog even over lopen verwonderen hoe het toch kan, dat er mannen/vrouwen zijn die dit als mooi (of in elk geval mooier dan echte borsten) beschouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |