Wie zegt dat je niet mag sporten? Een beetje éxtra rust nemen kan geen kwaad, maar een hele week is echt niet noodzakelijk als je je op dit moment gewoon prima voelt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:05 schreef Rock-shocker het volgende:
Best wel balen dat je een week vantevoren niet mag sporten. Ik wou eigenlijk weer een stapje hoger gaan met hardlopen zondag.
Vier dagen lijkt mij prima. Je moet ook weer niet uit je ritme raken waardoor je je na een week rusten nog slechter voelt dan als je spierpijn zou hebben.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:27 schreef Rock-shocker het volgende:
Heb nu nog een beetje spierpijn van woensdag explosief basketballen voor het eerst sinds een paar jaar, maar die is morgen wel weg. Dan ga ik zondag nog gewoon hardlopen en hou ik daarna vier dagen rust. Volgens mijn moet dat inderdaad wel kunnenThanks.
Niks. Dat doet de MIVD. Is voor degene die jouw veiligheidsonderzoek uitvoert.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:00 schreef BrianLeiden het volgende:
wat moet je invullen op het forumulier van de MIVD
bij RVE .. Onderdeel ... Eelconr en , hoogte veiligheids onderzoek.
Is misschien alsnog een goed idee inderdaadquote:heb een ander form gehad omdat ik al militair ben geweest?
Anders bel ik morgen maar als iemand antwoorden heeft, dan kan ik ze morgenochten al op de bus doen
Vond het inderdaad ook vrij snelquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:25 schreef Rock-shocker het volgende:
Jeetje, zo snel al AMO. Dat stroomt lekker door. Hopen dat er nog wat ruimte vrij is in die van de komende tijd. Hoewel ik pas in Augustus echt tijd heb ivm bachelorscriptie...
1quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:25 schreef Rock-shocker het volgende:
Welke cluster heb je trouwens gehaald bij de keuring?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |