Ik weet wel zeker, want ze gaan een geluidsinstallatie aanbrengen.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:08 schreef RTB het volgende:
Met wat geluk krijg je ook van dat gejengel uit die luidsprekers die oproepen tot het gebed
Ik laat je wel binnenquote:Op maandag 31 maart 2008 23:12 schreef VERDERFENIS het volgende:
Woonde ik daar maar. Ik zou die hele tent naar de kanker slopen.
wat is het probleem dan? gewoon steeds als ze die zooi aanzetten de politie bellen over geluidsoverlast.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:10 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker, want ze gaan een geluidsinstallatie aanbrengen.
Kabels doorknippen en aansluiten op je eigen stereo waarna je er de Village People op afspeelt!quote:Op maandag 31 maart 2008 23:10 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker, want ze gaan een geluidsinstallatie aanbrengen.
eensquote:Op maandag 31 maart 2008 23:12 schreef VERDERFENIS het volgende:
je user name spreekt boekdelenquote:Op maandag 31 maart 2008 23:12 schreef VERDERFENIS het volgende:
Ga er maar niet van uit dat het een grap is.quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:01 schreef RemcoDelft het volgende:
Heerlijk die semi-ambtenaren die op andermans kosten proefballonnetjes loslaten op 1 april...
Kan ik ook gewoon zeggen dat dit MIJN geloofsovertuiging is.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:37 schreef Ezechielk het volgende:
Moet je met een schaal broodjes naar binnen lopen, vragen of ze ook een broodje varkensvlees willen. Vervolgens ruil je op een onbewaakt ogenblik alle Koran's om voor Bijbels en ga je Marilyn Manson draaien door de speakers in de gebedsruimte
En als ze dan naar je toekomen van "Wollah wat doe je nou?" dan zeg je gewoon "Dat was ik niet, dat was een [insert ramdom nationaliteit/huidskleur]".
Makkelijk zat
Neem deze:quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:41 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Kan ik ook gewoon zeggen dat dit MIJN geloofsovertuiging is.
Dan starten we hier een weddenschap binnen hoeveel seconden ik een mes tussen m'n ribben heb.quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:26 schreef MrDrako het volgende:
Of je roept een varkentje uit tot je profeet en je noemt hem mohammed, van het geloof van het heilige varken.
Met als sub-weddenschap het totaal aantal messen in je lichaam?quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:34 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Dan starten we hier een weddenschap binnen hoeveel seconden ik een mes tussen m'n ribben heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |